جزیره جیجو کره جنوبی

جزیره جیجو کره جنوبی

جزیره ججو در کره جنوبی یک منطقه بسیار خاص محسوب می‌شود و از جاذبه‌های توریستی بسیار متنوعی برخوردار است. به همین دلیل بسیاری از ساکنان مناطق شهری برای فرار از ازدحام و شلوغی‌های شهر به این منطقه جذاب سفر می‌کنند.
جاهای دیدنی جزیره جیجو آنقدر زیاد هستند که برای بازدید از همه آنها باید چند روز در آن اقامت کرد. این جزیره طبیعتی بسیار زیبا و محلی منحصر به فرد در کره جنوبی است و اماکن گردشگری زیادی در آن وجود دارد. به همین دلیل از آن به عنوان هاوایی کره جنوبی یاد می‌شود. سفر به کره جنوبی تجربه‌ای منحصر به فرد است که با ترکیبی از فرهنگ غنی، تکنولوژی پیشرفته، غذاهای لذیذ و مناظر طبیعی زیبا هر گردشگری را شگفت‌زده می‌کند. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات کاملی درباره این جزیره در اختیار شما قرار دهیم تا در هنگام سفر به جیجو کره جنوبی اطلاعات کاملی درباره آن داشته باشید.

تاریخچه جزیره ججو

قدمت جزیره جیجو به قرن سوم میلادی برمی‌گردد و در ابتدا با عنوان تامنا یا سرزمین جزیره‌ای خوانده می‌شد و اولین منطقه مسکونی در استان جیجو به شمار می‌رود. در ابتدا این جزیره یک منطقه تجاری فعال بوده و در طول ۳ دوره پادشاهی با گوگوریو، باکجه و سیلا داد و ستد داشته است.
جزیره ججو در طول سلسله چوسان به مدت ۵۰۰ سال توسط ۳ فرد با نام‌های جومونگ، جونگ‌هیون و دائه‌جونگ اداره می‌شده و در هر منطقه آن یک مدرسه و تاسیسات دولتی جداگانه وجود داشته است. همچنین در طول این ۵۰۰ سال، ۲۰۰ نفر به آن تبعید شده‌اند و در طول سلسله گوگوریو و در زمان پادشاهی گوجونگ اسم آن از تامنا به ججو تغییر پیدا کرد. ججو به معنی سرزمینی در آن سوی دریا است. 

درباره جزیره ججو

 

جزیره ججو کجاست؟

جزیره جیجو یکی از جزایر زیبا و توریستی کره جنوبی است که در استان ججو و جنوب کشور کره جنوبی قرار دارد. این جزیره در اقیانوس آرام واقع شده و ۱,۸۴۸ کیلومتر مربع مساحت و ۷۳ کیلومتر طول دارد. بلندترین نقطه آن کوه هالاسان است که ۱,۹۵۰ متر ارتفاع دارد.

 

چطور به جزیره ججو برویم؟

هر ساله گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا برای بازدید از سئول + جزیره جیجو + بوسان راهی کره جنوبی می‌شوند. در کره جنوبی جاهای مختلفی برای بازدید وجود دارد. اما یکی از بهترین و جذاب‌ترین جاهای دیدنی این کشور جزیره ججو است و جاذبه‌های گردشگری مختلفی را دربردارد. 
سفر به جزیره ججو از طریق هوایی امکان‌پذیر است. اما بهترین راه رزرو و خرید تور کره جنوبی است. شما با خرید تور کره جنوبی از سفریار به‌راحتی می‌توانید به این جزیره زیبا سفر و از آن لذت ببرید.

 

آب و هوای جزیره جیجو کره جنوبی

آب و هوای جزیره ججو اقیانوسی ملایم بوده و طی سال دمای هوای آن با تغییرات بسیار کمی همراه است. در گرم‌ترین فصل سال دمای هوای آن از ۳۵.۸ درجه بیشتر و در زمستان از  ۲.۳- درجه کمتر نمی‌شود. بطور کلی آب و هوای جزیره جیجو کره بسیار  متبوع و پاکیزه بوده و حتی خاصیت درمانی دارد.

