بهترین مقاصد سفر خارجی در پاییز

بهترین مقاصد سفر خارجی در پاییز

با فرا رسیدن فصل پاییز اغلب گردشگران به دنبال یافتن بهترین مقاصد سفر خارجی در پاییز هستند؛ زیرا در کشورهای مناسب برای سفر در پاییز طبیعت در زیباترین جلوه و حالت خود قرار می‌گیرد و زیبایی‌های آن وصف نشدنی است. در این فصل تمامی کشورهای آسیایی و اروپایی که مقاصد سفر خارجی در پاییز محسوب می‌شوند؛ بهترین آب و هوا را برای سفر دارند. پاییز تنها فصل راه رفتن روی شاخ و برگ‌های زرد درختان و قدم زدن زیر نم نم باران نیست، بلکه بهترین زمان برای برنامه ریزی یک سفر رویایی برای دیدن زیبایی‌های خارق العاده جهان است. اگر قصد دارید در این فصل زیبا به کشورهای خارجی سفر کنید، در ادامه این مجله گردشگری با ما همراه باشید تا بهترین این مقاصد را بشناسید و با اطلاعات کافی نسبت به خرید تور مسافرتی و رزرو هتل اقدام کنید.

شهر آسپن کلرادو

یکی از بهترین مقاصد سفر خارجی در پاییز شهر آسیپین واقع در ایالت کلرادو آمریکا است که در فصل پاییز آب و هوای معتدلی با روزهای آفتابی دارد. با رفتن به این شهر بلندترین درختان قرمز رنگ جهان را با منظره‌ای دیدنی و رویایی مشاهده می‌کنید. همچنین در طول سفر می‌توانید به تماشای جشنواره‌های متنوعی مانند موسیقی بپردازید و در کنار آن از پیاده روی و دوچرخه سواری در کوهستان‌ها در هوای تمیز و لذت‌بخش، بهره‌مند شوید. برای اقامت در بهترین هتل این شهر در طول سفر باید خرید تور آسپن کلرادو را در اولویت قرار دهید. 

شهر آسپن کلرادو

 

شهر توکیو ژاپن

شهر توکیو ژاپن با زیبایی‌های خارق العاده و دیدنی جزو کشورهای مناسب سفر در پاییز محسوب می‌شود، با تور ژاپن می‌توانید از هزاران جاذبه دیدنی این کلان شهر دیدن کنید و با دنیای جادویی تکنولوژی و دستگاه‌های پیشرفته دنیا آشنا شوید. معابد قرمز رنگ هماهنگ با برگ قرمز درختان توکیو در پاییز حال و هوای دیگری برای گردشگران دارد. این کشور زیبا دارای هتل‌های متنوعی برای مسافران است و شما با توجه به بودجه خود می‌توانید در بهترین گزینه اقامت کنید.

شهر توکیو ژاپن

 

شهر لندن انگلستان

یکی دیگر از بهترین مقاصد سفر خارجی در پاییز و شهرهای فوق العاده زیبا، لندن انگستان است. البته که این شهر در تمام فصول زیبایی‌های خاص خود را برای تماشا دارد، اما در فصل پاییز آب و هوای معتدل و برگ‌های قرمز و زرد درختان حال و هوای دیگری به این شهر می‌دهند. با تور لندن می‌توانید تمامی جاذبه‌های دیدنی این شهر از چشم لندن تا کاخ باکینگهام و کلیساهای مربوط به دوران باستان که قدمت ۲ هزار ساله دارند را ببینید و لذت ببرید؛ همچنین در طول سفر در بهترین هتل لندن اقامت خواهید داشت. 

شهر لندن انگلستان

 

شهر ورمونت آمریکا

ورمونت آمریکا یکی از زیباترین ایالت‌های آمریکا با مناطق کوهستانی شگفت انگیز، جنگل‌های وسیع و پهناور و دریاچه‌های زلال و آبی رنگ جذاب و بسیار دیدنی است. این منطقه در فصل پاییز مانند تابلو نقاشی شده‌ای از نظر زیبایی و منحصر به فرد بودن است. برای رفتن به این ایالت خارق العاده در فصل پاییز هم اکنون برای خرید تور آمریکا اقدام کنید تا با اقامت در بهترین هتل آمریکا با امکانات رفاهی عالی از این جاذبه‌های طبیعی و بکر دیدن کنید.

