جاهای دیدنی دبی

جاهای دیدنی دبی

فهرست مطالب

جاهای دیدنی دبی اولین و مهم‌ترین دلیل گردشگرها برای سفر به این شهر لوکس و شگفت‌انگیز است. از زمانی که سرمایه‌گذاری دبی در حوزه گردشگری افزایش یافت و توجه خود را بیشتر از پیش روی این مسئله متمرکز کرد، مکان‌های دیدنی این شهر به‌شدت افزایش یافتند. 

شهر دبی در طول چند دهه گذشته پیشرفت بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف داشته و همین امر گردشگران بسیار زیادی را به سمت این شهر جذاب کشانده است. اگر در سطح شهر دبی بگردید و خیابان شیخ زاید را زیرورو کنید، جاذبه‌های فوق‌العاده زیبایی را خواهید دید که بازدید از آنها یک تجربه شگفت‌انگیز برای شما خواهد بود.

بهتر است بدانید که جاهای دیدنی دبی تنها به مکان‌های لوکس و مدرن خیابان شیخ زاید محدود نمی‌شوند؛ این شهر انواع جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی را برای شما فراهم کرده تا در سفر خود به آنجا تنوع بالایی از مکان‌های دیدنی را مشاهده کنید.

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید این است که تعداد جاذبه‌های گردشگری دبی بسیار زیاد بوده و شما در روزهای محدود خود نمی‌توانید از تمام آنها بازدید کنید. بهتر است قبل از آغاز سفر بهترین جاذبه‌های این شهر را لیست کرده و بر اساس سلیقه خود آنها را رتبه‌بندی کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین جاهای دیدنی دبی را معرفی کنیم.

برج خلیفه، بلندترین برج دنیا

غیرممکن است به دبی سفر کنید و بازدید از برج خلیفه را در اولویت قرار ندهید. این برج که بلندترین و شگفت‌انگیزترین برج جهان است؛ در سال 2010 تکمیل شد و به‌تنهایی اعتبارو شهر دبی را در میان مردم دنیا چندبرابر کرد.

به‌جرئت می‌توان گفت که برج خلیفه مشهورترین و محبوب‌ترین جاذبه شهر دبی است. برای اینکه بتوانید از این جاذبه زیبا و بخش‌های مختلف آن بازدید کید، باید بلیت آن را تهیه کنید. هنگام بازدید از این برج می‌توانید به طبقات 124، 125 و 148 رفته و در آنجا منظره‌ای فوق‌العاده شگفت‌انگیز از شهر دبی را مشاهده کنید. 

این برج دارای امکانات و مراکز مختلفی است که شما در هنگام بازدید از آنجا می‌توانید نهایت لذت و آرامش را تجربه کنید. توصیه می‌کنیم در سفر خود به دبی حتماً در هنگام شب به بالای برج رفته و در تاریکی شب منظره فوق‌العاده دبی را تماشا کنید.

آدرس: بلوار شیخ محمد بن راشد - مرکز شهر دبی - دبی - امارات متحده عربی

بازدید از برج خلیفه دبی امارات

 

آب‌نمای دبی، نمایشی زیبا از رقص آب

جاذبه‌های برج خلیفه تنها به ساختمان غول‌پیکر آن محدود نمی‌شود، اگر در اطراف این برج زیبا به گشت‌وگذار بپردازید؛ خیابان‌های بسیار زیبایی را مشاهده خواهید کرد که با ارائه مجسمه‌های زیبا و پارک‌های جذاب، فضا را برای پیاده‌روی شما فراهم کرده‌اند. یکی از جذابیت‌های اطراف دبی که از آن به‌عنوان یکی از بهترین جاذبه‌های این شهر نام می‌برند، آب نمای آن است.

اگر فواره مشهور بلاجیو در لاس وگاس را دیده باشید؛ خواهید فهمید که فواره آبی دبی از پان الگوبرداری شده است. البته اندازه فواره دبی به نسبت بلاجیو بزرگتر بوده و به 150 متر هم می‌رسد. اگر می‌خواهید که فواره دبی را در زیباترین حالت ممکن ببینید، هنگام شب را برای بازدید انتخاب کنید.