آب و هوای جزیره جیجو کره جنوبی

 

جاهای دیدنی جزیره ججو (جزیره جیجو)

جزیره جیجو پربازدیدترین و بزرگترین جزیره کره جنوبی محسوب می‌شود و در جنوب غربی آن واقع شده است. بین این جزیره و شهر سئول پایتخت کره جنوبی فاصله زیادی وجود دارد. به نحوی که رفتن به جزیره از پایتخت کره جنوبی با هواپیما حدود  یک ساعت طول می‌کشد.
جزیره ججو در کره جنوبی جاذبه‌های زیادی نظیر انواع کوه آتشفشانی، ساحل، پارک، موزه و غیره دارد و حدود ۱۰ درصد از مساحت آن را کوه‌های آتشفشانی تشکل می‌دهند‌.
به همین دلیل در مجله گردشگری جهان چیزهای زیادی درباره آن گفته شده و هر ساله گردشگران زیادی از سراسر دنیا برای بازدید از این جاذبه به کره جنوبی سفر می‌کنند. همچنین نام این جزیره در فهرست میراث طبیعی جهانی نیز ثبت شده است. برخی از جاذبه‌های گردشگری جزیره ججو کره معرفی خواهند شد.

مسیرهای پیاده روی اوله (Olle)

مسیرهای پیاده روی اوله، مسیرهای پر پیچ و خم هستند. در واقع مردم جزیره جیجو در زبان محلی به مسیرهای پر پیچ و خم، اوله می‌گویند و در همه جای این جزیره مسیرهای پر پیچ و خم، با مناظر طبیعی خاص و زیبا دیده می‌شود.
از این‌‌رو فیلمبرداری بسیاری از فیلم‌های کره‌ای نظیر جواهری در قصر در این مسیر انجام شده است و عکس جزیره ججو را می‌توان در صحنه‌‌های مختلف بسیاری از فیلم‌های پرطرفدار آن مشاهده کرد. علاوه‌بر مسیرهای  پر پیچ و خم و مناظر زیبا تعداد زیادی چشمه با آب معدنی نیز در آن وجود دارد.

مسیرهای پیاده روی اوله

غارهای شگفت انگیز گدازه (Tube Lava Gimnyeonggul)

غارهای شگفت انگیز گدازه در اثر انفجار آتشفشان‌های جزیره به وجود آمده‌اند، غارهای شبکه‌ای گئومونوروم از  جمله شگفت‌انگیزین غارهای شبکه‌ای جزیره ججو به شمار می‌روند و به ثبت سازمان جهانی یونسکو رسیده‌اند. همچنین غار مانجانگول از دیگر غارهای گذاره‌ای است که ۸ مایل طول دارد و یکی از غارهای طولانی دنیا محسوب می‌شود؛ داخل غار هوای بسیار خنکی دارد.

غارهای شگفت انگیز گدازه

سیاره آبی جزیره ججو (Jeju Planet Aqua)

سیاره آبی یکی از جاهای جزیره جیجو در کره جنوبی است که در شهر سئوگی قرار دارد و برای علاقمندان به حیوانات و گیاهان یک مکان بسیار جذاب محسوب می‌شود. زیرا در آن ۴۸ هزار گونه جانوری و ۵۰۰ گونه مختلف جانوری زندگی می‌کنند.
سیاره آبی بزرگترین آکواریوم قاره آسیا به شمار می‌رود و با بازدید از آن می‌توان انواع دلفین‌ها و کوسه‌های ترسناک، پنگوئن‌ها و دیگر حیوانات زیبای آبزی را از نزدیک مشاهده کرد. این آکواریوم زیبا و دوست داشتنی در همه روزهای هفته  از ساعت ۱۰ صبح الی ۷ عصر پذیرای بازدیدکنندگان است.

سیاره آبی جزیره ججو

پارک سنگی ججو (Jeju Stone Park)

از دیگر مکان‌های دیدنی و طبیعی جزیره ججو در کره جنوبی، پارک سنگی ججو است که به دلیل طبیعت منحصربه‌فردی که دارد، هر سال گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این پارک به دلیل سنگ‌های آتشفشانی و مجسمه‌های سنگی که دارد بسیار معروف است.
از مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی پارک ججو می‌توان به مجسمه‌های سنگی دول هاریوبانگ، وجود مناظر طبیعی بکر و دست نخورده و صخره‌ها و مجسمه‌های جالب اشاره کرد.
با بازدید از پارک سنگی ججو، علاوه بر لذت بردن از زیبایی‌های طبیعی و مجسمه‌های سنگی، می‌توانید از فرهنگ منحصر به فرد این جزیره نیز اطلاعاتی کسب کنید.