شهر ورمونت آمریکا

 

شهر ادینبورگ اسکاتلند

اگر به دیدن خیابان‌ها با درختان قرمز و زرد رنگ و ساختمان‌هایی که در لابه‌لای درختان گم شده‌اند، علاقه دارید؛ بدون شک تور ادینبورگ اسکاتلند یکی از بهترین مقاصد سفر خارجی در پاییز برای شما و عزیزانتان است. با قدم زدن در این شهر می‌توانید از بناهای تاریخی زیادی مانند قلعه ادینبورگ که قدمت زیادی دارد، دیدن کنید. همچنین در فصل پاییز در این شهر زیبای اروپایی جشنواره‌های متنوع و جذاب زیادی مانند جشنواره ادیبا و جشنواره فیلم ادینبورگ برگزار می‌شوند که می‌توانید در آن شرکت کنید و فیض ببرید. سفر شما زمانی دلچسب و به‌یادماندنی محسوب می‌شود که در بهترین هتل ادینبورگ اسکاتلند اقامت کنید.

شهر ادینبورگ اسکاتلند

 

شهر کیپ آفریقای جنوبی

شهر کیپ تاون واقع در آفریقای جنوبی به عنوان مرکز گردشگری این کشور محسوب می‌شود که سالانه بیش از ۱.۵ گردشگر برای بازدید از زیبایی‌ها و جاذبه‌هایش به این شهر سفر می‌کنند. با انتخاب تور آفریقای جنوبی در پاییز این فرصت را دارید تا در شهری آرام و بی‌سروصدا و اقامت در بهترین هتل کیپ آفریقای جنوبی از جاذبه‌های خارق العاده‌ای مانند سواحل دیدنی، باغ‌های گل و گیاه، رصد خانه ها، شنا در مخزن کوسه ها، چشم اندازهای وسیع و… دیدن کنید. در نتیجه با کوله باری از خاطرات شیرین و به‌یادماندنی به مبدا خود باز گردید.

شهر ادینبورگ اسکاتلند

 

دره ناپا کالیفرنیا

دره ناپا کالیفرنیا یکی دیگر از بهترین مقاصد سفر خارجی در پاییز است که نباید بازدید از آن را از دست داد. جالب است بدانید شهر ناپا به عنوان منطقه شراب لوکس در سطح جهان شهرت دارد. در تور ناپا کالیفرنیا زیبایی‌های طبیعی فوق العاده و غیر قابل باوری از تغییر رنگ برگ‌های درختان و منظره‌های جذابی می‌بینید که مانند کارت پستال‌های نقاشی شده هستند. برای اقامت در هتل ناپا کالیفرنیا می‌توانید با کارشناسان تور گردشگری مشورت کنید تا بهترین هتل مناسب با بودجه برای شما رزرو شود.

دره ناپا کالیفرنیا

 

شهر بایرن آلمان

شهر بایرن آلمان نیز به عنوان یکی از بهترین مقاصد سفر در پاییز به همراه دوستان و خانواده‌تان محسوب می‌شود. با انتخاب تور بایرن آلمان می‌توانید از منظره‌های بکر و چشم نوازی که به رشته کوه‌های آلپ می‌رسند، دیدن کنید. همچنین درختان سر به فلک کشیده با رنگ‌های متنوع پاییزی مانند یک تابلو نقاشی شده در مقابل چشمان شما هستند که از دیدن آن‌ها سیر نمی‌شوید. با اقامت در هتل بایرن آلمان نیز می‌توانید از ۲۵ قلعه تاریخی این شهر که تداعی کننده تاریخ و فرهنگ اصیل و قدیمی هستند، دیدن کنید و لذت ببرید.