آدرس: بلوار شیخ محمد بن راشد، کنار برج خلیفه

زیبایی فواره آب نمای دبی امارات

 

دبی مال، بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان

شهر دبی علاوه بر بزرگ‌ترین برج و بزرگ‌ترین فواره آبی، بزرگ‌ترین مرکز خرید دنیا را هم در خود جای‌داده است. جالب است بدانید که این مرکز خرید فاصله زیادی با برج خلیفه ندارد.

دبی مال به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید دنیا انواع فروشگاه‌های مختلف، مرکز تفریحی، رستوران‌ها و فروشگاه‌های مختلف را شامل خواهد شد. هنگامی که فروشگاه‌های مختلف دبی مال را بازدید کردید؛ حتماً به پیست اسکی، آکواریوم زیر آب و سینماهای بسیار عالی آن رفته و اوج هیجان و لذت را تجربه کنید. لازم به ذکر است که در طول سال انواع جشنواره‌های خرید و سورپرایزهای تابستانه برگزار خواهد شد.

آدرس: بلوار شیخ محمد بن راشد، کنار برج خلیفه

درب ورودی دبی مال امارات

 

پارک آبی آتلانتیس دبی، مکانی برای از گرما

جاهای دیدنی دبی بسیار زیاد هستند، اما در بین آنها پارک آبی آتلانتیس بهترین گزینه برای فرار از دست گرما و انجام تفریحات آبی است. این پارک بسیار مجهز در جزیره مصنوعی دبی قرار داشته و انواع تفریحات آبی مجهز را در اختیار شما قرار خواهد داد. نکته مهمی که باید درباره پارک آبی آتلانتیس بدانید این است که طولانی‌ترین سرسره آبی جهان را در خود جای‌داده و شما با تجربه آن لذت و هیجان جدیدی را کسب خواهید کرد.

آدرس: پالم جمیرا، انتهای نخل جمیرا

سرسره پارک آبی آتلانتیس دبی

 

سافاری دبی، تجربه یک روز جذاب در صحرا

جاذبه‌های دبی بسیار متنوع بوده و طیف وسیعی از سلیقه‌ها را در بر می‌گیرد. بدون شک سفر به دبی و رفتن با سافاری این شهر تجربه‌ای متفاوت‌تر نسبت به مکان‌های لوکس و مدرن است. سافاری دبی یکی از بهترین و مشهورترین جاذبه‌های شهر دبی به شمار می‌رود که بازدید از آن یک الی دو روز از زمان شما را خواهد گرفت.

با رفتن به صحرای دبی می‌توانید در یک منطقه حفاظت شده انواع تفریحات صحرایی از جمله شتر سواری، سان بورد سواری، بالن‌سواری، سافاری و... را تجربه کنید. همچنین در آخر روز  به بالای تپه‌های شنی رفته و غروب زیبای خورشید عکس‌های زیبا و به‌یادماندنی بگیرید.پ

در هنگام شب برنامه‌های مختلفی مانند  رقص آتش، موسیقی سنتی و... در کمپ سافاری برگزار می‌شوند که شما می‌توانید آنها را از نزدیک تجربه کنید.

آدرس: امارات، دبی، الورقا 5

تفریح با ماشین های آفرود در صحرا با سافاری دبی

 

برج العرب، بلندترین هتل جهان

برج العرب با ارتفاع 321 متر در خط ساحلی دبی، لقب اولین هتل هفت ستاره جهان را به خود اختصاص داده است. این برج که به شکل بادبان طراحی شده است، یکی از زیباترین جاذبه‌های شهر دبی به‌حساب می‌آید. به‌جرئت می‌توان گفت که بزرگ‌ترین ویژگی برج العرب ویو فوق‌العاده آن و امکانات مدرنی است که در اختیار شما قرار خواهد داد.

سوئیت‌های این هتل بسیار گران هستند؛ به همین دلیل اگر تمکن مالی زیادی برای اقامت در این برج زیبا را ندارید؛ به کافه‌های بسیار عالی آن رفته و از نوشیدنی‌های متنوع آن سفارش دهید.

آدرس: انتهای خیابان جمیرا و در جزیره اختصاصی 

زیبایی و معماری برج العرب

 

باغ معجزه رنگارنگ دبی، نمایی متفاوت از شهر 

موقعیت مکانی دبی باعث شده که گردشگرها  انتظار مکان‌های سرسبز را نداشته باشند، اما در واقع سفر به دبی شما را با طبیعت زیبایی روبرو می‌کند.  جاذبه‌های گردشگری دبی بسیار متنوع بوده و حتی شامل باغ‌های سرسبز هم خواهد شد. اگر به اطراف خیابان شیخ زاید بروید، بزرگ‌ترین باغ گل جهان را خواهید دید. 

