دیسکو ایرانی در دبی

دیسکو ایرانی در دبی

از بهترین تفریحات دبی برای ایرانیان، می‌توان به دیسکوهای ایرانی در دبی اشاره کرد. در دبی دیسکوهای ایرانی متنوعی وجود دارد که شما می‌توانید چندین ساعت در این مکان‌ها به تفریح و سرگرمی بپردازید. کلاب در دبی یکی از تفریحات شبانه است که تمامی گردشگران خارجی به‌شدت از آن استقبال می‌کنند. فضای لوکس کلاب‌ها در کنار موسیقی‌ها و رقص‌های متنوع باعث شده که شب‌های به‌یادماندنی را در دبی ثبت کنید. نکته بسیار مهمی که باید درباره کلاب‌های دبی بدانید این است که تنوع آنها بسیار زیاد است. ازآنجایی‌که سالانه ایرانیان بسیار زیادی از طریق مختلفی به دبی سفر کرده و حتی برای همیشه در آنجا اقامت می‌کنند، کلاب‌های ایرانی مختلفی در سراسر شهر به وجود آمده‌اند. 
در شهر دبی انواع نایت کلاب‌های ایرانی مختلف وجود دارند که شما بر اساس سلیقه خود می‌توانید آنها را در برنامه سفر خود بگنجانید. البته قبل از هر کاری بهتر است بهترین و مشهورترین کلاب‌های ایرانی این جزیره را بشناسید. در ادامه این مطلب بهترین نایت کلاب ایرانی در دبی را معرفی خواهیم کرد تا با اطلاعات بیشتری برنامه‌ریزی خود را برای سفر به دبی انجام دهید. 

کریستال بار (Crystal Bar)

خیابان شیخ زاید از جمله مهم‌ترین و پرطرف‌دارترین جاهای دبی است. در اطراف این خیابان بیشتر جاذبه‌های شهر دبی قرار گرفته‌اند که کلاب‌های شبانه هم یکی از این جاذبه‌های مهم هستند. کریستال بار Crystal Bar به‌عنوان یکی از مشهورترین دیسکوهای ایرانی در دبی، در این خیابان قرار گرفته است. 
هنگامی که وارد کلاب کریستال بار می‌شوید، فضای بسیار زیبای آن توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. منوی غذاها و نوشیدنی‌های کریستال بار یکی دیگر از ویژگی‌های آن است که شما می‌توانید براساس سلیقه خود بهترین‌ها را سفارش دهید. این کلاب تا ساعت 2 نصف شب برنامه‌های خاصی را برای مهمانان خود اجرا می‌کند تا یک شب به‌یادماندنی را برایشان رقم بزند. 

کریستال بار دبی

 

آرمانی پرایو دبی (Armani Prive)

بدون شک برج خلیفه مشهورترین جاذبه شهر دبی است که سالانه گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سمت خود می‌کشاند. برج خلیفه از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که هتل آرمانی یکی از بخش‌های مهم آن است.  اگر به این هتل زیبا مراجعه کنید، کلاب آرمانی پرایو را خواهید دید که معمولاً در بیشتر اوقات سال مخصوصاً فصل‌های پر گردشگر بسیار شلوغ است. 
دکوراسیون پر زرق‌وبرق آرمانی پرایو در کنار موسیقی زنده آن باعث شده که در لیست  بهترین دیسکوهای ایرانی دبی قرار بگیرد. در این مکان دیدنی علاوه بر موسیقی زنده، نوشیدنی‌های مختلفی سرو می‌شود. البته بهتر است بدانید که این دیسکو بسیار لاکچری بوده و باید قوانین آن را به طور کامل رعایت کنید. 

آرمانی پرایو دبی

 

باشگاه ایرانیان دبی (Iranian Club Dubai)

باشگاه ایرانیان دبی یا Iranian Club Dubai یک مجموعه بسیار کامل برای گردشگران ایرانی است که در آنجا می‌توانند لحظات شادی را سپری کنند. این مکان دیدنی که در خیابان out metha قرار دارد، شامل هتل، رستوران، اماکن ورزشی، فرهنگی و... می‌شود. یکی از بخش‌های بسیار محبوب باشگاه ایرانیان دبی که توانسته شهرت بیشتری پیدا کنید، کلاب شبانه آن است. 
علاوه بر موسیقی و رقص‌های مختلف، در این کلوب جشن‌های مختلفی مانند جشن تولد هم برگزار شده و مهمانان در یک فضای شیک و کاملاً ایرانی، مهمانی خود را جذاب‌تر خواهند کرد.

