راهنمای سفر به سوئیس

راهنمای سفر به سوئیس

زیبایی‌های منحصربه‌فرد کشور سوئیس باعث شده که از آن به‌عنوان یکی از زیباترین کشورهای جهان یاد شود. سفر به سوئیس به دلیل جاذبه‌های طبیعی شگفت‌انگیز و شهرهای توریستی زیاد، آرزوی بسیاری از گردشگران است؛ به همین خاطر سالانه افراد بسیار زیادی این کشور را برای گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کنند. 

از دریاچه لوسرن گرفته تا فعالیت‌های زمستانی در زرمات، سوئیس یکی از بهترین تجربه‌های سفر شما خواهد بود. سوئیس ممکن است کوچک‌تر از همسایگان اطراف خود باشد، اما این کشور دارای طبیعتی زیبا، کوه‌های شگفت‌انگیز و شهرهای جذاب کنار دریاچه است. 

علاوه بر شکلات، پنیر و شیر که بهترین نوع آن‌ها را می‌توانید در سوئیس پیدا کنید، غذاهای سنتی آنجا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. در ادامه این مقاله از سفریار با ما همراه باشید تا به‌صورت کامل با راهنمای سفر به سوئیس آشنا شوید و یک سفر لذت‌بخش و خاطره‌انگیزی را برای خود به ارمغان آورید.

موقعیت جغرافیای؛ سوئیس کجاست؟ 

شاید برایتان سوال باشد که سوئیس کجاست؟ کشور سوئیس یک کشور کوهستانی در جنوب اروپای مرکزی است. اگر به نقشه سوئیس نگاهی بیندازید، خواهید فهمید که این کشور با اتریش، فرانسه، آلمان، ایتالیا و لیختن اشتاین هم مرز است. مساحت سوئیس 41285 کیلومترمربع است. 

جمعیت سوئیس کمتر از 8.7 میلیون نفر (در سال 2020) است. پایتخت این کشور برن و بزرگترین شهر آن زوریخ نام دارد. مردم سوئیس به زبان‌های آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانچ صحبت می‌کنند. بر طبق آمار منتشر شده در سال 2021، س از فنلاند و دانمارک، سوئیس به‌عنوان سومین کشور شاد روی زمین شناخته می‌شود.

از نظر جغرافیایی کشور سوئیس به سه منطقه اصلی آلپ، فلات مرکزی و رشته کوه ژورا تقسیم می‌شود. کوه‌های آلپ سوئیس در جنوب وجود دارد که با منظره‌ای از تپه‌ها، دشت‌ها، دریاچه‌های بزرگ و ارتفاعات متوسط بین 400 متر و 700 متر زیبایی منحصربه‌فردی برای کشور سوئیس به ارمغان آورده است. در شمال غربی در امتداد مرز فرانسه و سوئیس، رشته‌کوه ژورا قرار دارد.

کشور سوئیس بر روی نقشه جغرافیایی

شماره تلفن های ضروری سوئیس

در مواقع ضروری می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

  • پیش شماره: 41+
  • پلیس:117
  • آتش‌نشانی:118
  • اورژانس:118

 

آب و هوای سوئیس و بهترین فصل سفر

تابستان سوئیس تقریباً از ماه می‌ (اردیبهشت) آغاز شده و تا  سپتامبر (اوایل مهر) ادامه دارد؛ اگرچه در مناطق کوهستانی فصل تابستان از ماه ژوئن (خرداد)  آغاز می‌شود. 

تابستان سوئیس (ژوئیه تا آگوست) مزایای خود را دارد؛ ازجمله این مزایا می‌توان به بهترین آب‌وهوا، مسیرهای کوهستانی بدون برف، روزهای بسیار طولانی و... اشاره کرد. علاوه بر تمام این مزایا، سوئیس در فصل تابستان بسیار شلوغ بوده و بیشتر مکان‌های مشهور آن مورد استقبال گردشگرهای خارجی قرار می‌گیرند.  

در اواخر تابستان و اوایل اکتبر (اول پاییز) تعداد گردشگرهای سوئیس به دلیل کاهش دمای هوا و روزهای تعطیل، کمتر خواهند شد. هرچه به فصل زمستان نزدیک می‌شوید، دمای هوا سردتر شده و گردشگران تنها به‌قصد شرکت در جشن کریسمس و انجام ورزش‌های زمستانی به این کشور سفر می‌کنند.  