شهر بایرن آلمان

 

شهر بروژ بلژیک

اگر به دنیای افسانه‌ای و عاشقانه علاقه دارید، تور بروژ بلژیک یکی از بهترین مقاصد سفر خارجی در پاییز برای شما است. بروژ از شهرهای گردشگری کشور بلژیک با جاذبه‌های دیدنی زیادی مانند خیابان‌های سنگ فرش شده و برج‌های کلیسا است. جذابیت اصلی این شهر در شب است که برجک‌هایی با نور کم فضایی افسانه‌ای و عاشقانه را در شهر پدیدار می‌کنند. با اقامت در هتل بروژ بلژیک و گشت و گذار در شهر می‌توانید طعم‌های تازه و خوشمزه‌ای به ویژه شکلات‌های دست ساز را تجربه کنید که برای همیشه زیر زبانتان می‌ماند.

شهر بروژ بلژیک

 

شهر سئول کره جنوبی

سئول پایتخت کره جنوبی یکی دیگر از کشورهای مناسب برای سفر در پاییز است که زیبایی‌های وصف نشدنی زیادی برای دیدن دارد. سئول در فصل پاییز به دلیل آسمان ابری و برگ‌های نارنجی و قرمز رنگ به همراه مردمانی که با لباس‌های رنگارنگ در خیابان‌ها قدم می‌زنند، حال و هوای عاشقانه و شاعرانه‌ای دارد. با انتخاب تور کره جنوبی نه تنها در بهترین هتل کره جنوبی با خدمات رفاهی لوکس اقامت می‌کنید، بلکه فرصت شرکت در جشنواره‌های فوق العاده‌ای مانند جشنواره برگ‌های قرمز را نیز دارید تا تجربه‌های جدیدی به دست آورید.

شهر سئول کره جنوبی

 

دریاچه سوپریور میشیگان

دریاچه سوپریر یکی از مکان بسیار زیبای دیگر برای سفر در فصل پاییز است که بازدید از آن را با تور میشیگان می‌توانید تجربه کنید. با رفتن به این دریاچه منظره فوق العاده‌ای از آب‌های زلال و شفاف با برگ‌های زرد رنگ پاییزی در جلو چشمان شما ظاهر می‌شود. در این فضا ساعت‌ها می‌توانید در سکوت و آرامش محو زیبایی این منظره شوید و حس لذت و آرامش را به فکر و ذهن خود هدیه دهید. برای اقامت در بهترین هتل میشیگان می‌توانید مناسب با بودجه خود اقدام کنید.

دریاچه سوپریور میشیگان

 

شهر توسکانی ایتالیا

یکی دیگر از بهترین مقاصد سفر خارجی در پاییز ایتالیا محسوب می‌شود که در زیباترین حالت خود را دارد. پاییز در ایتالیا فصل برداشت محصول است که در آن جشن‌های زیادی برای برداشت محصولات برگزار می‌شود و شما می‌توانید از این جشن‌ها دیدن کنید. توسکانی یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری ایتالیا است که دارای جنگل‌های وسیع با درختان متنوع زرد و قرمز رنگ است که گردشگران زیادی را مجذوب خود می‌کند. برای رفتن به این شهر زیبا و اقامت در بهترین هتل ایتالیا هم اکنون تور ایتالیا را رزرو و خریداری کنید.

شهر توسکانی ایتالیا

 

شهر تورس دلپین شیلی

تورس دل پین شیلی یکی از زیباترین روستاهای کوهستانی واقع در میان کوه‌های سرسبز اسپانیا محسوب می‌شود. طبیعت فصل پاییز در این روستا منظره‌های فوق العاده زیبا و رویایی را خلق کرده است که ارزش دیدن دارد. با انتخاب تور تورس دل پین شیلی فرصت شرکت در جشنواره‌های پاییزی مانند جشنواره برداشت انگور، جشنواره موسیقی سنتی و جشنواره غذاهای سنتی را دارید. همچنین در طول اقامت در هتل تورس دل پین شیلی می‌توانید پیاده روی کوهستانی را تجربه کنید و به تماشای آبشار تورس بروید تا حس آرامش و لذت به قلب و فکرتان تزریق شود.

شهر تورس دلپین شیلی

 

شهر کیوتو ژاپن

شهر کیوتو ژاپن یکی دیگر از بهترین مقاصد سفر خارجی در پاییز است که محبوبیت زیادی در میان گردشگران دارد. با انتخاب تور ژاپن می‌توانید به این شهر زیبا سفر کنید و از دیدن جاذبه‌های فوق العاده‌ای مانند معابد بودایی و کلیساها لذت ببرید. طبیعت این شهر در فصل پاییز حال و هوای گرم و دلپذیری با برگ‌های زرد و قرمز رنگ درختان دارد. برای اقامت در بهترین هتل ژاپن با مشاوران ما در تماس باشید تا بهترین محل با امکانات رفاهی مناسب را برای اقامت شما رزرو کنند.