باشگاه ایرانیان در دبی 

 

دیسکو بودوایر (Boudoir)

منطقه جمیرا یکی دیگر از مکان‌های بسیار زیبای دبی است که در تمام مواقع سال شلوغ خواهد بود. در این منطقه هتل‌های زیادی وجود دارند، اما اگر به هتل دبی مارین بیچ ریزورت و اسپا (Dubai Marine Beach Resort & Spa) بروید، دیسکو بودوایر یا Boudoir را خواهید دید. این دیسکو به دلیل دکوراسیون لوکس و نورپردازی فوق‌العاده زیبا توانسته خود را در لیست بهترین دیسکو ایرانی در دبی جای دهد. 
دیسکو بودوایر تمام ویژگی‌های یک کلاب حرفه‌ای را دارد؛ اما در بین تمام ویژگی‌های آن، موسیقی شگفت‌انگیز بیشتر از پیش توجه شما را جلب خواهد کرد. اگر در سفر به دبی این کلاب را انتخاب کنید، قطعاً شبی فراموش‌نشدنی را در زندگی خود رقم خواهید زد. 

دیسکو بودوایر دبی

 

دیسکو درایس (Drai’s)

کلاب در دبی جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد؛ به همین دلیل علاوه بر مکان‌های مشهوری مانند خیابان شیخ زاید و منطقه جمیرا، در سایر مکان‌های دیگر هم کلاب‌های زیادی به وجود آمده‌اند. اگر به جایگاه میدان مسابقه میدان بروید، دیسکو بسیار زیبای درایس Drai’s را مشاهده خواهید کرد. 
نمای بسیار زیبا در کنار تجهیزات مدرن توانسته است جذابیت دیسکو درایس را تا حد زیادی بالا برده و گردشگران ایرانی را به سمت خود بکشاند. نورپردازی حرفه‌ای در کنار برنامه‌های شاد و متنوع یکی از شادترین شب‌های شما را رقم خواهد زد.

دیسکو درایس دبی 

 

کلوپ زیرو گراویتی (Zero Gravity)

همان‌طور که گفتیم، دیسکو ایرانی در دبی را می‌توان در تمام نقاط شهر پیدا کرد. اگر علاقه‌ای به کلوپ‌های داخل شهر ندارید، می‌توانید کلاب یا دیسکوهای کنار ساحل را انتخاب کنید. در بسیاری از سواحل دبی انواع دیسکوهای مختلف وجود دارند که برخی از آنها ایرانی هستند. کلوپ زیرو گراویتی Zero Gravity یکی از بهترین دیسکوهای ایرانی کنار ساحل است که در خیابان ملک سلمان بن عبدالعزیز  آل سعود، دبی مارینا قرار گرفته است. 

کلوپ زیرو گراویتی دبی

 

باشگاه پرسیس (Persis Club) 

نایت کلاب ایرانی در دبی تنوع بالایی را در اختیار شما می‌گذارد؛ اما اگر می‌خواهید یکی  از اصیل‌ترین کلاب‌های ایرانی دبی را تجربه کنید، باید به خیابان شیخ زاید دبی بروید. باشگاه پرسیس در هتل متروپولیتان، خروجی 41 خیابان شیخ زاید قرار دارد که هر شب در ساعت 10:30 برنامه‌های خود را آغاز کرده و تا ساعت 3 نصف شب آنها را ادامه خواهد داد. 
در دیسکو پرسیس خواننده‌ها و هنرمندان خوش‌صدا دعوت می‌شوند تا آهنگ‌های شاد ایرانی را برای مهمانان بخوانند و شبی به‌یادماندنی را برایشان رقم بزنند. علاوه بر آهنگ‌های شاد، انواع غذاها و نوشیدنی‌ها در این کلاب سرو شده تا هیجان و جذابیت شب‌ها را برای گردشگران ایرانی بالاتر ببرند.

باشگاه پرسیس دبی

 

دیسکو ایرانی کوچینی (Coochini)

شاید بیشتر گردشگرهای ایرانی کوچینی را به‌عنوان یک رستوران بسیار عالی در شهر دبی بشناسند، اما بهتر است بدانید که علاوه بر سرو غذاها و نوشیدنی‌های مختلف، برنامه‌های موسیقی و رقص در کوچینی برگزار می شود که این امر آن را به یک دیسکو مشهور تبدیل کرده است. 
کوچینی به‌عنوان دیسکو ایرانی در دبی علاوه بر آهنگ‌های ایرانی، انواع آهنگ‌های عربی، روسی، افغانی، روسی و ترکی را هم اجرا خواهد کرد. تنوع آهنگ‌های این کلاب شبانه باعث شده که علاوه بر گردشگران ایرانی، مردمان دیگری هم در این کلاب وجود داشته باشند. برای ورود به دیسکو ایرانی کوچینی باید حداقل 21 سال سن داشته باشید. 
اگر نایت کلاب ایرانی در دبی را داخل برنامه‌های خود گنجانده و در میان گزینه‌های مختلف کوچینی را انتخاب کرده‌اید، باید به خیابان مکتوم، هتل خلیج پالاس بروید. 

