جاهای دیدنی استانبول نزدیک تکسیم

جاهای دیدنی استانبول نزدیک تکسیم

هنگامی که در استانبول هستید، بازدید از جاهای دیدنی استانبول نزدیک تکسیم را از دست ندهید. با توجه به قرارگیری میدان تکسیم (تقسیم) در قلب این شهر، جاهای دیدنی نزدیک میدان تکسیم استانبول بسیار زیاد هستند؛ از این رو شما در طول سفر خود به این شهر می‌توانید از جاهای دیدنی نزدیک تکسیم استانبول با کمترین هزینه برای رفت و آمد، دیدن کنید. از جاهای دیدنی استانبول نزدیک میدان تقسیم می‌توانیم به موزه پرا، پارک تکسیم، برج گالاتا، خیابان استقلال و… اشاره کنیم. قطعا با بازدید از آن‌ها خاطرات به‌یادماندنی از سفرتان به شهر استانبول خواهید داشت. در ادامه قصد داریم بیشتر با دیدنی‌های استانبول نزدیک تکسیم آشنا شویم؛ پس تا انت‌ها همراه ما باشید. 

میدان تکسیم کجاست؟

میدان تکسیم که به نام میدان تقسیم نیز شناخته می‌شود، در قسمت اروپایی و منطقه قدیمی بی‌اوغلو استانبول قرار گرفته است که به واسطه موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی که در مرکز شهر دارد، به عنوان قلب گردشگری این شهر شناخته می‌شود. جاذبه‌ها و جاهای دیدنی زیادی در نزدیک این میدان قرار دارند که به راحتی و کمی پیاده روی از این مکان‌ها می‌توانید دیدن کنید. 
میدان تکسیم به عنوان مکان اجتماعی برای برگزاری نماز جمعه، جشن ها، کنسرت‌ها و رویدادهای مهم شهر شناخته می‌شود. سینماها، تئاترها، مراکز خرید بزرگ، بازارهای قدیمی و بزرگ و… نیز در نزدیکی این میدان واقع شده‌اند؛ همچنین این میدان دسترس بسیار راحتی به وسایل نقلیه عمومی دارد که می‌توانید با کمترین هزینه از تمامی جاذبه‌ها و مکان‌های مهم شهر دیدن کنید. 

میدان تکسیم

 

چگونه به میدان تکسیم (تقسیم) برویم؟

اگر قصد دارید از جاذبه‌های دیدنی نزدیک میدان تکسیم دیدن کنید؛ ابتدا باید به منطقه بی‌اوغلو بروید؛ زیرا میدان تکسیم در این منطقه قرار دارد. این منطقه در موقعیت جغرافیایی خوبی و نزدیک به وسایل نقلیه عمومی قرار گرفته است تا گردشی مقرون به صرفه و اقتصادی داشته باشید. برای مراجعه به منطقه بی‌اوغلو و میدان تکسیم از روش‌های زیر می‌توانید استفاده کنید. 

چطور به میدان تکسیم (تقسیم) برویم

مترو

مترو راحت‌ترین و ارزان‌ترین روش برای رفت و آمد است که از مسیرهای زیر برای رفتن به میدان تکسیم می‌توان استفاده کرد:

  • مسیر ۱: از فرودگاه IST به ایستگاه Gayrettepe بروید و سوار خط M۲ شوید تا به ایستگاه میدان تکسیم برسید. 
  • مسیر ۲: از فرودگاه آتاتورک باید سوار خط قرمز M۱A شوید، سپس در ایستگاه ینی کاپی پیاده شده و مجدد سوار خط مترو M۲ شوید تا به ایستگاه میدان تکسیم برسید. 

