بهترین پارک آبی ازمیر

بهترین پارک آبی ازمیر

بازدید از بهترین پارک آبی ازمیر از مهم‌ترین تفریحاتی است که در هنگام سفر به ترکیه نباید از دست بدهید. قیمت بلیط بهترین پارک آبی ازمیر بسیار مناسب بوده و شما می‌توانید از تفریحات و سرگرمی‌های این پارک‌ها لذت ببرید.
در مجله گردشگری جهان بارها از ازمیر به‌عنوان یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه شناخته می‌شود. جاهای دیدنی ازمیر هر سال هر سال گردشگران زیادی را از سرتاسر جهان به خود جذب می‌کند. پارک‌های این شهر تفریحات سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیزی را ارائه می‌دهند تا لحظاتی به‌یادماندنی و شیرین را برای شما فراهم آورند. در ادامه مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری را در مورد بهترین پارک‌های آبی ازمیر در اختیار شما قرار دهیم، پس با ما همراه باشید.

گومولدور در قلعه یالی (Gumuldur Aquapark Yali Castle)

جاذبه‌های گردشگری ازمیر است. پارک قلعه یالی به‌عنوان یکی از بهترین و منحصربه‌فردترین پارک آبی ازمیر ترکیه و جاذبه‌های گردشگری این شهر شناخته می‌شود که در منطقه گومولدور ازمیر واقع شده است. این پارک زیبا باوجوداینکه در ۵۰ کیلومتری ازمیر قرار دارد، اما روزانه افراد زیادی از آن بازدید می‌کنند.
از ویژگی‌های مثبت و بارز این پارک می‌توان به برخی از امکانات رایگان آن اشاره کرد. این پارک از فعالیت‌های جذاب مختلفی مانند قلعه‌های اسباب‌بازی، سرسره‌های فوق‌العاده و هیجان‌انگیز، کشتی‌های دزدان دریایی و... بهره می‌برد که کودکان و بزرگسالان می‌توانند علاوه بر سرگرم شدن از آن‌ها لذت ببرند.
قیمت پارک آبی ازمیر بسیار کم و ناچیز بوده، به همین دلیل هر روز شلوغ و پربازدید است. همچنین پارک قلعه یالی دارای ۲۰ سرسره با انواع ارتفاعات مختلف است؛ بنابراین می‌توانید به‌صورت دلخواه یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.
آدرس: منطقه گومولدور، ۳۵ کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس، منطقه کاظم کارابکیر
ساعت کاری: 10 صبح تا 6 عصر
قیمت بلیط: برای کودکان متولد شده از 2017 به بعد رایگان؛ بزرگسالان هر نفر 27 دلار

گومولدور در قلعه یالی

 

پارک آبی آکوا توی سیتی (AquaToyCity)

از دیگر پارک‌های آبی ازمیر می‌توان به پارک آکوا توی سیتی اشاره کرد که به دلیل برخورداری از امکانات و تفریحات بی‌نظیر، لحظاتی مفرح و شاد را برای شما فراهم می‌سازد. نکته مهمی که در رابطه با این پارک آبی ازمیر باید به آن اشاره کنیم، این است که آکوا توی سیتی تنها در فصل تابستان پذیرای مسافران و بازدیدکنندگان است و در سایر فصول تعطیل است.
از تفریحات پارک آبی آکوا توی سیتی می‌توان به سیاه‌چاله‌های مهیج، انواع استخرهای مخصوص بزرگسالان و کودکان، سرسره‌های متنوع اشاره کرد. همچنین بهتر است بدانید که این پارک، کافه و رستوران‌های باکیفیتی دارد که می‌توان برای رفع خستگی، انواع نوشیدنی و غذاهای متنوع آن‌ها را به‌دلخواه تست کنید.
آدرس: در منطقه سلچوک و در فاصله ۸۰ کیلومتری ازمیر واقع شده است.
ساعت کاری: 10 صبح تا 6 عصر بخش سرسره‌ها از 11 صبح تا 6 عصر
قیمت بلیط: 300 لیر، سه‌شنبه‌ها برای مادران و چهارشنبه‌ها برای پدران 50% تخفیف دارد، بعد از ساعت 4 بعدازظهر هم 50% تخفیف دارد. کلیه افراد بالای 2 سال باید بلیط بخرند.