بهار به نسبت سایر فصل‌ها وضعیت کاملاً متفاوتی دارد. در این فصل طبیعت سوئیس زیباترین شکل خود را به شما نشان خواهد داد. در این فصل هوا نسبتاً معتدل بوده و شرایط برای گشت‌وگذار در شهرهای سوئیس فراهم شده است. البته در این موقع سال هنوز برف‌های ارتفاعات آب نشده است. 

به‌طورکلی آب و هوای سوئیس بسیار معتدل است. دمای هوا در تابستان بین 18 تا 28 درجه سانتی‌گراد بوده و  زمستان‌ها در سردترین حالت ماه‌های دی (ژانویه) و بهمن (فوریه) به منفی 2 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. به‌طورکلی، باتوجه‌به شرایط فصل‌ها می‌توان گفت که فصل بهار، تابستان و اوایل پاییز بهترین زمان برای سفر به سوئیس هستند. البته سوئیس کشوری است که می‌توان در تمام طول سال از آن بازدید کرد.

بهترین زمان سفر به سوئیس براساس آب و هوا

 

جشنواره ها و مراسم آیینی و فرهنگی سوئیس

جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف اهمیت قابل‌توجهی برای جامعه سوئیس دارند. در طول سال، جامعه سوئیس با مجموعه‌ای از جشنواره‌ها و رویدادها همراه است. این شیوه‌های غنی از لحاظ فرهنگی فرصت‌هایی را برای تعامل اجتماعی، مشارکت جمعی، تقویت ساختارهای اجتماعی و همبستگی فراهم می‌کند. شما در هنگام سفر به سوئیس می‌توانید در این جشنواره‌ها شرکت کنید و تجربه‌های جدیدی به دست بیاورید. مواردی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، مهم‌ترین جشنواره‌های سوئیس هستند:

  • جشنواره لیسکلاد (Fête de l’Escalade ): این جشن هر ساله در ژنو برگزار می‌شود،  یادآور مقاومت و اتحاد کشور سوئیس است.
  • روز ملی سوئیس (Swiss national day): این جشن که در تاریخ  1 مرداد (جولای) برگزار می‌شود، نشان دهنده تشکیل سوئیس به عنوان یک کنفدراسیون است. نمایش‌های آتش بازی، وعده‌های غذایی عمومی، سخنرانی‌های سیاستمداران و رهبران جامعه راه‌هایی هستند که از طریق آن مردم سوئیس هویت ملی خود را جشن می‌گیرند.
  • جشن‌های کارناوال مانند فاسناچت Fasnacht در بازل یا Luzerner Fasnacht: این رویدادهای پر جنب‌وجوش باعث رهایی از کارهای روزمره شده و درعین‌حال آداب‌ورسوم و سنت‌های محلی را نیز بیان می‌کنند. مردم این شهر لباس‌های سنتی را به تن کرده و اجرای موسیقی و رژه‌های خیابانی را به نمایش می‌گذارند.
  • رژه گاوها (Alpabzug/Alpabfahrt): این جشنواره در پایان تابستان (زمانی که گاوها از مراتع کوهستانی به دره‌ها می‌آیند) برگزار می‌شود. در این جشن گاوها توسط کشاورزان تزیین شده و یک رژه بسیار زیبا را اجرا می‌کنند.  
  • بازارهای کریسمس (Christmas markets): از اواخر آبان (نوامبر) تا اواخر دی (ژانویه)  شهرهای سراسر سوئیس در حل و هوای کریسمس به سر می‌برند. در این بازه زمانی بازارهای کریسمس بسیار جذاب بوده و جشن‌های مربوط به آن گردشگران زیادی را به سمت سوئیس می‌کشاند. 

بازدید گردشگران و شهروندان از بازارهای کریسمس در سوئیس

 

پوشش و غذاهای محلی و سوغاتی سوئیس

مردم سوئیس معمولاً محدودیت خاصی برای پوشیدن لباس در سطح شهر ندارند؛ اما برای برخی از جشنواره‌های سنتی باید لباس‌های سنتی خود را به تن کنند. معمولاً لباس سنتی زنان سوئیس از بلوز آستین‌بلند، دامن، پیش‌بند ابریشمی، جوراب‌شلواری و لباس مردان این کشور از پیراهن سفید و شلوارک تشکیل شده است. 