تراموا

اگر قصد دارید در محله سلطان احمد سکونت داشته باشید، برای رفتن به میدان تکسیم از مسیرهای زیر می‌توانید استفاده کنید:

  • مسیر ۱: در ایستگاه سلطان احمد سوار خط T۱ شوید تا به ایستگاه دانشگاه معمار سینان برسید. این ایستگاه در فاصله ۱ کیلومتری میدان تکسیم قرار دارد و مسیر پیاده روی آن برای شما جذاب و سرگرم‌کننده خواهد بود. 
  • مسیر ۲: در ایستگاه سلطان احمد سوار خط T۱ و در ایستگاه کاتاب پیاده شوید، سپس برای رسیدن به مقصدتان با سوار شدن خط F۱ فونیکولار طی مدت زمان ۲ دقیقه به میدان تکسیم خواهید رسید. 

تاکسی

تاکسی یکی‌دیگر از روش‌های مراجعه به میدان تکسیم است، اما باید بدانید ترافیک زیادی غالب شهر است و احتمالا وقت زیادی را برای گردش از دست می‌دهید. خطوط تاکسی برای رفتن به میدان تکسیم عبارتند از: 

  • شیشلی_آمینونو
  • تکسیم_آکسرای 

اتوبوس

راحت‌ترین و بهترین روش برای رفتن به میدان تکسیم، به وسیله اتوبوس است. شما در هرجای استانبول که باشید می‌توانید با سوار شدن اتوبوس در ایستگاه خیابان جمهوریت پیاده شوید تا کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی به میدان تکسیم برسید. 

 

جاهای دیدنی نزدیک میدان تکسیم

در طول سفر به شهر زیبا و دیدنی استانبول برای تجربه لحظات خاص و ثبت خاطرات به‌یادماندنی حتما بازدید از جاذبه‌ها و جاهای تاریخی و گردشگری را در برنامه خود قرار دهید. استانبول دارای جاذبه‌های تاریخی و گردشگری فوق العاده‌ای در نزدیکی میدان تکسیم است که در میان گردشگران محبوبیت زیادی دارد. در ادامه این بخش لیست کاملی از جاهای دیدنی نزدیک میدان تکسیم را بیان می‌کنیم تا بتوانید مطابق با سلیقه و علاقه خود از این مکان‌ها دیدن کنید. 

جاهای دیدنی نزدیک میدان تکسیم

پارک تکسیم گزی (Taksim Gezi Park) 

پارک تکسیم گزی یکی از جاهای دیدنی در نزدیکی تکسیم است که در بخش شرقی میدان قرار دارد. این پارک در زمان گذشته پادگان نظامی تکسیم بوده است، اما در سال ۱۹۰۹ با خسارت‌های زیادی که دید؛ پارک تکسیم بازسازی شد و امروزه به عنوان محل سبز، دنج و آرام برای استراحت مورد استفاده قرار می‌گیرد. 
فاصله تا میدان تکسیم: ۳۰۰ متر؛ ۱ دقیقه پیاده‌روی
آدرس: شمال میدان تکسیم

پارک تکسیم گزی

خیابان استقلال (Istiklal Caddesi) 

یکی دیگر از جاهای دیدنی نزدیک میدان تکسیم استانبول، خیابان استقلال است که در میان مردم به ویژه گردشگران محبوبیت و معروفیت زیادی دارد. ساختمان‌هایی با معماری دوره عثمانی، مراکز خرید زیاد، سینماها و… سبب شده‌اند تا این خیابان در طول شبانه روز شور و نشاط زیادی داشته باشد. قدم زدن و گشت‌وگذار در این خیابان زیبا و سنگفرش شده به همراه دوستان و خانواده و چشیدن طعم کباب ترکی‌های لذیذ با انواع بستنی‌ها یکی از بهترین برنامه‌هایی است که در خیابان استقلال می‌توانید تجربه می‌کنید. 
فاصله تا میدان تکسیم: ۱۰ کیلومتر؛ ۱۰ دقیقه
آدرس: محله بی‌اوغلو، غرب میدان تکسیم، خیابان استقلال

خیابان استقلال

برج گالاتا (Galata Tower)