دیسکو ایرانی کوچینی

 

دیسکو ایرانی کاوالی دبی (Disco Cavali Dubai)

دیسکوهای ایرانی در دبی آن‌قدر مشهور هستند که برخی از آنها با بهترین کلاب‌های این شهر رقابت خواهند کرد. یکی از کلاب‌های مشهور ایرانی در دبی که توانسته شهرت بسیار زیادی به دست بیاورد، دیسکو کاوالی نام دارد. این دیسکو به دلیل خصوصیات و ویژگی‌های خاصی که دارد، توانسته 3 دوره جایزه بهترین کلاب و دیسکوی دبی را به خود اختصاص دهد. شهرت بسیار زیاد این کلاب باعث شده چهره‌های محبوبی برای گذراندن تعطیلات خود به این مکان آمده و در برنامه‌های مختلف آن شرکت کنند. 
سرو نوشیدنی‌های خاص، نورپردازی حرفه‌ای، اجرای انواع موسیقی‌های زنده و رقص‌های متنوع تنها بخشی از برنامه‌ها و امکانات دیسکو کاوالی هستند. این دیسکو محبوب و پرطرف‌دار هم در خیابان مشهور شیخ زاید قرار دارد. هنگامی که به این خیابان رفتید، باید به سمت مرکز تجاری 1 (مرکز تجارت جهانی دبی که DWTC هم می گویند) حرکت کنید تا بتوانید دیسکو ایرانی کاوالی را ببینید.

دیسکو ایرانی کاوالی دبی

 

دیسکو سنکچری دبی (Sanctuary Dubai Disco)

برخی از دیسکوهای ایرانی دبی میزبان دی جی‌های معروفی هستند. اگر می‌خواهید در برنامه این دیسکوها شرکت کرده و در یک فضای لاکچری با صدای این افراد تا نصف شب برقصید، دیسکو سنکچری دبی یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است. نکته بسیار مهمی که باید درباره دیسکو سنکچری بدانید این است که سه بخش مجزا را در اختیار شما قرار خواهد داد. بزرگ‌ترین بخش دیسکو مختص دی جی و رقص بازدیدکنندگان است. در این بخش می‌توانید تا اخر شب به رقص و پایکوبی مشغول شوید. 
بخش دوم دیسکو برای پذیرایی مهمانان در نظر گرفته شده و بخش سوم یک فضای باز و بسیار عالی است که در آنجا می‌توانید از برنامه‌های مختلف و نوشیدنی‌های متنوع لذت ببرید. برای رفتن به این کلاب زیبا، باید به آتلانتیس دبی مراجعه کنید. 

دیسکو سنکچری دبی

 

بازدید از دیسکو ایرانی در دبی با آژانس سفریار

دیسکو ایرانی در دبی محبوبیت بسیار زیادی در میان گردشگرها دارد؛ به همین دلیل اکثر افراد قبل از سفر به دنبال بهترین دیسکوها می‌گردند تا خاطرات شادی را در طول سفر به ثبت برسانند. 
تعداد دیسکوهای ایرانی دبی زیاد هستند؛ بنابراین باید قبل از هر کاری ابتدا با این نایت کلاب ها آشنا شوید و سپس برنامه بازدید از آنها را بچینید. ازآنجایی‌که این کلاب‌ها در طول سال بسیار شلوغ هستند، باید قبل از هر کاری بلیت ورودی آنها را خریداری کنید. بدون شک انجام این کار و برنامه‌ریزی دقیق برای سفر به دبی و بازدید از کلاب‌های مختلف برای بسیاری از گردشگران چالش‌برانگیز است. 
بهترین و آسان‌ترین راه برای سفر به دبی و بازدید از دیسکوهای ایرانی، خرید تورهای سفریار است. آژانس سفریار برنامه‌ریزی دقیقی برای بازدید از دیسکو ایرانی و خرید بلیت آنها انجام خواهد داد و در طول سفر خدمات متنوعی را ارائه خواهد کرد. 
در این مطلب بهترین کلاب‌های ایرانی دبی را معرفی کردیم تا بیشتر از پیش با آنها آشنا شوید. اگر همچنان درباره دیسکو ایرانی در دبی یا خرید تورهای این شهر سوالی دارید، با شماره 02137463 تماس بگیرید تا مشاوران سفریار شما را راهنمایی کنند. 

سوالات متداول
  • بله؛ در سراسر شهر دبی کلاب‌های ایرانی بسیار زیادی وجود دارند که هریک از آنها ویژگی‌های خاصی دارند.

  • بله؛ تمامی دیسکوهای دبی دارای بلیت هستند که شما باید هزینه ورودی آن را بپردازید.

  • خیر؛ دیسکوها قوانین و مقررات خاصی دارند که همین امر باعث شده ورود برخی از افراد را ممنوع اعلام کنند.

  • خیر؛ برخی از دیسکوهای ایرانی در کنار آهنگ‌های ایرانی، یک‌سری آهنگ عربی، ترکی و... را پخش می‌کنند.

  • مراجعه به سایت سفریار و خرید تور دبی بهترین و آسان‌ترین راه برای شرکت در دیسکوهای ایرانی است.

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این مطلب با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 3.0 از 5 از بین 11 نفر

دیدگاه ها