سوغات کشور سوئیس

وقتی که به کشورهای خارجی سفر می‌کنیم، دوست داریم از آنجا تعدادی سوغاتی بخریم. در کشور سوئیس سوغاتی‌های مختلف وجود دارند که برخی از آنها شهرت جهانی پیدا کرده‌اند. از مهم‌ترین سوغاتی‌های سوئیس می‌توان به محصولات زیر اشاره کرد:

  • شکلات‌های سوئیسی (Swiss chocolates)
  • ساعت‌مچی سوئیسی (Swiss watch)
  • پنیر معروف سوئیس (Swiss cheese)
  • عروسک‌های چوبی (Wooden dolls)
  • اسباب‌بازی سوئیسی (toy)
  • ساعت‌دیواری کوکو    Cuckoo Clock
  • چاقوی سوئیسی (swiss army knife)

شکلات های خوشمزه سوئیس به عنوان سوغاتی سفر

غذاهای محلی سوئیس

یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های سفر به سوئیس، تست غذاهای محلی این کشور است. بدون شک برخی از غذاهای سوئیس آن‌قدر خوشمزه و متفاوت هستند که بعد از بازگشت از این کشور به دنبال دستور پخت آنها می‌گردید. موارد زیر مشهورترین غذاهای محلی هستند:

  • بیرچر موسلی (Bircherműesli) یک غذای سالم با ترکیبی از میوه، سبزی‌ها، حبوبات و غلات
  • فوندوی پنیر (Cheese fondue) پنیر آب شده با سیر و آرد ذرت
  • راکلت (Raclette) یک نوع پنیر محلی سوئیسی
  • رستی (Rösti) یک غذای خوشمزه تهیه شده با سیب‌زمینی

غذای محلی و سنتی پنیر فوندروی سوئیس

 

جاهای دیدنی سوئیس؛ سوئیس کجا بریم؟ 

سوئیس کشوری است پر از زیبایی و جذابیت؛ از مناظر خیره‌کننده آلپ گرفته تا دهکده‌های زیبا با جذابیت‌های افسانه‌ای، به‌شدت شما را ذوق‌زده خواهند کرد. هرساله این کشور به دلیل زیبایی‌های طبیعی خیره‌کننده، پذیرای گردشگران زیادی از سراسر جهان است.

کوه‌های بلند پوشیده از برف آلپ، دره‌های سرسبز، دریاچه‌های آبی درخشان و کلبه‌های زیبای کنار دریاچه جذابیت خاصی را برای کشور فراهم می‌کنند. در ادامه بهترین مکان‌های گردشگری سوئیس را معرفی خواهیم کرد: 

شهر لوسرن Lucerne

این شهر قرون‌وسطایی دارای زیبایی‌های منحربه‌فردی است. وجود پل‌های سرپوشیده، تفرجگاه‌های کنار آب، ساختمان‌های تاریخی نقاشی شده و میدان‌های آفتاب‌گرفته با فواره‌های جوشان، تنها بخشی از این زیبایی‌ها به شمار می‌روند. همچنین در این شهر کنسرت‌های موسیقی‌ جذابی برگزار می‌شود و هرساله میزبان سولیست‌ها، رهبران ارکستر و ارکسترهای مشهور سراسر دنیا است. 

نمای ساختمان های شهر لوسرن سوئیس

بازل  Basel

بازل بزرگترین شهر سوئیس است و پایتخت فرهنگی این کشور محسوب می‌شود. این شهر تاریخی طولانی دارد که به دوران امپراتوری روم باز می‌گردد. امروزه بازل خانه تعدادی موزه و گالری هنری و همچنین صحنه‌های شب‌زنده‌داری است. اگر به فرهنگ و تاریخ سوئیس علاقه دارید، بازل مکانی عالی برای بازدید است. این شهر از نظر موزه‌ها و گالری‌های هنری چیزهای زیادی برای ارائه داشته و رستوران‌های آن غذاهای مختلفی را ارائه خواند کرد.