پارک آبی آکوا توی سیتی

 

پارک آبی بالچوا (Aquacity Balçova)

 پارک آبی بالچوا، بهترین پارک آبی ازمیر محسوب می‌شود که در منطقه زیبای بالچوا واقع شده است. این پارک تفریحات آبی منحصربه‌فردی نظیر انواع اسلایدهای آبی مانند سقوط آزاد، استخرهای موج برای بزرگسالان و کودکان، رودخانه‌های آبی و... دارد. این تفریحات تجربه‌ای خاص و فوق‌العاده را به بازدیدکنندگان هدیه می‌دهد.
در پارک آبی بالچوا بخش‌های مهیجی مانند استخر شنا نیمه المپیک، چشمه‌های دلفیناریوم، صخره‌های مصنوعی، آبشار، غار ترسناک و… وجود دارد. علاوه بر این رویدادهای جالب و متنوع مانند مسابقات آبی، کلاس رقص عربی، ایروبیک و شوی رقص از دیگر جاذبیت‌های این پارک به‌حساب می‌آید.
 برای راحتی و رفاه حال مسافران و گردشگران، امکانات رفاهی زیادی مانند رستوران و کافی‌شاپ، سالن بستنی، ایستگاه‌های آفتاب‌گیر و فروشگاه‌های مختلفی در این پارک واقع شده است تا بتوانند تفریحات دلچسب و بی‌دغدغه را تجربه کنند.
 آدرس: در منطقه بالچوا در استان ازمیر واقع شده است.
 ساعت کاری: 10 صبح تا 6 عصر
 قیمت بلیط: برای افراد زیر 10 سال 440 لیر و برای بزرگسالان 645 لیر

پارک آبی بالچوا

 

چطور به ازمیر برویم؟

ازمیر یکی از شهرهای بسیار زیبا و تاریخی ترکیه به شمار می‌آید که بدون شک می‌توان گفت با سفر به آن می‌توانید لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید. در واقع با سفر به ازمیر می‌توانید از جاذبه‌های متنوع و انواع پارک‌های آبی این شهر دیدن کنید.
به‌طورکلی برای سفر به شهر ازمیر گزینه‌های متعددی وجود که دارند که در میان آن‌ها خرید تور ازمیر یکی از بهترین و ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. این تور یکی از بهترین و محبوب‌ترین تور ترکیه است که اکثر گردشگران ایرانی علاقه بسیار زیادی به آن دارند.

 

در ازمیر کجا اقامت کنیم؟

به دلیل اینکه ازمیر یکی از معروف‌ترین و مهم‌ترین شهرهای ترکیه محسوب می‌شود، دارای هتل‌های بسیار متعددی است؛ بنابراین باید بر اساس میزان بودجه و محله‌ای که قصد دارید در آنجا سکونت داشته باشید، بهترین و مناسب‌ترین هتل ازمیر را برای اقامتی راحت و بی‌دغدغه انتخاب کنید. هتل‌های موون پیک، مادی اوتل، رسانس، مارلایت و سوئیسوتل، از لوکس‌ترین هتل‌های ازمیر به شمار می‌روند که می‌توانید با اقامت در این هتل‌ها یک اقامت لوکس را تجربه کنید. اما اگر قصد دارید در یک هتل ارزان‌قیمت اقامت کنید، هتل بایلان بنی‌شهیر و گراند کورنر  انتخاب بسیاری مناسبی برای شما است.

 

جمع‌بندی

از هیجان‌انگیزترین تفریحاتی که باید در هنگام سفر به ترکیه باید تجربه کنید، بهترین پارک آبی ازمیر است. این پارک‌ها خدمات متنوعی را به گردشگران ارائه می‌دهند و از طرفی آدرس پارک‌های آبی ازمیر بسیار راحت و دسترسی به مراکز تجاری و گردشگری نیز راحت است.
در نهایت می‌توان گفت ازمیر دارای پارک‌های آبی زیبا و هیجان‌انگیزی است که هر کدام از آن‌ها امکانات تفریحی متنوعی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهند. اگر قصد سفر به شهر زیبای ازمیر را دارید تا از تفریحات آبی آن دیدن کنید، می‌توانید با خرید تور آژانس مسافرتی سفریار تجربه تفریح در این مراکز را داشته باشید. 

سوالات متداول
  • بله باز هستند.

  • پارک‌های آبی ازمیر اکثرا از ۱۰ صبح تا ۶ عصر باز هستند.

  • بله؛ ورودی برخی از پارک‌های آبی برای کودکان کاملاً رایگان است.

  • پارک قلعه یالی و پارک آبی آدالند کوش آداسی از بهترین پارک‌های آبی ازمیر ترکیه محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 از بین 1 نفر

دیدگاه ها