شهر کیوتو ژاپن

 

شهر اشویل کارولینای شمالی

اشویل یکی از شهرهای بزرگ ایالت کارولینای شمالی محسوب می‌شود که برای سفرهای خارجی در پاییز گزینه‌ای ایده آل است. در این شهر عمارت‌های باشکوه و باغ بیلتمور معروف قرار دارد که در طول سفر و اقامت در هتل اشویل کارولینای شمالی می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. با تور اشویل کارولینای شمالی نه تنها در مسیر از جاده‌های دیدنی و شگفت‌انگیز عبور می‌کنید، بلکه می‌توانید از بازارهای محلی دیدن کنید که حال و هوای صمیمی و عجیبی دارند.

شهر اشویل کارولینای شمالی

 

شهر پاریس فرانسه

پاریس شهر رویاها و زیبایی‌ها یکی دیگر از بهترین مقاصد سفر خارجی در پاییز است که درختان زرد و نارنجی رنگ جلوه بسیار رویایی به شهر داده اند. با تور پاریس فرانسه از جاذبه‌های دیدنی این شهر مانند برج ایفل و نوتردام در آب و هوای معتدلی دیدن کنید. با اقامت در هتل پاریس فرانسه در فصل پاییز می‌توانید در جشنواره‌های جذابی که برگزار می‌شوند نیز شرکت کنید و تجربه‌های جدید و شیرینی را به دست آورید.

شهر پاریس فرانسه

 

شهر آلبرتا کانادا

شهر آلبرتا کانادا با زیبایی‌هایی که در فصل پاییز دارد نیز در لیست بهترین مقاصد خارجی سفر در پاییز قرار می‌گیرد؛ با تور کانادا می‌توانید به دریاچه معروف زمرد برای آب تنی و شنا بروید و از زیبایی پارک ملی این شهر که گنجینه زیبایی‌های طبیعت هستند، دیدن کنید. با رزرو تور کانادا در طول سفر دغدغه‌ای برای محل اقامت و استراحت ندارید؛ زیرا بهترین هتل کانادا مناسب با بودجه شما و امکانات رفاهی ایده آل رزرو می‌شود. 

شهر آلبرتا کانادا

 

شهر نیویورک آمریکا

نیویورک یکی از بهترین مقاصد سفر خارجی در پاییز در میان گردشگران به ویژه ایرانی‌ها است که سراسر زیبایی و جاذبه‌های دیدنی متنوعی دارد، پس دیدن نیویورک در پاییز را از دست ندهید. با تور نیویورک آمریکا علاوه بر اینکه آسمان خراش‌های زیبا را در میان شاخ و برگ درختان زرد و نارنجی می‌بینید؛ همچنین به خارج از شهر می‌روید و از دیدن درختان رنگارنگ که دو طرف جاده را احاطه کرده‌اند، لذت می‌برید. با خرید تور از آژانس مسافرتی معتبر، بهترین هتل نیویورک آمریکا مناسب با بودجه برای اقامت شما رزرو می‌شود.

شهر نیویورک آمریکا

 

شهر پراگ جمهوری چک

شهر پراگ به عنوان پایتخت پاییزی اروپا در میان گردشگران شناخته می‌شود. با تور جمهوری چک از این شهر زیبا و رویایی که در پاییز با تابش نور آفتاب بر درختان زرد و نارنجی رنگ چهره منحصر به فردی دارد؛ دیدن کنید و زیباترین عکس‌های پاییزی خود را در مناظر خیره کننده به ثبت رسانید. با اینکه پاییز این شهر فوق العاده زیبا و دیدنی است، اما تعداد گردشگران به نسبت دیگر فصل‌های سال کمتر هستند که با هزینه مقرون به صرفه می‌توانید در بهترین هتل جمهوری چک اقامت داشته باشید. در فصل پاییز می‌توانید در آرامش بدون ازدحام جمعیت گردشگران از جاذبه‌های دیدنی این شهر مانند قلعه پراگ، پل چارلز، برج پترین و… دیدن کنید.