جاذبه‌های شهر زوریخ (Zurich) و ژنو (Geneva)

علاوه بر مکان‌هایی که معرفی کردیم، یک‌سری از مکان‌های دیگر وجود دارند که حسابی شهرت سوئیس را بالا برده‌اند. مواردی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، مشهور‌ترین جاذبه‌های شهر ژنو  و زوریخ هستند: 

  • دریاچه زوریخ Lake Zurich در زوریخ
  • منطقه التستاد زوریخ Zurich Altstadt district در زوریخ
  • کوه اتیلبرک Etilbrak mountain در زوریخ
  • خیابان بانهوف Bahnhof St در زوریخ
  • کلیسای فرامونستر Fremunster Church در زوریخ
  • موزه ملی سوئیس Swiss National Museum در زوریخ
  • فواره جت دیو ائو  Dio Eo jet fountain در ژنو
  • دیوار اصلاحات ژنو Geneva reform wall در ژنو
  • شهر قدیمی ژنو  The old city of Geneva در ژنو
  • موزه بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر  International Red Cross and Red Crescent Museum در ژنو
  • مرکز سرن  CERN Center در ژنو

گردش و پیاده روی شهروندان در خیابان بانهوف سوئیس

 

مراکز خرید و بازارهای سوئیس

ژنو را می‌توان مرکز خرید سوئیس نامید. بوتیک‌ها، مراکز خرید و فروشگاه‌های بزرگ در آنجا متمرکز شده‌اند. گردشگران اغلب از سوئیس انواع پنیر، شکلات معروف سوئیسی و حتی ساعت‌مچی سوئیسی می‌خرند. شکلات سوئیسی منحصربه‌فرد در مغازه‌های تخصصی فروخته می‌شوند و معمولاً قیمت بالایی دارند. تعداد مراکز خرید سوئیس بسیار زیاد هستند، اما موارد زیر مهم‌ترین آنها به شمار می‌آیند:

  • پاساژ یوروپاالی Europaallee
  • مرکز خرید لتزی پارک Letzipark 
  • غرب زوریخ  West of Zurich
  • مرکز خرید شاپ وایلی ShopVille
  • مرکز خرید سیهل سیتی Sihlcity
  • خیابان بانهوف Bahnhofstrasse 
  • منطقه سامناون Samnaun
  • فروشگاه فاکس تاون Foxtown
  • فروشگاه فاشیون فیش Fashion Fish

فروشگاه فاشیون فیش

 

هتل ها و محل اقامت در سوئیس

جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید تنها مواردی نیستند که جذابیت سوئیس را بالا می‌برند. در این کشور زیبا اقامتگاه‌ها و هتل‌های مختلفی وجود دارند که اقامت در آنها  جذابیت سفر را تا حد زیادی بالا خواهند برد. در جدول زیر می‌توانید بهترین هتل‌های 5 ستاره، 4 ستاره و 3 ستاره سوئیس را مشاهده کنید:

کیفیت هتل  اسم هتل
هتل 5 ستاره  هتل رنسانس زوریخ تاور Renaissance Zurich Tower Hotel
هتل رویال ساووری لوزان Hotel Royal Savoy Lausanne 
هتل رویال پلازا مونترو Hotel Royal Plaza Montreux
هتل ماریوت زوریخ Zurich Marriott Hotel 
هتل 4 ستاره هتل کامها گرند زوریخ، اتوگراف کالکشن Kameha Grand Zurich, Autograph Collection Hotel
هتل د فردی مرکوری The Freddie Mercury Hotel
هتل ایدن پالاس او لاک Eden Palace Au Lac Hotel
هتل ادمیرال Hotel Admiral
هتل 3 ستاره هتل باسیلیا Basilea Zurich hotel در زوریخ
هتل فلیکس Hotel Felix در زوریخ
هتل آلاگار Hotel AlaGare در لوزان
هتل دریک لانگ چمپ Drake Longchamp hotel  در ژنو

 

 

نحوه سفر به سوئیس

سفر به سوئیس فقط با هواپیما امکان‌پذیر بوده و قبل از سفر باید ویزای شنگن سوئیس را تهیه کنید. توجه داشته باشید که اخذ ویزای سوئیس و انجام سایر کارهای سفر مقداری سخت و چالش‌برانگیز است. همچنین برای توریست‌هایی که اولین بار است که به سوئیس سفر می‌کنند؛ به دلیل کم آشنا بودن با این کشور و مکان‌های مختلف آن، ممکن است هزینه‌های سفر افزایش یابد. 

بهترین راه برای سفر به سوئیس، مراجعه به آژانس‌های مسافرتی و خرید تورهای سوئیس است. با انجام این کار می‌توانید سفری راحت و بدون دردسر را تجربه کنید. 