پارک سنگی ججو

سان سئونگ کوه (Seongsan Ilchulbong Tuff Cone)

سان سئونگ کوه از جاذبه‌های توریستی و تاریخی کره جنوبی به شمار می‌رود که از فوران ماگما در کف اقیانوس در حدود ۵۰۰۰ سال تشکیل شده است. طلوع خورشید در سان سئونگ کوه بسیار دیدنی بوده و به جرات می‌توان از آن به عنوان بهترین منظره این جزیره یاد کرد.
برای پیاده‌روی نیز یک مکان عالی بوده و در هنگام پیاده‌روی به سمت قله آن می‌توان از چشم‌انداز‌های بی‌نظیر پارک ژئو که توسط سازمان یونسکو ساخته شده است لذت برد. 

سان سئونگ کوه

کوه هالاسان (Hallasan)

کوه هالاسان در مرکز جزیره قرار دارد و شامل یک کوه آتشفشانی بزرگ است که بخش زیادی از جزیره ججو را دربر می‌گیرد و از آن به عنوان یکی از مهمترین نمادهای این جزیره یاد می‌شود. کوه هالاسان در ارتفاع ۱.۹۵۰ متر از سطح دریا بوده و در تمام نقاط جزیره می‌توان آن را مشاهده کرد. از این کوه با عنوان کوه یونجون نیز یاد می‌شود و در بین دانشمندان ارزش زمین شناسی بسیار زیاد دارد.

پارک اودو (Udo)

پارک اودو به شکل گاو افتاده روی زمین بوده و به همین دلیل با عنوان اودو (به زبان کره‌ای یعنی گاو) خوانده می‌شود. پارک اودو در فاصله ۳.۵ کیلومتری جزیره ججو در کره جنوبی واقع شده است و یکی از جاهای پر بازدید محسوب می‌شود.
بازدید از کل پارک با اجاره دوچرخه برقی حدود ۴ ساعت زمان می‌برد.  ناگفته نماند که جزیره اودو یک زمین حاصلخیز بوده و در آن محصولاتی نظیر بادام زمینی، سیب‌زمینی و سیر کشت می‌شود.

آبشار جئونگ بانگ (Waterfall Jeongbang)

آبشار جئونگ بانگ در جنوب شهر سئوگی پو قرار دارد و آب آن به‌صورت مستقیم از سوی صخره جیجو عبور کرده و وارد دریا می‌شود. این آبشار منظره‌ای بسیار زیبا و خارق‌العاده دارد و یکی از محبوب‌ترین جاهای توریستی کره جنوبی به شمار می‌رود.
البته برخی از سنگ‌های اطراف آبشار سر و لغزنده هستند و باید از طریق تعداد زیادی پله به سمت آبشار رفت. از این‌رو جهت پیشگیری از بروز خطر و سقوط باید برای رسیدن به آبشار کفش مناسب به پا کرد.

آبشار جئونگ بانگ

تئاتر نانتا (NANTA Jeju)

تئاتر نانتا از دیگر جاهای دیدنی جزیره جیجو به شمار می‌رود و علاقمندان به تئاتر کمدی می‌توانند چند ساعتی از روز خود در جزیره ججو کره جنوبی را در آن سپری کنند. تئاتر نانتا در منطقه آرا جزیره قرار دارد و برای رفتن به آن باید به خیابان سئول دولمو کدونگ رفت.
این تئاتر ۴ مجری آشپز دارد که به مدت ۹۰ دقیقه با اجرای حرکات آکروباتیک، آشپزی و موسیقی تماشاچیان را سرگرم می‌کنند و اجرای نمایش از ساعت ۵ بعدازظهر آغاز می‌شود.