برج گالاتا نیز در لیست جاهای دیدنی نزدیک تکسیم استانبول قرار می‌گیرد و به عنوان معروف‌ترین جاذبه گردشگری استانبول شناخته می‌شود. با بالا رفتن از این برج زیبا منظره‌ای فوق العاده زیبا و چشم‌نواز با زاویه ۳۶۰ درجه از استانبول را زیر پاهای شما خواهد بود. جالب است بدانید این برج در زمان گذشته یکی از محل‌های نظامی برای حفاظت از شهر بوده است که اکنون به عنوان جاذبه گردشگری شناخته می‌شود. 
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۳ کیلومتر؛ ۹ دقیقه
آدرس: محله برکتزاده

برج گالاتا

موزه اورهان کمال استانبول (Orhan Kemal Museum)

موزه اورهان کمال نیز از جاهای دیدنی استانبول نزدیک میدان تکسیم است که شهرت زیادی دارد. این موزه متعلق به یکی از مشهورترین رمان‌نویسان ترکیه است که در آثار خود به صورت واقع‌گرایانه زندگی مردم فقیر و تهی‌دست را بیان می‌کند. با مراجعه به این موزه مجموعه‌ای از عکس‌های خانوادگی و شخصی، رساله‌های کاری، نامه‌های خصوصی، نسخه اولیه کتاب‌های این رمان‌نویس را مشاهده می‌کنید. اگر به تاریخ و فرهنگ علاقه دارید، حتما به این موزه مراجعه کنید و زندگی این نویسنده را به همراه آثار گران‌بهایش ببینید. 
فاصله تا میدان تکسیم: ۸۰۰ متر، ۴ دقیقه
آدرس: منطقه کلیچ علی پاشا، خیابان آکارسو یوکوشو

موزه اورهان کمال استانبول

موزه معصومیت (The Museum of Innocence)

موزه معصومیت یکی‌دیگر از جاهای دیدنی استانبول نزدیک میدان تقسیم است. این موزه به واسطه داستان عاشقانه‌ای که دارد، معروف شده است. داستانی که یک مرد ثروتمند در دام عشق یک دختر فقیر گرفتار می‌شود. زیبایی این موزه توجه به تمامی جزئیات داستان عشق زن و مرد محسوب می‌شود که از وسایل شخصی شخصیت‌های داستان تا محل و شکل زندگی آن‌ها را با دقت و ظرافت طراحی کرده است و گردشگران به دنیایی از عشق و تاریخ می‌برد. 
فاصله تا میدان تکسیم: ۱ کیلومتر، ۵ دقیقه
آدرس: منطقه بی‌اوغلو، بین خیابان استقلال و منطقه توپخانه، خیابان چوکورجوما، بن بست دالگیچ

موزه معصومیت

خیابان فرانسوی (French Street Culture center)

خیابان فرانسوی جزو خیابان‌های زیبا و جذاب استانبول برای قدم زدن، گردش و تفریح است. این خیابان که در قرن ۱۹ میلادی ساخته شده است، جزو قدیمی‌ترین خیابان‌ها محسوب می‌شود. هتل‌های لوکس و معروف زیادی به همراه سینما و تئاترها در این خیابان قرار دارند که موجب شده‌اند این خیابان نیز به عنوان یکی از مکان‌های دیدنی استانبول نزدیک میدان تکسیم شهرت یابد. 
فاصله تا میدان تکسیم: ۲.۵ کیلومتر، ۵ دقیقه
آدرس: پشت مدرسه گالاتاسرای معروف به الجزایر، انتهای خیابان استقلال

خیابان فرانسوی

مرکز فرهنگی آتاتورک (Ataturk Cultural Center) 

مرکز فرهنگی آتاتورک از دیگر جاهای دیدنی استانبول نزدیک تکسیم است. اگر به فرهنگ و هنر علاقه‌مند هستید، حتما از این مکان با معماری فوق العاده زیبا و خاص دیدن کنید. در این مرکز فرهنگی رویدادهای مختلفی مانند فستیوال‌های معروف، تئاتر، نمایش باله، کنسرت‌های موسیقی و… برگزار می‌شود. 
فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۸ کیلومتر؛ ۲ دقیقه
آدرس: خیابان گوموسویو، خیابان تاکی ظفر، منطقه بی‌اوغلو