باغ معجزه دبی حدود 2 هزار مترمربع وسعت داشته و 100 میلیون گل مشهور را در مقابل دیدگان شما قرار خواهد داد. بهتر است بدانید که تمام مکان‌های این باغ از جمله کلبه‌های انگلیسی، آسیاب‌های بادی، کامیون‌ها و... با گل‌های مختلف پوشیده شده و شرایط را برای پیاده‌روی در باغ و گرفتن عکس‌های به‌یادماندنی فراهم کرده است.

آدرس: خیابان سوم منطقه البرشا دبی لند 

 

محله الفهیدی، بازدید از دبی قدیمی

اگر در هنگام گشت‌وگذار در شهر دبی هوس بازدید از جاذبه‌های تاریخی این شهر را کردید، کافی است به محله الفهیدی یا همان دبی قدیمی بروید. قدمت این مکان تاریخی به قرن نوزدهم برمی‌گردد؛ هنگام بازدید از این مکان، خانه‌های قدیمی و عمارت‌های آهکی را مشاهده خواهید کرد که زمانی خانه تاجران ثروتمند ایرانی یوه است.

معماری خانه‌های دبی قدیمی دقیقاً مانند خانه‌های قدیمی جنوب ایران است. تاجران ایرانی به‌احتمال زیاد برای فرار از گرمای دبی، این نوع از معماری را به اینجا منتقل کرده‌اند. البته با دیدن این محله زیبا و قدیمی، می‌توان به تاریخ غنی دبی و نحوه زندگی مردم قدیمی آن پی برد. 

آدرس: بخش شرقی خور دبی

 

قاب دبی، بهترین موقعیت برای عکاسی

یکی دیگر از جاهای دیدنی دبی، قاب یا فریم دبی نام دارد. ارتفاع 150 متر و عرض 105 متری این جاذبه، شکوه و عظمت خاصی به آن بخشیده است.  هنگام بازدید از این جاذبه می‌توانید نمایی متفاوت از آینده و حال دبی را مشاهده کنید. البته  برای اینکه وارد این مکان شده و از طبقات بالای آن بازدید کنید، باید بلیت آن را خریداری کنید. این بلیت معمولا برای بزرگسالان حدود 50 درهم و برای کودکان حدود 20 درهم است. 

نکته مهمی که باید درباره قاب دبی بدانید این است که هیچ‌گونه محدودیتی برای ورود شما وجود ندارد، اما اگر حیوان خانگی خود را به همراه دارید، اجازه ورود آن را نخواهید داشت. همچنین کودکان زیر 3 سال نیازی به خرید بلیت نداشته و شرایط برای رفت‌وآمد افراد معلول فراهم شده است.

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، پارک زعبیل، دروازه چهارم (گیت چهار)

زیبایی و عظمت دبی فریم در امارات

 

دهکده جهانی دبی، تماشای تمام جهان در یک روز

همان‌طور که گفتیم؛ بیشتر جاذبه‌های دبی در اطراف خیابان شیخ زاید متمرکز شده‌اند. یکی دیگر از این جاذبه‌های مشهور و پرطرف‌دار، دهکده جهانی دبی است. این دهکده که 1.6 میلیون مترمربع وسعت دارد، مجموعه‌ای از تاریخ و فرهنگ بیش از 90 کشور جهان را عرضه خواهد کرد.

هنگامی که در دهکده جهانی شهر دبی قدم می‌گذارید و بخش‌های مختلف آن را از نزدیک مشاهده می‌کنید، انگار تمام دنیا را از نزدیک مشاهده کرده‌اید. در واقع شما می‌توانید در طول یک روز نماد بیشتر کشورهای جهان از جمله اهرام مصر، دیوار چین، تخت‌جمشید ایران و... را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که بازدید از این مکان دیدنی دبی حدود 20 درهم برایتان به همراه خواهد داشت.

