شهربازی آنتالیا

شهربازی آنتالیا

بازدید از شهربازی آنتالیا و انجام تفریحات مختلف یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین بخش‌های سفر شما خواهد بود. سفر به آنتالیا شما را با جاذبه‌های مختلفی روبرو خواهد کرد، اما شهربازی‌های آن در دسته بهترین و پرطرفدارترین جاذبه‌های شهر قرار می‌گیرند.

توجه داشته باشید که شهربازی‌های مختلفی در آنتالیا ترکیه قرار دارند؛ برای اینکه بتوانید برنامه‌ریزی دقیقی انجام داده و در طول سفر از بهترین شهربازی‌ها دیدن کنید، قبل از آغاز سفر اطلاعات مهمی درباره بهترین شهربازی آنتالیا کسب کنید. 

در این مقاله، به طور کامل بهترین شهربازی‌های آنتالیا را به همراه خصوصیات و ویژگی‌های آنها معرفی خواهیم کرد تا بیشتر از پیش با آنها آشنا شده و براساس سلیقه خود، آنها را در برنامه سفر به آنتالیا بگنجانید. 

سرزمین افسانه‌ها The Land of Legends

سرزمین افسانه‌ها The Land of Legends ، از بهترین شهربازی‌های آنتالیا به شمار می‌رود. این شهربازی در آنتالیا تجربیات بی‌نظیری را به همه بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. در این شهربازی زیبا انواع بازی‌ها و امکانات رفاهی مختلف ارائه می‌شود تا لحظات به‌یادماندنی را ثبت کنید. 

رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز خرید مختلفی در پارک سرزمین افسانه‌ها وجود دارد تا در کنار 70 بازی مختلف از آنها استفاده کرده و اوقات خوشی را سپری کنید. همچنین، در این شهربازی یک مرکز بازی آب و یک خیابان زیبا در این پارک وجود دارند که می‌توانید در کنار آن قدم بزنید و  از موسیقی سلطنتی لذت ببرید.

آدرس: Kadriye Mahallesi No:1, D:No 515, 07525، سیرک، آنتالیا ترکیه

سرسره های آبی شهربازی سرزمین افسانه ها در آنتالیا

 

شهربازی اکتور آنتالیا (Aktur Lunapark)

دومین چرخ‌وفلک بلند اروپا و بلندترین چرخ‌وفلک در این شهربازی زیبا واقع شده است. با اینکه بازی‌های مختلفی در این پارک وجود دارند، اما این چرخ‌وفلک 90 متری مهم‌ترین و مشهورترین آنها به شمار می‌آید. در واقع چرخ‌وفلک شهربازی اکتور لوناپارک آنتالیا بعد از چرخ‌وفلک مشهور لندن، بزرگ‌ترین چرخ‌وفلک قاره اروپا به‌حساب می‌آید. این پارک در منطقه کنیالتی واقع شده و به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا از مناظر بی‌وقفه مرکز شهر آنتالیا و خلیج آنتالیا لذت ببرند.

بخش‌های مختلف این پارک عبارت‌اند از:

  • هتل لند آو لجندز یا بخش کینگدام (The Land of Legends Kingdom Hotel)
  • تم پارک لند آو لجندز (The Land of Legends Theme Park)
  • مرکز خرید (Shopping Avenue)
  • رستوران ها و بارها

بهتر است بدانید که در این شهربازی آیتم‌های مختلفی مانند ترن هوایی، ترن ریس، ترن واقعیت مجازی، تاب خانواده، اسکای فایتر، قالیچه پرنده، بالن مسابقه و... وجود دارند که شما می‌تواند آنها را امتحان کنید. 

آدرس: پینارباشی، بلوار آتاتورک، کنیالتی/آنتالیا، ترکیه

چرخ و فلک شهربازی اکتور آنتالیا در ایام شب

 

پارک ماسال Masal Parki

آنتالیا در فصل تابستان شهری بسیار گرم و مرطوب است؛ به همین دلیل اگر به دنبال منطقه‌ای خنک که شامل جنگل‌های طبیعی زیبا برای استراحت هستید، باید به پارک ماسال مراجعه کنید. در این پارک زیبا از منظره پانوراما و 360 درجه آنتالیا لذت برده و در کافه و رستوران آن غذاهای خوشمزه ترکی را تست کنید. همچنین سایر امکانات تفریحی در محوطه پارک قرار گرفته‌اند که شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.  