مرکز فرهنگی آتاتورک

کلیسای سنت آنتونی آو پادوا

کلیسای سنت آنتونی آو پادوا یکی دیگر از مکان‌های مشهور و برجسته در شهر استانبول است که به عنوان بزرگ‌ترین کلیسا در ترکیه شناخته می‌شود. این موزه دارای معماری فوق العاده‌ای با پنجره‌های گرد، منبت کاری‌های ظریف و بدون نقص، معماری خوش تراش با رنگ‌های چشم نواز است که نگاه هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. این کلیسا در زمان گذشته محل زندگی پاپ بیست و سوم بوده است و در سال ۱۹۱۲ تخریب و بازسازی شد. 
فاصله تا میدان تکسیم: ۲.۱ کیلومتر؛ ۷ دقیقه
آدرس: خیابان استقلال، شماره ۱۷۱

کلیسای سنت آنتونی آو پادوا

موزه مادام توسو استانبول

موزه مادام توسو متعلق به یک زن هنرمند مجسمه ساز حرفه‌ای و معروف به نام مادام توسو است که در سال ۱۷۶۱ در پاریس چشم به جهان گشود. این هنرمند با ساخت مجسمه‌های هنری و جذاب توانسته است محبوبیت زیادی پیدا کند و آثار خود را در نمایشگاه‌ها و موزه‌های مختلفی در جهان به نمایش بگذارد. موزه مادام توسو استانبول نیز آثار هنرمندانه این مجسمه ساز را گردآوری کرده است تا گردشگران با این هنرمند آشنا شوند. 
فاصله تا میدان تکسیم: ۹۰۰ متر، ۶ دقیقه
آدرس: بین منطقه بی‌اوغلو و خیابان استقلال

موزه مادام توسو استانبول

موزه راحمی ام. کوچ

موزه راحمی ام. کوچ یکی دیگر از جاهای دیدنی استانبول نزدیک تکسیم است که جزو موزه‌های صنعتی به شمار می‌رود و تاریخ ساخت وسایل نقلیه و حمل و نقل به همراه صنعت ارتباطات را به نمایش گذاشته است. این موزه دو بنا دارد و وسایلی مانند اتومبیل‌های قدیمی، ماشین‌های مسابقه های، انواع قایق‌ها و کشتی ها، موتور سیکلت‌های قدیمی، قطعات هواپیما و اتومبیل ها، ابزارهای ارتباطی و… در این دو بنا برای بازدید گردشگران نگهداری می‌شوند. 
فاصله تا میدان تکسیم: ۶.۴ کیلومتر، ۱۳ دقیقه
آدرس: خیابان هاسکوی، محله پیری پاشا

موزه راحمی ام. کوچ

مسجد جهانگیر استانبول

یکی از جاهای دیدنی استانبول که در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد، مسجد جهانگیر است. این مسجد جزو معروف‌ترین مساجد این شهر محسوب می‌شود که روی تپه‌های سرسبز نزدیک به تنگه بسفر با منظره‌ای دیدنی قرار دارد. این مسجد توسط یکی از بزرگ‌ترین معماران و طراحان دوران عثمانی ساخته شده است. از زیبایی‌های این بنا منبت‌کاری ظریف و حرفه‌ای، کنده‌کاری هنرمندانه و چراغ‌های بزرگ و نورانی را می‌توان نام برد. 
فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۸ کیلومتر، ۵ دقیقه
آدرس: بین میدان تکسیم و کاباتاش