باغ گیاه شناسی تپه کاملیا (Garden Botanical Hill Camellia)

دیگر جاذبه دیدنی جزیره ججو باغ گیاه شناسی تپه کاملیا است که ۲۰ هکتار مساحت دارد. در این باغ زیبا امکانات مختلفی نظیر اتاق سمینار چند منظوره، گلخانه، گالری محصولات مختلف با تم انواع گل مخصوصا گل کاملیا تعبیه شده است و انواع مختلفی از گونه‌های گیاهی و همچنین گونه‌های متنوع گل نظیر گل‌های ادریسی و کاملیا در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد.
علاقمندان به گل و گیاه می‌توانند هر روزه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۸ برای بازدید از باغ گیاه شناسی تپه کاملیا به روستای آن دئوک که در خیابان بیونگ کانگ قرار دارد، بروند. 

دهکده مردمی جزیره ججو (Village Folk Seongeup)

دهکده مردمی جزیره جیجو شامل یک روستای کوچک است که در دامنه آتشفشان هالاسان و شهر سئوگی پو قرار دارد و قدمت آن به قرن ۱۹ برمی‌گردد. اهالی این  روستا در خانه‌هایی سیاهرنگ زندگی می‌کنند و هنوز هم در آن ویژگی‌های فرهنگی کره جنوبی در دوران باستان دیده می‌شود.
باید متذکر شد که سریال پرطرفدار جواهری در قصر نیز در همین روستای زیبا ‌و تاریخی کره جنوبی ساخته شده است. برای رفتن به دهکده مردمی جزیره ججو می‌توان از تور اتوبوس شرقی جیجو استفاده کرد.

اودولگا (Oedolgae)

اودولگا شامل یک ستون سنگی بزرگ است که در منطقه‌ سئوهونگ در شهر سئوگی قرار دارد. در اطراف ستون سنگی هیچ سنگ دیگری دیده نمی‌شود و به همین دلیل از آن به عنوان سنگ تنها نیز یاد می‌شود. سنگ اودولگا ۱۵۰ هزار سال قدمت دارد و از فوران یک آتشفشان در جزیره به وجود آمده است. در اطراف اودولگا معمولاً می‌توان ماهیگیری و غواصی را نیز تجربه کرد.

صخره جوسان جولی (Cliff Jusangjeolli)

صخره جوسان جولی در شهر سئوگی پو، و خیابان ایئودو واقع شده و ۱۴۰ الی ۲۵۰ هزار سال قبل از فوران آتشفشان کوه هالاسان در درون دریای دونگمون شکل گرفته است. برخورد صدای آب دریا به این صخره، صدای بسیار زیبا و آرام‌بخشی را به وجود می‌آورد و از این صخره ۶ ضلعی و مناظر اطراف آن می‌توان به عنوان یکی از خوش‌منظره‌ترین جاهای دیدنی جزیره ججو یاد کرد.

صخره جوسان جولی

قله طلوع خورشید جزیره جیجو (Peak Sunrise Seongsan)

در جزیره ججو یک قله با ۱۸۲ متر ارتفاع وجود دارد که می‌توان به دهانه آتشفشان آن رفته و از آنجا طلوع خورشید را تماشا کرد. زیرا طلوع خورشید از این مکان بسیار زیبا و دیدنی می‌شود. به همین دلیل از آن به عنوان قله طلوع خورشید جزیره جیجو یاد می‌شود. 

ساحل هیوپجه (Beach Hyeopjae)

ساحل هیوپجه یکی از جاهای دیدنی و پرطرفدار جزیره ججو محسوب می‌شود و در فصل تابستان پذیرای گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا است. ساحل هیوپجه در ناحیه گئومنونگ قرار دارد و قدم زدن روی شن‌های سفید و نرم آن و همچنین بازی والیبال ساحلی در آن بسیار لذت‌بخش است. در ساحل هیوپجه امکانات مختلفی نظیر رستوران، کافی‌شاپ، اتاق دوش، رختکن و غیره در دسترس است.

ساحل گئومنونگ جزیره ججو (Beach Geumneung)

دیگر ساحل جزیره جیجو در کره جنوبی شامل ساحل گئومنونگ است که این ساحل نیز در منطقه گئومنونگ و کنار ساحل هیوپجه قرار دارد و یک ساحل کم عمق محسوب می‌شود. دسترسی به این دو ساحل زیبا بسیار راحت بوده و می‌توان از طریق ترمینال اتوبوس بین شهری خود را به سمت سئول جو و ناحیه گئومنونگ رساند.