شهر پراگ جمهوری چک

 

کوئینستاون نیوزلند

یکی دیگر از جاهای دیدنی که در لیست بهترین مقاصد سفر در پاییز می‌توانید انتخاب کنید، کوئینستاون نیوزلند محسوب می‌شود که در فصل پاییز با هزاران منظره منحصر به فرد و باورنکردنی از طبیعت منتظر شما است. شما می‌توانید با تور نیوزلند به این شهر فوق العاده زیبا که در ارتفاع ۳۱۰ متری دریا قرار دارد و در بین کوه‌های بلند سر به فلک کشیده است، سفر کنید و از جاذبه‌ها و دیدنی‌هایش لذت ببرید. با رزرو تور دیگر دغدغه‌ای برای محل اقامت در طول سفر ندارید؛ زیرا بهترین هتل نیوزلند برای اقامت شما رزرو می‌شود.

کوئینستاون نیوزلند

 

اسلیپی هالو نیویورک

اگر به دنیای ارواح علاقه‌مند هستید و می‌خواهید سفری هیجان‌انگیز به یکی از شهرهای مسحور کننده و بهترین مقاصد سفر خارجی در پاییز داشته باشید، بدون شک تور نیویورک و سفر به شهر اسلیپی هالو برای شما بهترین انتخاب است؛ به خصوص اگر بخواهید هالووین را در این شهر باشید. جشن هالووین با داستان‌های ترسناک و جذابی به صورت زنده در این شهر برگزار می‌شود که تجربه‌ای متفاوت برای شما رقم خواهد زد؛ برای اقامت در بهترین هتل نیویورک و سفر به اسلیپی هالو هم اکنون نسبت به رزرو تور اقدام کنید.

اسلیپی هالو نیویورک

 

شهر آمستردام هلند

اگر قصد دارید به شهری فوق العاده زیبا و البته خاص و رویایی در فصل پاییز سفر کنید؛ پیشنهاد ما شهر آمستردام پایتخت کشور هلند است. این شهر با زیبایی‌ها و جذابیت خاصی که دارد، به عنوان یکی از زیباترین شهرهای اروپایی شناخته می‌شود. جالب است بدانید در فصل پاییز تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان این شهر نسبت به بهار و تابستان بسیار کمتر است و شما با هزینه مقرون به صرفه‌تری می‌توانید رزرو تور هلند را انجام دهید. در نهایت در طول سفر در بهترین هتل هلند با هزینه کمتری اقامت داشته باشید.

شهر آمستردام هلند

 

دریاچه‌های پلیتویک کرواسی

دریاچه‌های پلیتویچ کرواسی یکی دیگر از بهترین مقاصد سفر خارجی در پاییز با چشم اندازهای فوق العاده زیبا است. کشور کرواسی دارای ۱۶ دریاچه بکر و دیدنی برای شنا، غواصی و دیگر تفریحات آبی و غیرآبی در فصل تابستان است که در پاییز با زرد شدن برگ درختان حال و هوای عجیبی به خود می‌گیرد. برای دیدن منظره‌های وصف نشدنی از آبشارهای رنگارنگ با درختان زرد و نارنجی و آب‌های زلال آبی رنگ حتما تور کرواسی را رزرو کنید. سفر به این کشور و اقامت در هتل کرواسی در فصل پاییز به دلیل کمتر بودن گردشگران از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌تر است.

دریاچه‌های پلیتویک کرواسی

 

ونیز ایتالیا

تور ایتالیا برای آن دسته از افرادی که دوست دارند در آرامش و به دور از شلوغی در شهری رمانتیک و زیبا مشغول تفریح و خوشگذرانی شوند؛ بهترین انتخاب است تا به ونیز یکی از زیباترین شهرهای جهان با جاذبه‌های گردشگری فراوان سفر کنند. این شهر در فصل پاییز آب و هوای معتدل و خوبی دارد و از نظر جمعیت گردشگران نسبت به دیگر فصل‌ها خلوت‌تر است. با سفر به ونیز در پاییز می‌توانید از جشنواره‌ها و فستیوال‌های متنوع و جذابی مانند فستیوال فیلم ونیز دیدن کنید. همچنین مسابقات قایق‌رانی سنتی نیز در این فصل برگزار می‌شوند که در طول اقامت در هتل ایتالیا نباید از دست دهید.