این پارک برای کودکان نیز جذاب است؛ زیرا فیگورهای زیادی از شخصیت‌های کارتونی وجود دارد که همه کودکان و حتی بزرگسالان آن را دوست دارند. بدون شک این بخش از پارک بهترین گزینه برای گرفتن عکس‌های یادگاری است. علاوه بر پیک‌نیک و استراحت، می‌توانید بازی‌های پینت بال و بسیاری از فعالیت‌های دیگر را نیز انجام دهید.

آدرس: منطقه وارسک دمیرل، بلوار سلیمان میرل، 07210 کپز/آنتالیا، ترکیه

بازدید و تفریح گردشگران در پارک ماسال آنتالیا

 

پارک فنتستیک Park Funtastic 

پارک فنتستیک Park Funtastic اولین شهربازی منحصربه‌فرد در آنتالیا است که سرگرمی، ماجراجویی و سلیقه را با هم ترکیب کرده و یک مکان فوق‌العاده را برای تمام سنین به وجود آورده است. 

این پارک با مساحت 250 هزار مترمربع شامل زمین پینت بال، اسکی کوهستانی، کارتینگ و مسیر کوهنوردی و... می‌شود. علاوه بر تمام این موارد، بخش‌های دیگری مانند بخش دوچرخه‌سواری در این پارک وجود دارند که شما می‌توانید از آنها استفاده کرده و اوقات شاد و به‌یادماندنی را سپری کنید. 

آدرس: گوچرلر، بلوار آنتالیا، کپز/آنتالیا، ترکیه

ترن هوایی پارک فنتستیک آنتالیا

 

دلفین آکوالند  Dolphin Aqua Land

پارک آبی دلفین آکوالند یا آکوالند و دلفیلند (Dolphin Aqua Land)، یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی کشور ترکیه است که فعالیت‌های هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده زیادی را در یک منطقه آبی فوق‌العاده ارائه می‌دهد.

این پارک آبی شامل سرسره‌های آبی زیاد، استخرهای مختلف دلفین‌های بازیگوش، بانجی جامپینگ، رفتینگ و قایق‌سواری می‌شود. در اینجا می‌توانید از شنا، سرسره‌های آبی جالب و فعالیت‌های مختلف لذت ببرید. این شهربازی دارای یک کافی‌شاپ است که نوشیدنی‌های متنوع و غذاهای خوشمزه ترکی را سرو می‌کنند. 

آدرس: Meltem Mh، بلوار دوملوپینار، کنیالتی کورولوگو، مورات پاشا/آنتالیا، ترکیه

سرسره های پارک آبی دلفین آکوالند آنتالیا

 

شهربازی دنیای برف آنتالیا Kar Dünyası

اگر عاشق برف هستید و دوست دارید ساعاتی را در یک پارک برفی بگذرانید، شهربازی دنیای برف آنتالیا مکان خوبی برای شما است. نکته قابل‌توجه در مورد این شهربازی این است که کودکان نمی‌توانند به‌تنهایی به این مکان بروند و باید یک بزرگ‌تر همراه خود داشته باشند. در این پارک برفی می‌توانید بهترین و خاطره‌انگیزترین تفریحات را همراه با فرزندان و دوستان خود انجام دهید.

همه افرادی که از این پارک دیدن می‌کنند، باید لباس‌های گرم، و کت و کلاه داشته باشند. ازجمله تفریحات این مجموعه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • سرسره‌های پر شیب برفی 
  • سرسره‌های با تیوپ 
  • تماشای مجسمه‌های برفی
  • تماشای آکواریوم یخی

آدرس: آرا پسیو، آکواریوم آنتالیا، کنیالتی/آنتالیا، ترکیه

بازدید گردشگران از شهربازی دنیای برف آنتالیا

 

مجموعه تفریحی کپز وارساک آنتالیا Kepez Park Varsak

در لیست شهربازی آنتالیا باید مجموعه تفریحی کپز وارساک آنتالیا Kepez Park Varsak را هم قرار دهید. این شهر بازی آنتالیا دو بخش اصلی دارد؛ یکی تفریحات آبی و استخرهای بزرگ و دیگری پارک ماسال که به‌تنهایی یک مکان عالی برای تفریح محسوب می‌شود. 

بهتر است بدانید که تفریحات آبی این شهربازی و استخرهای آن از استخرهای المپیک الگوبرداری شده است. با اینکه پارک ماسال بیشتر مکانی برای کودکان طراحی شده، اما بخش تفریحات آبی با آیتم‌‌های مختلف تمام سنین را به چالش خواهد کشید. 