نحوه سفر به سوئیس، کشوری با طبیعت فوق العاده

 

حمل و نقل عمومی در سوئیس

سفر با وسایل نقلیه عمومی در سوئیس یکی از بهترین راه‌های رفت‌وآمد است. اجاره ماشین بسیار گران است و پارکینگ هم هزینه بالایی دارد. قطارها در همه جای سوئیس هستند و بهترین راه برای سفرهای طولانی (شهر به شهر) خطوط ریلی هستند. حتی می‌توانید با اتوبوس هم به مناطق مختلف سوئیس سر بزنید. چند شرکت مانند Eurobus و Flixbus سفرهای طولانی با اتوبوس را در سوئیس ارائه می‌دهند.

علاوه بر این دو مورد، تراموا در شهرهای بزرگ‌تر سوئیس مانند زوریخ، برن، بازل و ژنو بسیار رایج است. این وسائل حمل‌ونقل معمولاً خیلی راحت هستند و همیشه به‌موقع به ایستگاه‌ها می‌رسند.

سوئیس پر از دریاچه است و رفت‌وآمد در این دریاچه‌ها اغلب با قایق یا کشتی محلی انجام می‌شود. جالب است بدانید که قایق‌ها بخشی جدایی‌ناپذیر از سیستم حمل‌ونقل عمومی هستند. برای استفاده از وسایل حمل‌ونقل در سوئیس باید حتماً یک کارت اعتباری تهیه کنید که این کارت‌ها قابلیت شارژ شدن دارند.

Swiss Travel Pass یک کارت پیش‌پرداخت است که به شما امکان سفر نامحدود در تمام انواع وسایل حمل‌ونقل عمومی را می‌دهد. (به جز برخی از تله‌کابین‌ها و راه‌آهن‌های کوهستانی)

 

هزینه سفر به سوئیس

هزینه سفر به سوئیس به انتظارات شما و بودجه‌ای که برای سفرتان کنار گذاشته‌اید بستگی دارد. هزینه اقامت، هزینه غذا، هزینه تفریحات و هزینه حمل‌ونقل ازجمله مهم‌ترین هزینه‌های سفر شما هستند که باید در طول سفر آنها را کنترل کنید. هزینه غذا در سوئیس تقریباً بالا است؛ ولی اگر رستوران‌های سنتی و محلی را انتخاب کنید، هزینه چندانی برای خوردوخوراک شما نخواهد داشت.

هزینه اقامت هم باتوجه‌به نوع هتل، امکانات و لوکیشن هتل افزایش و یا کاهش پیدا می‌کند. اگر بخواهید هتل‌های بزرگ، لوکس و نزدیک جاهای دیدنی در مرکز شهر را انتخاب کنید، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. هزینه حمل‌ونقل هم به شیوه حمل‌ونقلی که انتخاب می‌کنید، بستگی دارد. مثلاً: اتوبوس به نسبت تاکسی هزینه کمتری دارد.

هزینه سفر و گردش در کشور سوئیس

 

سیم کارت های کشور سوئیس

برای سفر به سوئیس نیاز دارید که سیم‌کارت اعتباری سوئیس را خریداری کنید. در این کشور اپراتورهای مختلفی سیم‌کارت‌های خود را به گردشگرها و مردم سوئیس ارائه می‌کنند. ازجمله مشهورترین اپراتورهای سوئیس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سان رایز (Sunrise)
  • سالت (Salt)
  • سوئیس کام (Swisscom)

تمامی این اپراتورها سیم‌کارت‌های مختلف با طرح‌های خاصی را ارائه می‌کنند، اما معمولاً سوئیس کام (Swisscom) در میان آنها محبوبیت بیشتری دارد. شما با مراجعه به فروشگاه‌های رسمی اپراتورها و ارائه پاسپورت، می‌توانید سیم‌کارت موردنظرتان را خریداری کنید. 

 

وضعیت امنیت در کشور سوئیس

جالب است بدانید که سوئیس جزء 7 کشور امن جهان است؛ به همین دلیل می‌تواند مقصد خوبی برای گردشگران باشد. در واقع هیچگونه جرم و جنایتی در سوئیس رخ نمی‌دهد. البته در مکان‌های شلوغ و پرجمعیت باید مواظب کیف‌های خود باشید.

امنیت کشور سوئیس

 

حقایقی در مورد سوئیس که شاید ندانید!