آدرس:  امارات، دبی، اتوبان شیخ زاید (E11)

 

ساحل جمیرا و امکانات مختلف

شهر دبی سواحل بسیار زیادی دارد، اما ساحل جمیرا بهترین و مشهورترین آن است. شهرت این ساحل در کنار امکانات و مراکز تفریحی بسیار زیاد آن باعث شده که در تمام مواقع سال جمعیت زیادی را به خود ببیند. ازآنجایی‌که بهترین اقامتگاه‌های دبی در این ساحل قرار گرفته‌اند، بیشتر مسافران دبی قصد اقامت در این منطقه را خواهند داشت.

یکی دیگر از ویژگی‌های ساحل جمیرا که آن را در دسته بهترین جاهای دیدنی دبی قرار می‌دهد، ارائه انواع تفریحات آبی از جمله شنا، جت اسکی، قایق‌سواری، پاراسلینگ و... است. شما در این ساحل می‌توانید تمامی تفریحات آبی را انجام داده  روزهای شاد و به‌یادماندنی را در سفر خود تجربه کنید. 

آدرس: خیابان جمیرا

زیبایی و معمرای برج در کنار ساحل جمیرا بیچ

 

سیاره سبز دبی، جنگلی سرسبز در دل کویر

سیاره سبز دبی یا گرین پلنت، یکی دیگر از جاهای دیدنی دبی است که طبیعتی سرسبز را به رخ شما می‌کشد. این مکان زیبا یک جنگل کاملاً سرسبز در دل کویر است که شما را به محل زندگی 3 هزار گونه گیاه، پرنده و سایر جانداران می‌برد.

سیاره سبز دبی یک مجموعه سرپوشیده با بخش‌های متفاوت است که تمامی سنین از آن لذت خواهند برد. یکی از بخش‌های بسیار زیبای این مجموعه متعلق به درخت 25 متری و آبشار مصنوعی آن است. بدون شک دیدن این درخت بلند قامت به همراه آبشار زیبای آن، منظره‌ای تماشایی و بکر را در مقابلتان قرار خواهد داد.

در مجموعه سیاره سبز می‌توانید انواع حیوانات را مشاهده کرده و در صورت لزوم کودکان خود را به منطقه بازی مخصوص ببرید تا از انجام بازی‌های مختلف لذت ببرند. لازم به ذکر است که خرید بلیت حضوری حدود 140 درهم و خرید بلیت آنلاین حدود 110 درهم برایتان به همراه خواهد داشت.

آدرس: تقاطع بلوار الوصل و بلوار صفا

 

خیابان السرکال، مجموعه‌ای از هنرهای مختلف جهانی

اگر عاشق هنر هستید، حتما از خیابان السرکال دیدن کنید. این خیابان که در ابتدا یک انبار صنعتی بود؛ در سال 2008 حدود 20 گالری هنری را در داخل خود راه‌اندازی کرد تا سیل عظیمی از گردشگران را به‌طرف خود جذب کند. 

این مجموعه که با 20 گالری هنر کار خود را آغاز کرد؛ با مرور زمان پیشرفت و توسعه خود را در زمینه‌های مختلفی از جمله موسیقی، مجسمه، صنایع‌دستی و... ادامه داد. خیابان السرکال که اکنون دارای مساحتی 100 هزار مترمربعی است، بخش‌های مختلفی را در اختیار شما قرار خواهد داد که مهم‌ترین آنها مجموعه خط سوم است. این مجموعه ارزشمند شامل آثار هنری خاورمیانه و ایران می‌شود. ورود به این مجموعه برای شما رایگان خواهد بود. 

آدرس: ناحیه صنعتی القوز

 

دبی کریک، زیباترین بندر دبی

دبی کریک یک نهر یا رودخانه است که از داخل شهر دبی حرکت کرده و یک نمای بسیار زیبا به آن بخشیده است. این رودخانه که یکی از قدیمی‌ترین  بندرهای دبی شناخته می‌شود، حال و هوای سنتی خود را حفظ کرده و جاذبه‌های دیدنی آن حسابی شما را شگفت‌زده خواهد کرد. شما می‌توانید یک قایق کوچک کرایه کرده و ماجراجویی خود را در این نهر زیبا آغاز کنید.

برای اینکه بتوانید این سفر ماجراجویانه خود را آغاز کنید، باید به منطقه دبی کریک بروید. توجه داشته باشید که رفتن به این منطقه برای شما رایگان است، اما برخی از قسمت‌های آن از جمله پارک دبی کریک برایتان هزینه خاصی (حدود 5 درهم) به همراه خواهد داشت.