مسجد جهانگیر استانبول

خانه_ موزه مولوی گالاتا

موزه مولوی گالاتا یکی دیگر از جاهای دیدنی استانبول نزدیک تکسیم است که به نام سماع خانه نیز شناخته می‌شود. این موزه مهد تاریخ و هنر استانبول برای برگزاری مراسم‌های مذهبی و سماع دراویش است و آثار ارزشمند و قدیمی زیادی مانند کتاب ها، ابزار موسیقی، لباس‌های دوره عثمانی و… در این موزه نگهداری می‌شوند. برای دیدن مراسم سماع روز جمعه از ساعت ۵ تا ۷ عصر می‌توانید به این موزه بروید. 
فاصله تا میدان تکسیم: ۲ کیلومتر، ۸ دقیقه
آدرس: خیابان استقلال، نزدیک برج گالاتا

خانه_ موزه مولوی گالاتا

موزه هنر مدرن استانبول

موزه هنر مدرن یکی از جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی استانبول نزدیک به میدان تکسیم است که از سال ۱۹۸۷ فعالیت خود را شروع کرد و هر روز گردشگران زیادی از این موزه مدرن دیدن می‌کنند. در این موزه مجموعه کاملی از آثار هنرمندان دوران معاصر از جمله نقاشی‌ها و هنرهای تجسمی را مشاهده می‌کنید. همچنین در سالن پخش فیلم این موزه می‌توانید به تماشای آثار سینمای معاصر بپردازید. 
فاصله تا میدان تکسیم: ۲ کیلومتر، ۸ دقیقه
آدرس: بی‌اوغلو، محله آسمالی مسجد، خیابان مشروطیت

موزه هنر مدرن استانبول

کاخ توپکاپی

کاخ توپکایی یکی از کاخ‌های باشکوه و دیدنی استانبول است که در طول سفر باید از آن بازدید کنید. این کاخ زیبا در بافت قدیمی شهر و در منطقه فاتح با منظره‌ای بسیار چشم نواز به دریای مرمره و خلیج شاخ طلایی قرار دارد. جالب است بدانید این کاخ حدود ۴ قرن محل زندگی سلطان عثمانی بوده و طی قرن اخیر به موزه و کاخ توپکاپی برای بازدید از معماری با شکوهش تبدیل شده است. اکنون در این موزه از آثار ارزشمندی مانند کتب و دست نوشته‌های عثمانی در این کاخ نگهداری می‌شود. 
فاصله تا میدان تکسیم: ۵.۵ کیلومتر، ۲۲ دقیقه
آدرس: بافت قدیمی استانبول، شرق منطقه فاتح، منطقه اروپایی

کاخ توپکاپی

موزه دوگانچای استانبول

موزه دوگانچای استانبول نیز در لیست جاهای دیدنی استانبول نزدیک تکسیم قرار می‌گیرد. این موزه دارای ۵ طبقه با قدمت ۱۵۰ساله است که مجموعه هنری برهان دوگانچای یکی از برجسته‌ترین هنرمندان ترکیه را به نمایش گذاشته است. در این موزه علاوه بر آثار برهان دوگانچای همچنین آثار ارزشمند پدر ایشان یعنی عادل دوگانچای نیز نگهداری می‌شود. 
فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۲ کیلومتر، ۶ دقیقه
آدرس: منطقه بی‌اوغلو، منطقه حسین آقا

موزه دوگانچای استانبول

بازار بزرگ استانبول

بازار بزرگ استانبول مهم‌ترین و جذاب‌ترین جاهای دیدنی استانبول نزدیک تکسیم به شمار می‌رود. این بازار با مساحت ۴۵ هزار متری و بیش از ۳۰۰۰ غرفه‌ای که دارد، جزو بزرگ‌ترین بازارهای جهان محسوب می‌شود. این بازار قدیمی و سرپوشیده نه تنها برای خرید مناسب است، بلکه شما ساعت‌ها می‌توانید در این بازار مشغول قدم زدن شوید و در آخر با صرف یک غذای خوش طعم و لذیذ از گردش خود لذت ببرید. 
فاصله تا میدان تکسیم: ۶.۲ کیلومتر، ۱۴ دقیقه
آدرس: محله بایزید، بین مسجد نور عثمانیه و مسجد بایزید