پارک هالیم (Park Hallim)

پارک هالیم در ۳۳ کیلومتری غرب جزیره ججو واقع شده است. این پارک هالیم از ۹ باغ زیبا تشکیل شده که بازدید از همه آنها ۲ الی ۳ ساعت طول می‎کشد. همچنین در آن ۲ غار بسیار مرموز و جذاب به نام‌های هیوپژول و سانگ یانگگل وجود دارد و مسیر داخل غارها آسفالت است.
به همین دلیل به راحتی می‌توان از داخل آنها بازدید کرد. یک باغ کوچک نیز در پارک هالیم وجود دارد که پرندگان مختلف نظیر طاوس و همچنین لاک‌پشت‌ها در آن زندگی می‌کنند.

آبشار چئون جیون (Waterfall Cheonjiyeon)

آبشار چئون در بخش جنوب جزیره ججو قرار دارد و به عنوان حوض خدا نیز خوانده می‌شود، همچنین از ۳ آبشار کوچک تشکیل شده است. این منطقه گردشگری زیبا و پرطرفدار منظره‌ای بسیار جذاب دارد و ۲ تا از آبشارهای آن همیشه پر از آب هستند و یکی از آنها فقط در هنگام بارش باران آب دارد.
بهترین زمان برای بازدید از آبشار چئون جیون ماه می یا اردیبهشت است. زیرا در این ماه جشنواره چیلسونیو نیز در کنار آبشار برگزار می‌شود و می‌توان در کنار بازدید از آبشار شاهد جشنواره چیلسونیو نیز بود. 

ساحل گوانگ چیگی (Beach Gwangchigi)

ساحل گوانگ چیگی یک ساحل زیبا بوده و رنگ ماسه‌های اطراف آن سیاهرنگ هستند. بسیاری از اسب سواران کره‌ای، خط طولانی آن را برای اسب سواری انتخاب می‌کنند. ساحل گوانگ چیگی منظره‌ای بسیار خاص و خیره کننده دارد و در آن قله طلوع، به خوبی قابل مشاهده است.
همچنین در اطراف آن رستوران‌های بسیار مجهز و مدرنی وجود دارد که در آنها می‌توان طعم غذاهای خوشمزه کره‌ای را چشید.

غار مانجنگول (Cave Manjanggul)

غار مانجنگول از دیگر جاذبه‌های گردشگری جزیره ججو است و دوازدهمین غار طولانی جهان محسوب می‌شود. این غار ۱۳ کیلومتر طول دارد و چندین هزار سال پیش به واسطه فوران آتشفشان تشکیل شده است.
منتهی فقط یک کیلومتر آن در دسترس بوده و نمی‌توان از همه ۱۳ کیلومتر آن بازدید کرد. همچنین چندین ورودی دارد که فقط از ورودی دوم آن می‌توان وارد غار شد. در ورودی آن یک مسیر چوبی وجود دارد که باید همان مسیر چوبی را طی کرد‌. البته داخل غار سطح ناهمواری دارد و باید با احتیاط از آن عبور کرد.

موزه زنده جیجو (Jeju Museum Alive)

موزه زنده جیجو یکی از مکان‌های خاص برای علاقمندان به عکاسی و آثار هنری بوده و دیوارهای آن را نقاشی‌های مشهور و زیبا پوشانده است. یکی از مکان‌های مناسب جزیره ججو برای گردش‌های خانگی نیز همین مکان بوده و علاقمندان می‌توانند هر روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ به همراه خانواده خود به آنجا بروند و لحظات شادی را کنار هم سپری کنند.

پارک اسباب بازی جزیره ججو (Park Toy Jeju)

پارک اسباب بازی جزیره یک مکان بسیار ایده‌آل برای کودکان و همچنین کسانی که کودک درون‌شان فعال است، محسوب می‌شود. زیرا در آن مجموعه‌ای از اسباب‌بازی‌ها معروف دنیا نظیر فیگورهای قهرمان و غیره وجود دارد که می‌توان به همراه کودک خود تا ساعت‌ها در آن سرگرم شد و لذت برد.