آدرس: نزدیک پارک نهر دبی، دبی، امارات متحده عربی

 

مسجد جمیرا دبی؛ نمونه کاملی از معماری اسلامی

مسجد جمیرا دبی از نظر بسیاری از افراد زیباترین و باشکوه‌ترین مسجد شهر دبی است. این مسجد که از روی مسجد الزهرا قاهره کپی شده؛ معماری بسیار زیبایی داشته و گردشگران با مراجعه به آنجا بینش جدیدی نسبت به دین اسلام پیدا می‌کنند.

مسجد جمیرا دبی نمونه کاملی از معماری اسلامی است؛ مناره‌های بسیار زیبا و جزئیات دقیق سنگ‌کاری آنها یک بنای بسیار زیبا و تاریخی را در مقابل شما قرار خواهد داد. نکته مهمی که باید درباره مسجد جمیرا بدانید این است که مساحت آن 8 برابر مسجد قاهره است. همچنین شهرت زیاد این مسجد باعث شده اغلب گردشگران در ایام سفر به دبی، از این مسجد زیبا دیدن کنند.

آدرس: جاده ساحل جمیرا واقع در محله Jumeirah 1

 

ساحل ام سقیم؛ بهترین ساحل ورزشی دبی

سواحل دبی در بیشتر اوقات سال به نسبت سایر مکان‌های دیدنی آن شلوغ‌تر هستند. در میان سواحل مختلف دبی، ساحل ام سقیم به دلیل برگزاری ورزش‌های مختلف از جمله موج‌سواری، قایق‌سواری و... شهرت بسیار زیادی پیدا کرده‌ است. در این ساحل علاوه بر برگزاری مسابقات مختلف، کرایه کایاک، آموزش بادبادک سواری، قایق‌سواری و... انجام می‌شود.

هنگامی که در سفر خود به ساحل ام سقیم بروید، افراد زیادی را مشاهده خواهید کرد که مشغول شنا و آفتاب‌گرفتن هستند. همچنین در این سواحل امکانات رفاهی زیادی آماده شده است تا شما با خیال راحت تفریحات دلخواه خود را انجام داده و از اوقات خود لذت ببرید. 

آدرس: جاده ساحلی جمیرا، محله ام سقیم

 

گاردن گلو؛ زیباترین جاذبه دبی برای گشت‌وگذار شب

شب‌های دبی آن‌قدر زیبا هستند که بسیاری از گردشگرها آرزوی توقف زمان را دارند. یکی از جاهای دیدنی دبی که شب‌های شما را جذاب‌تر می‌کند، پارک گاردن گلو است. این پارک که 16 هکتار مساحت دارد؛ 10 میلیون لامپ ال ای دی را کنار هم قرار داده تا صحنه فوق‌العاده زیبا و درخشان خلق کند. بدون شک قدم زدن در این پارک به همراه خانواده و بازدید از بخش‌های مختلف آن، شبی رویایی را برایتان رقم خواهد زد.

یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین مجموعه‌های پارک گاردن گلو، بخش دایناسورها است. در این مجموعه دایناسورهای بزرگی قرار دارند که شما می‌توانید آنها را از نزدیک مشاهده کنید. بازدید از این پارک برای بزرگسالان 70 درهم و برای کودکان 40 درهم است.

آدرس: امارات، دبی، پارک زعبیل دبی، گیت شماره ۶ و ۷

 

کلاب وایت دبی، مشهورترین کلاب شهر

همان‌طور که گفتیم؛ شب‌های دبی بسیار زیبا بوده و شکل دیگری از این شهر را به شما نشان خواهد داد. کلاب وایت دبی به‌تنهایی توانسته شب‌های شهر را شلوغ‌ کرده و خاطرات شاد و به‌یادماندنی را برای گردشگرها رقم بزند. این کلاب به دلیل اجرای برنامه‌های خاص و استقبال پرشور گردشگرها، همواره یکی از شلوغ‌ترین جاهای دبی به شمار می‌آید.

معمولاً کلاب وایت دبی هر هفته برنامه‌های متنوعی را برای مهمانان خود در نظر گرفته و دی جی‌های مشهوری را از سراسر دنیا دعوت خواهد کرد.

