تفریحات دبی

تفریحات دبی

هنگامی که سخن از تفریحات دبی به میان می‌آید، انواع آیتم‌ها و فعالیت‌های هیجان‌انگیز در ذهن گردشگرها مجسم خواهد شد. مکان‌های تفریحی دبی آن‌قدر زیاد هستند که در طول سفر نمی‌توان تمامی آنها را بازدید کرد، به همین دلیل باید ابتدا بهترین مراکز تفریحی دبی را بشناسید و سپس براساس علاقه خود آنها را اولویت‌بندی کنید. 
در شهر دبی انواع تفریحات مختلف وجود دارند که برخی از آنها در تمام جهان رتبه اول را به خود اختصاص داده‌اند و در هنگام سفر به دبی نباید این تفریحات را از دست بدهید. اما قبل از سفر به دبی بهتر است با انواع تفریخات و سرگرمی‌های هیجان‌انگیزی آن آشنا شوید. به همین منظور در ادامه این مطلب بهترین مکان های تفریحات دبی را معرفی خواهیم کرد تا با اطلاعات کاملی سفر خود را آغاز کرده و هیچ‌کدام از تفریحات مهیج و جاهای دیدنی را از دست ندهید. 

مجموعه آبی هاله اسکایپول (Aura Skypool)

گرمای هوای دبی باعث شده که رفتن به استخرهای روباز آن یکی از بهترین تفریحات این شهر به‌حساب بیاید. استخر Aura Skypool   یک دید 360 درجه به شما می دهد و در بالای برج پالم، در بلندی 200 متری از سطح زمین می باشد که شنا کردن در آنجا  بهترین تجربه شما در طول زندگی خواهد بود. این استخر آن‌قدر بلند است که تصویر کاملی از تمام دبی و نخل مصنوعی را به شما ارائه می‌کند. بهتر است بدانید که قیمت بلیط این استخر از 46 دلار آغاز می‌شود. 

مجموعه آبی هاله اسکایپول

 

مسجد جمیرا (Jumeirah Mosque)

بازدید از مسجد جمیرا برای افراد مذهبی و دین‌دار یک تفریح بسیار عالی و شگفت‌انگیز به شمار می‌آید. این مسجد یکی از زیباترین مساجد دنیا به‌حساب آمده و حتی درهای آن برای افراد غیرمسلمان هم باز است. معماری خاص این مسجد باعث شده که گردشگران بسیار زیادی آن را برای عکاسی انتخاب کنند. برای ساخت مسجد از طراحی قرون وسطایی الهام گرفته شده و می‌تواند بیش از 1000 نمازگزار را در خود جای دهد.

مسجد جمیرا

 

غواصی در دیپ دایو عمیق‌ترین استخر جهان (Deep Dive Dubai)

شاید بسیاری از افراد تجربه غواصی در جزیره کیش را داشته باشند، اما بدون شک غواصی در عمیق‌ترین استخر جهان با عمق 60 متر، یک تجربه خاص و کاملا متفاوت خواهد بود. 
Deep Dive Dubai یکی از تفریحات دبی است که اوج هیجان را به شما نشان خواهد داد. این استخر  که  60 متر عمق دارد شامل بخش‌های مختلفی بوده که به‌شکل یک شهر متروکه غرق ‌شده می باشد؛ دمای آب در اینجا همواره 30 درجه سانتی گراد است. بخش اول برای افراد بی‌تجربه است، اما  بخش دوم برای افرادی است که تجربه غواصی داشته و مدرک این زمینه را هم اخذ کرده‌اند. البته بخش سومی هم در دیپ دایو دبی وجود دارد که غواصان حرفه‌ای برای توسعه مهارت‌های خود از آن استفاده می‌کنند.

غواصی در دیپ دایو عمیق‌ترین استخر جهان 

 

آکواریوم دبی (Dubai Aquarium)

یکی دیگر از شگفت‌انگیزترین تفریحات دبی که هیجان سفر و لذت آن را چندبرابر می‌کند، آکواریوم دبی است. این آکواریوم که یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های دنیا است، هزاران جانور دریایی ازجمله 300 کوسه را در خود جای‌داده است. یکی از ویژگی‌های این اکواریوم که آدرنالین شما را تا حد زیادی افزایش می‌دهد، امکان غواصی در داخل قفس آهنی است. شما به این صورت می‌توانید کوسه‌ها و سایر جانداران درون آکواریوم را از نزدیک مشاهده کنید. 

آکواریوم دبی

 

پیست مسابقه شتر آل مرموم (Al Marmoom Camel Race Track)

یکی از متفاوت‌ترین تفریحات دبی که هیجان زیادی را برای شما و دوستانتان به همراه دارد، رفتن به پیست شترسواری و تماشای مسابقات آنها است. این مسابقات که معمولاً در بین ساعت 7 الی 9 صبح و در منطقه‌ای با همین نام برگزار می‌شوند، جمعیت بسیار زیادی از مردم بومی و گردشگرها را به سمت خود می‌کشاند. در بسیاری از مواقع گردشگرها روی شترهای موردنظر خود شرط‌بندی کرده و پول‌های زیادی از این طریق کسب خواهند کرد. 