موزه چای اوسولاک (Museum Tea Osulloc)

چای سبز اوسولاک یکی از کشت‌های بسیار معروف جزیره ججو به شماره می‌رود و از مزرعه‌های منطقه آندئوک برداشت می‌شود. این منطقه بسیار جذاب و دیدنی است. به همین دلیل بسیاری از گردشگران و همچنین علاقمندان به چای سبز در سفر به جزیره جیجو در کره جنوبی بازدید از آن را از دست نمی‌دهند.
با بازدید از موزه چای اوسولاک می‌توان در رابطه با فرهنگ کره و گذشته چای کره‌ای اطلاعات زیادی را به دست آورد. همچنین در بازدید از آن می‌توان برای خانواده و دوستان خود چای سبز اصل و تازه کره جنوبی سوغاتی آورد.

خانه اینیسفری ججو (House Jeju Innisfree)

خانه اینیسفری از دیگر جاذبه‌های جزیره ججو محسوب می‌شود و تقریبا همه کسانی که می‌خواهند در رابطه با راز صاف بودن پوست کره‌ای‌ها اطلاعات بیشتری به دست آورند، بازدید از آن را در لیست برنامه‌های خود قرار می‌دهند. اینیسفری یک برند محبوب و پرطرفدار کره‌ای است که در حوزه تولید محصولات آرایشی و مراقبت از پوست فعالیت می‌کند و محصولات خود را با استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک می‌سازد. در سفر به جزیره می توانید اطلاعات بیشتری درمورد محصولات این برند بدست آورید و حتی از آن بازدید داشته باشید.

موزه شکلات جیجو (Museum Chocolate)

این موزه تنها موزه شکلات در قاره آسیا محسوب می‌شود و با بازدید از آن می‌توان حقایق بسیار جالبی را در رابطه با شکلات به دست آورد. در ماه‌های اردیبهشت تا تیر و یا شهریور تا آبان می‌توان از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ از آن بازدید کرد. همچنین برای بازدید از آن باید ۵ دلار هزینه‌ ورودی پرداخت کرد و نمی‌توان به صورت رایگان وارد آن شد.

بازار سنتی دونگمون (Market Traditional Dongmun)

بازار سنتی دونگمون از دیگر جاهای دیدنی جزیره جیجو است که شب‌ها تا ساعت ۲۱ می‌توان برای بازدید از آن رفت. به عبارت دیگر این بازار معروف و دوست داشتی جزیره ججو در کره جنوبی فقط تا ساعت ۲۱ شب باز بوده و بعد از آن بسته می‌شود. در نزدیکی آن تعداد زیادی رستوران‌ و غذاخوری وجود دارد که می‌توان پس از بازدید از بازار برای صرف یک غذای خوشمزه کره‌ای به یکی از آنها مراجعه کرد.

دوچرخه‌سواری در جزیره یودو (Udo in Cycling )

بسیاری از مردم جزیره یودو در زمینه کشت بادام زمینی فعالیت می‌کنند و بادام زمینی آن بسیار معروف است. با کشتی می‌توان ظرف ۱۵ دقیقه خود را از  ججو به این جزیره رساند. علاوه‌بر بادام زمینی غذاهای  دریایی هات‌پات و سوپ جلبک دریایی آن نیز بسیار معروف هستند.
دیگر جاذبه‌های جزیره یودو سواحل زیبا با صخره‌های فیروزه‌ای رنگ بوده و از این‌رو دوچرخه‌سواری در جزیره یودو بسیار لذت‌بخش است. در ساحل می‌توان دوچرخه‌های هوشمند و الکتریکی از اسکله‌ها اجاره کرد.

زنان غواص جزیره ججو (Island Jeju of Divers Women )

زنان غواص جزیره قدرت جسمی و روحی و شغل عجیبی دارند و اغلب ۳۸ الی ۶۰ ساله هستند و آنها را با عنوان هینوها می‌خوانند. این زنان به منظور صید غذاها و موجودات دریایی و جلبک‌ها بدون استفاده از هیچگونه تجهیزات و وسایل تنفسی به عمق دریا می‌روند و معمولاً بین ۲ الی ۱۰ دقیقه در زیر آب دوام می‌آورند.
البته زنان غواص حرفه‌ای از ماسک‌های سنتی و چراغ‌های غواصی استفاده می‌کنند و برای آنکه غرق نشوند به دور کمر خود وزنه‌های سربی می‌بندند. همچنین برای صید حلزون‌ها از یک ابزار تیز و برای جمع‌آوری صیدهای خود از یک دستگاه شناور به نام کواک استفاده می‌کنند.