قبل از سفر به سوئیس بد نیست در مورد این کشور حقایقی را بدانید:

  • پایتخت سوئیس برن هست. کنفدراسیون سوئیس یک جمهوری فدرال بوده و این کشور به 26 بخش اداری (کانتون) تقسیم شده است. کنفدراسیون سوئیس در 1 اوت (مهر) 1291 تأسیس شد و سوئیسی‌ها این روز را به عنوان تعطیلات ملی خود جشن می‌گیرند.
  • سوئیس در کنار جذابیتش به‌عنوان یکی از مقاصد اصلی توریستی اروپا، بیشتر به‌خاطر موسسات مالی، پنیرهای خوب، شکلات، صنعت ساعت‌سازی، مناظر و شبکه عالی حمل‌ونقل عمومی‌ شناخته شده است.
  • مردم سوئیس به  تمیزی، وقت‌شناسی و سخت‌کوشی، همراه با بالاترین استاندارد زندگی در اروپا، مشهور هستند و همین ویژگی‌ها سوئیس را به یکی از بهترین کشورهای جهان تبدیل کرده است. 
  • بیشتر سوئیسی‌ها انگلیسی صحبت کرده و شما از این نظر مشکلی نخواهید داشت.
  • یکی از بهترین ویژگی‌های سوئیس طبیعت دست‌نخورده آن است. در این کشور مواد شیمیایی، کاغذ، کارتن، شیشه، پلاستیک، قوطی، منسوجات، روغن و چربی پخت‌وپز به طور جداگانه جمع‌آوری می‌شوند. 
  • سوئیس کشور بسیار تمیزی است و محال است که در خیابان‌های آنجا بتوانید زباله‌ای پیدا کنید.
  • اوبرلند برن یکی از زیباترین مناطق سوئیس است (به‌خصوص در ماه‌های تابستان) این شهر دارای قله‌های کوهستانی پوشیده از برف، هوای تازه و تپه‌های سرسبز است.

 

تجربه سفر به سوئیس با سفریار

سوئیس از زیباترین کشورهای کوهستانی به شمار می‌رود که در مرکز اروپا قرار دارد. این کشور کوچک و تقریبا به‌اندازه نیوجرسی است. سفر به سوئیس می‌تواند یکی از لذت‌بخش‌ترین سفرهای شما باشد؛ به‌خصوص که اگر در فصل بهار یا تابستان این کشور را برای سفر انتخاب کنید. 

برای رفتن به این کشور، پیشنهاد ما به شما خرید تور سوئیس است. با خرید این تور می‌توانید هزینه معقولی پرداخت کنید و در بهترین هتل‌های سوئیس اقامت داشته باشید. برای خرید بهترین تورهای سوئیس کافی است به آژانس سفریار مراجعه کرده و بر اساس سلیقه و هزینه خود، تور موردنظر را خریداری کنید. این آژانس علاوه بر برگزاری انواع تورها با قیمت مناسب، خدمات کاملی را ارائه کرده و به شما کمک می‌کند شرایط سفر به سوئیس را کسب کنید. 

در این مقاله راهنمای سفر به سوئیس را ارائه کردیم تا بیشتر از پیش با خصوصیات این کشور آشنا شده و سفر خود را با اطلاعات بیشتری آغاز کنید. اگر همچنان درباره نحوه سفر یا خرید تور سوئیس سوالی دارید، می‌توانید با شماره 02191006828 تماس حاصل فرمایید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

سوالات متداول
  • قیمت تور سوئیس به عوامل مختلفی مثل: هزینه هتل، نوع ایرلاین، نوع تور و خدمات و امکانات تور موردنظر بستگی دارد.

  • تابستان و بهار بهترین فصل برای سفر به سوئیس هستند.

  • برای تحویل مدارک و انگشت‌نگاری باید به سفارت مراجعه کنید و حدود 2 الی 3 هفته زمان می‌برد تا بتوانید این ویزا را دریافت کنید.

  • بله؛ به‌طورکلی این کشور امنیت خاصی را برای گردشگران و مردم عادی در نظر گرفته است؛ قطعاً در هنگام سفر از این بابت هیچ مشکلی نخواهید داشت.

  • آژانس سفریار یکی از بهترین آژانس‌ها برای خرید تورهای سوئیس با قیمت مناسب است.

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز از 5 از بین 0 نفر

دیدگاه ها

مسافر گرامی ۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ساعت ۱:۲۴

آیا برای سویس چقد هزینه را پرداخت کنیم

مدیر وبسایت

مسافر عزیز میتوانید در منو تورهای سوییس را مشاهده نمایید.