پیست مسابقه شتر آل مرموم

 

عین دبی یا بزرگ‌ترین چرخ‌وفلک دنیا (Ain Dubai)

شاید تعریف چرخ‌وفلک بسیار بلند لندن را شنیده باشید، اما بهتر است بدانید که چرخ‌وفلک دبی تقریبا 1.5 برابر چرخ‌وفلک معروف لندن ارتفاع دارد و 75 متر بلندتر است. ارتفاع این چرخ‌وفلک تا 250 متر هم بالا رفته و همین امر آن را به یک تفریح کاملاً مهیج و ترسناک تبدیل خواهد کرد. 
اگر به دنبال بهترین مکان‌های تفریحی دبی هستید تا اوج هیجان را به شما داده و آدرنالین خونتان را افزایش دهد، عین دبی بهترین گزینه ممکن است. در بالای این چرخ‌وفلک می‌توانید تصویری فوق‌العاده زیبا از شهر دبی را مشاهده کنید.

عین دبی یا بزرگ‌ترین چرخ‌وفلک دنیا 

 

پارک آبی آکواونچر (Aquaventure Waterpark) 

در منطقه نخل جمیرا بزرگ‌ترین پارک آبی جهان احداث شده است که یکی دیگر از تفریحات دبی در سطح جهان به شهرت برسد. از بزرگ‌ترین پارک های آبی جهان، پارک آکواونچر (Aquaventure Waterpark) است که مساحت آن به 17 هکتار می‌رسد. در این مجموعه زیبا علاوه بر رودخانه موج‌دار به طول 2.8 کیلومتر، انواع سرسره‌های مرتفع، رستوران‌ها و کافه‌های مختلف وجود دارد که تمامی آنها یک روز شاد و به‌یادماندنی را برایتان خواهند ساخت. 

پارک آبی آکواونچر

 

بالن‌سواری در دبی (Balloon Adventures Dubai)

یکی دیگر از تفریحات دبی که حس و حال پرواز در آسمان را به شما می‌دهد، بالن‌سواری است. شما می‌توانید به همراه یک فرد باتجربه که کنترل بالن را بر عهده دارد، سوار بالن شده و به سمت آسمان دبی پرواز کنید. 
رفتن به صحرای دبی و بالن‌سواری در ارتفاعات شهر یکی از زیباترین تصاویر را به شما نشان خواهد داد. این بالن‌ها آن‌قدر بالا خواهند رفت که شما به‌خوبی صحرای دبی و شهر زیبای آن را مشاهده کنید. رزرو بلیط برای کودکان 5 تا 12 سال و برای بزرگسالان بالا 12 سال امکان‌پذیر است. همچنین به این نکته دقت داشته باشید که باید لباس و کفش مناسب به همراه داشته باشید.

بالن‌سواری در دبی

 

دهکده جهانی دبی (Global Village)

دهکده جهانی دبی یا گلوبال ویلیج یکی از بهترین مراکز تفریحی دبی و حتی سراسر جهان است که از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و سالانه گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. بدون شک مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش دهکده جهانی مربوط به غرفه کشورهای مختلف است. 
در این مجموعه حدود 90 غرفه مختلف وجود دارد که هریک از آنها متعلق به کشور خاصی است. تمامی این کشورها با برنامه‌های مختلف خود فرهنگ و آداب‌ورسوم سرزمین خود را به گردشگرها نشان خواهند داد. فروشگاه‌ها و بازارهای مختلف، غذاخوری‌های متنوع در خیابان‌های دهکده جهانی، برگزاری نمایش‌های خیابانی، کنسرت و... ازجمله بخش‌های دیگر این مجموعه جذاب و هیجان‌انگیز هستند. 

 

تفریحات هتل آدرس اسکای ویو(Address Sky View)

هتل آدرس اسکای ویو دبی Address Sky View یکی از بهترین هتل‌های دبی است که مراکز تفریحی و آیتم‌های جذابی را به گردشگران ارائه خواهد کرد. یکی از این آیتم‌های هیجان‌انگیز، راه‌رفتن روی پل هتل است که در طبقه 51 قرار دارد. در واقع هتل اسکای ویو از دو برج تشکیل شده که یک پل بزرگ، آنها را به همدیگر متصل می‌کند. 
راه‌رفتن روی لبه برج در ارتفاع بیش از 200 متر و تجربه سرسره شیشه‌ای در همین ارتفاع، دیگر تفریحات دبی هستند که با رفتن به هتل اسکای ویو تجربه خواهید کرد. 