صخره‌های پدربزرگ جزیره ججو (Island Jeju of hareubang Dol)

صخره‌های پدربزرگ جزیره شامل مجسمه‌های بزرگ، خندان و بدون مردمکی هستند که بینی‌های درازی دارند و با عنوان مجسمه‌های پدر بزرگ خوانده می‌شوند. این مجسمه‌های صخره‌ای در فرهنگ کهن کره ریشه دارند و افسانه‌ها و داستان‌های زیادی درباره آنها گفته شده است.
صخره‌های پدربزرگ در قدیم به منظور ترساندن مهاجمان و جلوگیری از ورود آنها به جزیره ججو ساخته شده‌اند و تعداد زیادی از آنها در طول زمان به دلیل عوامل طبیعی خراب شده‌اند. دستان این مجسمه‌ها روی شکم شان قرار گرفته و ۳ متر ارتفاع دارند. وظیفه اصلی آنها این است که از جزیره در برابر طوفان‌های شدید محافظت کنند.

صخره‌های پدربزرگ جزیره ججو

سرزمین عشق جزیره ججو (Land Love Jeju)

سرزمین عشق جزیره بهترین مکان برای گذراندن دوران ماه عسل برای زوج‌های جوان است. در این سرزمین مسیرهای زیبا و پر پیچ و خم زیادی وجود دارد که قدم زدن در آنها بسیار زیبا و رویایی است. در واقع این جزیره به تازه عروس و دامادها همان حسی را می‌دهد که انتظارش را دارند.

 

در کره جنوبی کجا اقامت کنیم؟

در کره جنوبی مخصوصا جزیره جیجو اقامتگاه‌‌ها و هتل‌های متنوعی برای اقامت وجود دارد. منتهی برای رزرو هتل کره جنوبی باید قبل از شروع سفر اقدام کرد‌. زیرا در این صورت راحت‌تر می‌توان به یک مکان مناسب و متناسب با سطح انتظارات خود دسترسی پیدا کرد.
برای رزرو هتل کره جنوبی نیز می‌توان از طریق آژانس‌های‌ مسافرتی اقدام کرد و از تجربه و تخصص تیم پشتیبانی آنها برای این منظور بهره لازم را برد. همچنین کسانی که می‌خواهند بدانند جزیره ججو کجاست و چگونه باید به آن سفر کنند، می‌توانند از طریق ارتباط با پشتیبانی یک آژانس مسافرتی معتبر مشاوره رایگان بگیرند.

 

جمع بندی مطالب

در این مطلب بسیاری از جاهای دیدنی جزیره ججو معرفی شدند. به جرات می‌توان گفت که این جزیره یکی از بهترین و توریستی‌ترین جاهای کره جنوبی به شمار می‌رود و جاذب‌های بسیار زیادی دارد. به همین دلیل هرساله گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا راهی آن می‌شوند و از گشت و گذار در آن لذت می‌برند. 

سوالات متداول
  • در جزیره جیجو غارهای مختلفی وجود دارد که برخی از آنها ساختاری ترسناکی دارند و به طور کامل از مواد مذاب و سنگ‌های آذرین تشکیل شده‌اند.

  • بین شهر سئول، پایتخت کره جنوبی تا جزیره جیجو ۹۹۲ کیلومتر فاصله وجود دارد و با هواپیما یک ساعت طول می‌کشد که از سئول به این جزیره رفت.

  • جزیره جیجو یک مکان بسیار زیبا و توریستی است و تعداد زیادی جاذبه گردشگری در آن وجود دارد.

  • در همه فصول سال می‌توان برای بازدید از جزیره جیجو کره جنوبی رفت. منتهی برای بازدید از جشنواره چیلسونیو بهتر است در اردیبهشت ماه به آن سفر کرد.

  • در جزیره ججو برای تمامی سلیقه‌ها، جاذبه‌های گردشگری مختلفی نظیر سواحل زیبا، کوه‌ها، غارها، پارک‌ها، صحنه طلوع آفتاب و غیره وجود دارد.

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 1.0 از 5 از بین 1 نفر

دیدگاه ها