ونیز ایتالیا

 

لیسبون پرتغال

لیسبون پایتخت کشور پرتغال نیز با داشتن آب و هوای معتدل و مدیترانه‌ای در فصل پاییز به همراه جاذبه‌های دیدنی، در لیست بهترین مقاصد سفر خارجی در پاییز قرار می‌گیرد. اگر قصد دارید با هزینه مقرون به صرفه‌ای از این شهر زیبا دیدن کنید، خرید تور پرتغال در پاییز بهترین انتخاب است؛ زیرا در این فصل احتمال بارندگی وجود دارد و گردشگران کمتری به پرتغال سفر می‌کنند. در نتیجه هزینه اقامت در هتل پرتغال و گشت و گذار نسبت به فصل‌های پرگردشگر کمتر است.

لیسبون پرتغال

 

بوداپست مجارستان

یکی دیگر از بهترین مقصدهای خارجی برای سفر در فصل زیبای پاییز، شهر بوداپست پایتخت کشور مجارستان است که بهترین آب و هوا را دارد و خبری از گرما و آفتاب سوزان روزهای تابستان نیست. با تور مجارستان و سفر به این شهر زیبا در پاییز می‌توانید با شرکت در جشنواره‌های جذابی مانند اسب سواری، موسیقی و… خاطره‌های شیرین و به‌یادماندنی داشته باشید. یکی از جذابیت‌های منحصر به فرد سفر به این شهر و اقامت در هتل مجارستان، لذت بردن از طبیعت بکر و زیبا به همراه حمام‌های آب گرم است که در کنار سرمای فصل پاییز حس لذت‌بخشی دارد.

بوداپست مجارستان

 

لوگانو سوئیس

سوئیس یکی از زیباترین و خاص‌ترین کشورهای اروپایی به شمار می‌رود که با جاذبه‌های طبیعی و طبیعت فوق العاده زیبا توانسته است گردشگران زیادی را مجذوب خود کند و در لیست بهترین مقاصد سفر خارجی در پاییز قرار گیرد. لوگانو سوئیس یکی از شهرهای بسیار زیبا با طبیعتی مانند بهشت است که در فصل پاییز زیبایی‌هایش چندین برابر می‌شود؛ به همین دلیل گردشگران زیادی در پاییز به این شهر زیبا سفر می‌کنند. شما نیز برای سفر به لوگانو و دیدن جاذبه‌هایش می‌توانید تور سوئیس را خریداری کنید تا در بهترین زمان به این شهر سفر کرده و در بهترین هتل سوئیس با امکانات رفاهی مناسب اقامت داشته باشید.

لوگانو سوئیس

 

شهر پاتایا تایلند

شهر پایاتا به عنوان یکی از مقاصد گردشگری محبوب و اصلی کشور تایلند برای سفر و گشت و گذار است. با تور تایلند فرصت دیدن جاذبه‌های فوق العاده زیبای این شهر مانند سواحل زیبا و بناهای تاریخی و فرهنگی در آب و هوای دلپذیر پاییزی را دارید. جاذبه‌های گردشگری این شهر به قدری زیبا و سرگرم کننده هستند که هرگز از سفر خود به پاتایا پشیمان نمی‌شوید. برای اقامت در بهترین هتل تایلند با امکانات رفاهی مناسب، با همکاران ما در ارتباط باشید.

شهر پاتایا تایلند

 

شهر پوکت تایلند

یکی دیگر از مقاصد بسیار محبوب و دیدنی تایلند، شهر پوکت است که در فصل پاییز زیبایی‌های خاص و جذاب مخصوص به خود را دارد. با تور تایلند می‌توانید به این شهر زیبا سفر کنید و تفریحات هیجانی و جذابی مانند غواصی در آب، اسکوبا دایوینگ و دیگر تفریحات آبی محبوب را تجربه کنید. همچنین در زمان سفر به پوکت اگر به جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی علاقه‌مند هستید، می‌توانید از معابد بومی معروف مانند معبد وات چالونگ و وات چترام دیدن کنید و با فرهنگ مردمان پوکت و تایلندی آشنا شوید. تایلند دارای هتل‌های متنوعی است که با رزرو تور بهترین هتل تایلند مناسب با بودجه شما رزرو می‌شود تا در طول سفر مشکلی برای اقامت نداشته باشید.