آدرس تفریحات اسکای ویوی دبی

 

سافاری دبی(Dubai Safari)

سافاری دبی از تفریحات هیجان‌انگیز دبی به شمار می‌رود که در هنگام سفر به این شهر نباید آن را از دست بدهید.  در سافاری دبی انواع تفریحات مختلف از جمله شترسواری، بالن‌سواری، آفرود با ماشین‌های حرفه‌ای، اسکی روی شن، موتورسواری روی تپه‌ها و... وجود دارند که شما می‌توانید بهترین‌ها را انجام دهید. عکاسی در هنگام غروب خورشید و برگزاری مراسم‌های رقص و موسیقی در کمپ‌ها دیگر تفریحات دبی هستند که در سافاری به آنها خواهید رسید. 

سافاری دبی

 

چتربازی در اسکای دایو دبی (SkyDive Dubai)

در ادامه معرفی تفریحات دبی به لاکچری‌ترین و ترسناک‌ترین تفریح این شهر می‌رسیم. بدون شک چتربازی در دبی (SkyDive Dubai) بهترین تفریحی است که می‌توانید با انجام آن حس پرواز را بهتر درک کرده و آدرنالین خون تان را به بالاترین درجه برسانید. برای اینکه بتوانید این آیتم را تجربه کنید، باید به مجموعه اسکای دایو بروید. 
در این مکان دیدنی ابتدا آموزش‌های لازم به شما داده می‌شود و سپس به کمک یک فرد حرفه‌ای و کاملاً آموزش‌دیده از ارتفاع بسیار بالا به سمت پایین پرواز خواهید کرد. 

چتربازی در اسکای دایو دبی

 

دیگر تفریحات دبی 

تفریحات دبی آن‌قدر زیاد هستند که شما نمی‌توانید در زمان محدود خود تمامی آنها را تجربه کنید. مواردی که معرفی کردیم تنها بخشی از مهم‌ترین و مشهورترین تفریحات دبی بودند. در این شهر تفریحات دیگری هم وجود دارند که مشهورترین آنها عبارت‌اند از:

  • تیراندازی با لیزرتگ یا منطقه هیجان (Thrill Zone)
  • خانه تسخیر شده هیستریا (Hysteria Haunted Attraction)
  • بالگرد سواری در دبی
  • زیپ‌لاین کوه جیس
  • اتاق تخریب دبی (Smash room) 
  • رفتن به کلاب وایت دبی  (White Dubai)
  • لگولند دبی (Legoland Dubai)
  • مرکز خرید دبی مال The Dubai Mall بزرگ‌ترین مرکز خرید دنیا
  • فواره دبی بزرگ‌ترین فواره آبی جهان

تفریحات دبی، جایی که هر گوشه‌اش داستانی دارد. از مکان های تفریحی دیدنی تا مراکز تفریحی پرهیجان، این شهر زیبا همه‌چیز را برای هر سلیقه‌ای در خود جای داده است. کشف دبی، کشف دنیایی از شادی و هیجان است.

 

بازدید از مراکز تفریحی دبی با سفریار

مکان های تفریحی دبی بسیار زیاد هستند و بیشتر آنها مبلغ خاصی را برای ورودی تعیین کرده‌اند. ازآنجایی‌که دبی در بیشتر اوقات سال شلوغ است، باید برنامه‌ریزی دقیقی برای سفر به این شهر و بازدید از مکان‌های تفریحی آن انجام دهید. با اینکه سفر شخصی به دبی امکان‌پذیر است، اما سفر به این شهر با آژانس سفریار تجربه‌ای بهتر و راحت‌تر است. 
آژانس سفریار به‌عنوان یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی ایران، تورهای متنوع دبی را با قیمت‌های مختلف برگزار کرده و در طی سفر شما را به بهترین مکان های تفریحی شهر خواهد برد. این آژانس علاوه بر رزرو هتل، بلیت هواپیما و اخذ ویزا، بلیت مکان های تفریحی دبی را هم رزرو خواهد کرد. 
دبی یکی از بهترین شهرهای جهان برای تجربه بهترین و لاکچری‌ترین تفریحات است. در این مطلب به طور کامل بهترین تفریحات دبی را معرفی کردیم تا با اطلاعات بیشتری سفر خود را آغاز کنید. اگر همچنان درباره مکان های تفریحی دبی یا خرید تور این شهر سوال خاصی دارید، با شماره‌ 02191006828 تماس بگیرد تا مشاوران سفریار شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول
  • غواصی در استخر Deep Dive Dubai و آکواریوم دبی، چتربازی در مجموعه SkyDive و زیپ‌لاین کوه جیس از جمله مهیج‌ترین تفریحات دبی هستند.

  • بهترین روش برای بازدید از مکان های تفریحی دبی، مراجعه به سایت سفریار و خرید تورهای مختلف دبی است.

  • استخر 360 درجه Aura Skypool با ارتفاع 200 متری، در برج پالم قرار دارد.

  • عین دبی بزرگ ترین چرخ وفلک دنیا است که حدود 75 متر از چرخ وفلک لندن بزرگ تر است. 

  • پارک آبی آکواونچر (Aquaventure Waterpark) بزرگ‌ترین پارک آبی جهان است که انواع تفریحات آبی مهیج را به شما خواهد داد.

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز از 5 از بین 0 نفر

دیدگاه ها