آدرس: دمیرل، کپز/آنتالیا، ترکیه

نمای کلی مجموعه تفریحی کپز وارساک آنتالیا

 

پارک ژوراسیک یا دینو پارک Dino Park Antalya

در لیست انواع شهربازی آنتالیا، پارک ژوراسیک یا دینو پارک Dino Park Antalya جایگاه ویژه‌ای دارد.  این پارک با طراحی و شبیه‌سازی انواع دایناسورها مکان خوبی برای بزرگسالان و کودکان فراهم کرده است.  جالب است بدانید که این دایناسورها قابلیت حرکت و پخش صدا را دارند؛ همین امر باعث شده که جذابیت آن برای شما و فرزندانتان بیشتر باشد.  

از دیگر امکانات این مجموعه تفریحی می‌توان به سوارکاری، استخر، کافه و رستوران،  تماشای باغ‌وحش، فروشگاه‌های مواد غذایی، سینما 7 بعدی و... اشاره کرد. 

آدرس: گوینوک، عدنان مندرس سی دی، کمر/آنتالیا، ترکیه

شبیه سازی دایناسور پارک ژوراسیک یا دینو پارک در آنتالیا

 

قیمت شهربازی‌های آنتالیا

اکنون که با بهترین شهربازی‌های آنتالیا آشنا شدید، ممکن است در مورد قیمت بلیت آنها کنجکاو باشید. هزینه ورود به این شهربازی‌ها و پارک‌ها رایگان بوده، اما هزینه بلیت استفاده از بازی‌های متفاوت است. در واقع بسته به نوع وسیله‌ای که می‌خواهید استفاده کنید، قیمت‌ها متفاوت خواهد بود. البته قابل ذکر است که قیمت شهربازی‌ها در فصل‌های پربازدید و شلوغ سال کمی بالاتر است. 

به‌طور کلی شهربازی‌های آنتالیا دارای قیمت مناسبی هستند و به دلیل تنوع در وسایل و سرگرمی‌های مختلف می‌توانید یک روزی عالی و خاطره‌انگیزی را سپری کنید.

 

تجربه بازدید از شهربازی آنتالیا با سفریار

آنتالیای ترکیه به دلیل برخورداری از شگفتی‌های طبیعی خیره‌کننده و میراث‌فرهنگی غنی، مقصدی جذاب برای گردشگران است. یکی از جذابیت‌های آنتالیا که آن را بیشتر از پیش در میان گردشگرها محبوب می‌کند، شهربازی‌ها و پارک‌های تفریحی آن است. 

نکته مهمی که باید درباره شهربازی آنتالیا بدانید این است که تعداد آنها زیاد بوده و هریک در مکان خاصی قرار دارند. بهتر است قبل از هرکاری اطلاعات کاملی درباره آنها کسب کنید. ازآنجایی‌که بهترین روش برای سفر به آنتالیا خرید تور مسافرتی این شهر است، بهتر است با همین روش بازدید شهربازی‌ها را در برنامه خود قرار دهید. 

آژانس سفریار یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی است که در ایام تور آنتالیا می‌توانید از بهترین شهربازی‌های این شهر در ترکیه دیدن کنید. 

در این مطلب شهربازی های آنتالیا را معرفی کردیم تا بیشتر از پیش با آنها آشنا شوید. اگر همچنان درباره این شهربازی‌ها و یا خرید تور آنتالیا سوالی دارید، به سایت سفریار مراجعه کرده و با مشاوران آژانس تماس (02191006828) بگیرد. 

 

سوالات متداول
  • بلندترین چرخ‌وفلک ترکیه که در سراسر اروپا رتبه دوم را کسب کرده است، در پارک لند آو لجندز آنتالیا (The Land of Legends) قرار گرفته است.

  • آنتالیا شهربازی‌های زیادی دارد، اما اکتور لوناپارک آنتالیا Aktur Lunapark محبوبیت و شهرت بیشتری دارد.

  • در این پارک با طراحی و شبیه‌سازی دایناسورهایی که قابلیت پخش صدا دارند، محیطی هیجان‌انگیز برای کودکان طراحی شده است. 

  • هر موقع از سال که هوس برف‌بازی کردید، به این پارک بروید و انواع تفریحات زمستانه مانند سرسره‌بازی، تماشای آکواریوم یخی، تیوب سواری و... را انجام دهید.

  • خرید تور آنتالیا از آژانس سفریار بهترین و آسان‌ترین راه برای بازدید از بهترین شهربازی آنتالیا است. 

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز از 5 از بین 0 نفر

دیدگاه ها