شهر پوکت تایلند

 

جزیره بالی اندونزی

جزیره بالی اندونزی برای آن دسته از گردشگرانی که می‌خواهند به بهترین مقاصد سفر خارجی در پاییز و دنیای جدید و پر چالشی سفر کنند، بهترین انتخاب است؛ چرا که این جزیره خارق العاده با طبیعت بکر و خیره کننده‌ای که دارد، به بهشت گمشده آسیا معروف شده است. با اقامت در هتل اندونزی، تجربه‌های جدید و جذابی مانند فیل سواری به دست آورید. آب و هوای بالی اندونزی در فصل پاییز بسیار خوب و معتدل است و خبری از روزهای گرم و باران‌های موسمی نیست. برای خرید تور اندونزی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جزیره بالی اندونزی

 

دبی و ابوظبی امارات متحده عربی

دبی زیباترین و پیشرفته‌ترین شهر جهان واقع در امارات متحده عربی محسوب می‌شود که آوازه زیبایی و جاذبه‌هایش نه تنها در بین گردشگران، ایرانی بلکه در کل جهان پیچیده است. سالانه میلیون‌ها گردشگر برای دیدن این جاذبه به دبی سفر می‌کنند. بهترین فصل برای اقامت در هتل امارات متحده عربی و بازدید از جاذبه‌ها و لذت بردن از تفریحات آبی و غیر آبی، پاییز است. در این فصل خبری از گرمای بیش از حد روزهای تابستان نیست و از تمام لحظات خود در این شهر می‌توانید برای گردش استفاده کنید. جهت رزرو تور امارات متحده عربی با بهترین قیمت با ما در ارتباط باشید.

دبی و ابوظبی امارات متحده عربی

 

باتومی و تفلیس گرجستان

و اما آخرین مقصد خارجی برای سفرهای خارجی در پاییز که خاطرات شیرین زیادی برای شما رقم می‌زند، شهر باتومی و تفلیس واقع در کشور گرجستان است که زیبایی‌های فوق العاده برای گردشگران دارد. با رزرو تور گرجستان می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی زیادی از جمله قلعه ناریکالا، پل صلح، موزه ملی گرجستان، برج ساعت، خیابان روستاولی، کلیسای تثلیث، مجسمه علی و نینو، دریاچه نوری گلی و… دیدن کنید. همچنین با رزرو تور دیگر دغدغه‌ای برای محل اقامت در طول سفر ندارید و در بهترین هتل گرجستان اقامت می‌کنید.

باتومی و تفلیس گرجستان

 

جمع‌بندی مطالب

با رسیدن فصل پاییز بهتر است بهترین مقاصد سفر خارجی در پاییز را برای سفر خود انتخاب کنید. پاییز یکی از زیباترین فصل‌های سال است که مقاصد سفر خارجی در پاییز آب و هوای معتدلی برای گشت و گذار و سفر دارند. در کشورهای مناسب برای سفر در پاییز برگ‌های زرد و نارنجی درختان مناظر بسیار زیبایی مانند تابلوهای نقاشی شده پدید می‌آورند. ما در این مقاله فهرست کاملی از مقاصد سفر خارجی در پاییز ارائه دادیم که هر یک از این مقصدها در گوشه متفاوتی از آسیا، آمریکا، اروپا و دیگر نقاط کره زمین هستند و شما مناسب با علاقه خود بهترین مقصد را برای سفر می‌توانید انتخاب کنید.

سوالات متداول
  • بهترین کشورهای اروپایی برای سفر در فصل پاییز، ایتالیا، سوئیس، اسپانیا و اسکاتلند هستند.

  • بهترین کشورهای آسیایی برای سفر در پاییز ژاپن و امارات متحده عربی هستند.

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز از 5 از بین 0 نفر

دیدگاه ها