آدرس: منطقه ند الشبا 1، میدان ریس کورس (Meydan Racecourse)، سقف بالای استادیوم اسب‌دوانی

تفریح گردشگران و بازدید کنندگان در وایت کلاب دبی

 

موزه آینده دبی، یکی از عجیب‌ترین معماری‌های جهان

شاید دیدن برج‌های بزرگ در شهر دبی برایتان آنچنان عجیب نباشد، اما بدون شک دیدن معماری موزه آینده دبی، عجیب‌ترین و شگفت‌انگیزترین تصویر را در مقابلتان قرار خواهد داد. این پروژه عظیم از همان ابتدا تمام متخصصان حوزه معماری را حیرت‌زده کرد و گردشگران زیادی را به سمت خود کشاند. 

هنگامی که به دبی سفر کردید؛ حتماً بازدید از این موزه فوق‌العاده زیبا را در اولویت‌های خود قرار دید. این موزه که 7 طبقه بوده و حدود 30 هزارمترمربع وسعت دارد؛ پتانسیل‌های فناوری آینده بشر در زمینه‌های مهندسی زیست‌شناسی، سلامت و اکوسیستم را به نمایش خواهد گذاشت. لازم به ذکر است که برای بازدید از این مکان زیبا و دیدنی باید حدود 145 درهم بپردازید.

آدرس: اتوبان شیخ زاید، بیزینس بی

 

اپرای دبی، اجرای تئاتر در سطح جهانی

ساختمان اپرای دبی که در سال 2016 افتتاح شد؛ یک مرکز فرهنگی بسیار مهم است که توانسته به‌‌خوبی  فرهنگ شهر دبی را  به سایر کشورهای جهان ارائه کند.  این مرکز مشهور در طول سال میزبان برگزاری مراسم‌های بسیار زیادی از جمله تئاتر موزیکال، کنسرت نوازندگان مشهور جهان، رقص باله، موسیقی کلاسیک و... است. شما می‌توانید با تهیه بلیت آنها در بخش‌های مختلف مراسم شرکت کرده و تجربه جدید را به سفرهای خود اضافه کنید.

این ساختمان مدرن حدود 2 هزار نفر ظرفیت داشته و معماری آن به‌تنهایی یکی از بهترین قسمت‌های بازدید از آن است. ازآنجایی‌که این مکان در خیابان شیخ محمد زاید قرار دارد، فاصله کمی با سایر جاذبه‌های مشهور دبی دارد.

آدرس: امارات، دبی، دان تاون، بلوار شیخ محمد بن راشد، نزدیک دبی مال

نمای داخلی اپرا دبی امارات

 

بازدید از جاهای دیدنی دبی با آژانس سفریار

همان‌طور که مشاهده کردید؛ تعداد جاهای دیدنی دبی بسیار زیاد بوده و بیشتر آنها فقط با خرید بلیت امکان بازدید را به شما خواهند داد. برای اینکه بتوانید با خیال راحت به دبی سفر کرده و از بهترین مکان‌های آن دیدن کنید، باید بهترین روش مسافرت را انتخاب کنید. 

برای سفر به دبی راه‌های مختلفی پیش رو دارید، اما بدون شک خرید تور دبی از آژانس‌های مسافرتی بهترین و راحت‌ترین راه است. آژانس سفریار یکی از آژانس‌های مسافرتی بسیار معتبر به شمار می‌رود که انواع تورهای دبی را برگزار خواهد کرد. این آژانس ویزای امارات و شهر دبی را برایتان اخذ کرده و بهترین تور لیدر را در اختیار شما خواهد گذاشت تا بهترین جاذبه‌های گردشگری دبی را به شما نشان دهد. 

آژانس سفریار خدمات دیگری از جمله رزرو بهترین هتل، ترانسفر فرودگاهی، اجرای تور در تهران و شهرستان‌ها، بیمه مسافرتی، بلیت رفت‌وبرگشت هواپیما و... را در طول سفر به شما ارائه خواهد کرد تا لذت بازدید از جاذبه‌های دبی برایتان چندبرابر شود. 

در این مطلب به طور کامل بهترین جاذبه‌های گردشگری دبی را معرفی کرده و به شما گفتیم که بهترین راه برای بازدید از آنها کدام است. اگر همچنان درباره جاذبه‌های دبی سوالی دارید، با مشاوران آژانس سفریار تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز از 5 از بین 0 نفر

دیدگاه ها