بازار بزرگ استانبول

کلیسای هاگیا تریادا

یکی دیگر از جاهای دیدنی استانبول که در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد، کلیسای هاگیا تریادا محسوب می‌شود. این کلیسا در قسمت غربی میدان تکسیم واقع شده است و به عنوان یکی از آثار تاریخی و فرهنگی ارزشمند شناخته می‌شود. این کلیسا در سال ۱۸۸۰ ساخته شد و طراحی و معماری این بنای ارزشمند الهام گرفته از سبک نئو باروک است که جزو آثار هنری برجسته به شمار می‌رود. 
فاصله تا میدان تکسیم: ۱۴۰ متر، حدود ۱ دقیقه
آدرس: ضلع جنوب غربی میدان تکسیم

کلیسای هاگیا تریادا

یادبود جمهوریت

یادبود جمهوریت نیز به عنوان یکی از جاهای دیدنی استانبول نزدیک تکسیم محسوب می‌شود. این یادبود توسط یک مجسمه ساز ایتالیایی ساخته شده است و شکل دو طرفه دارد که مصطفی آتاتورک بنیان‌گذار جمهوری ترکیه را نشان می‌دهد. این مجسمه جزو نمادهای اصلی کشور ترکیه به شمار می‌آید؛ زیرا آتاتورک خدمت بسیار زیادی به کشور ترکیه برای استقرار و پایداری کرده است. 
فاصله تا میدان تکسیم: واقع در میدان
آدرس: میدان تکسیم

یادبود جمهوریت

کاخ دولما باغچه

کاخ دولما باغچه یکی از زیباترین و بهترین جاهای دیدنی استانبول واقع در نزدیکی میدان تکسیم محسوب می‌شود که در قرن نوزدهم میلادی ساخته شد و در زمان گذشته منزل سکونت ۶ پادشاه عثمانی بوده است. پس از اینکه مصطفی آتاتورک ریاست جمهوری ترکیه را بر عهده گرفت، تابستان‌ها در این باغ زندگی می‌کرد. در این کاخ باشکوه شاهد زیباترین فرش‌های دستباف ارزشمند، مجسمه‌های زیبا و باعظمت، آثار تاریخی طلاکوب شده و شیشه کاری‌های ظریف خواهید بود. 
فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۹ کیلومتر، ۴ دقیقه
آدرس: ناحیه اروپایی بشیکتاش، محله ویشنزاده، خیابان دلمه باغچه

کاخ دولما باغچه

موزه توهمات استانبول

موزه توهم استانبول برای آن دسته از افراد علاقه‌مند به هیجان، بهترین جاذبه گردشگری نزدیک به میدان تکسیم است. این موزه چندین شعبه در سراسر نقاط جهان دارد و با بیش از ۶۰ بازی متنوع و هیجانی مبتنی بر توهم‌سازی در ذهن افراد، توانسته است محبوبیت زیادی نزد آن‌ها داشته باشد تا لحظات منحصر به فرد و هیجان‌انگیزی را تجربه کنند. 
فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۸ کیلومتر، ۱۰ دقیقه
آدرس: خیابان استقلال، محله Narmanli han

موزه توهمات استانبول

مسجد سلیمانیه

اگر بخواهیم یکی‌دیگر از جاهای دیدنی استانبول نزدیک تکسیم را معرفی کنیم، بدون شک مسجد سلیمانیه است که جزو پروژه‌های استثنایی استانبول محسوب می‌شود. این مسجد به دستور سلطان سلیمان در قرن شانزدهم میلادی روی یکی از هفت تپه شهر ساخته شد. تراسی که در پشت این مسجد طراحی شده است، چشم‌انداز فوق العاده زیبایی از تنگه بسفر و شاخ طلایی دارد. طبق داستان‌های سلطان سلیمان برای نزدیک شدن به آسمان و اجابت شدن دعاهایش این مسجد را روی تپه‌ها ساخته است. 
فاصله تا میدان تکسیم: ۵.۱ کیلومتر، ۱۱ دقیقه
آدرس: منطقه فاتح، محله سلیمانیه، خیابان پروفسور صدیق سامی اون

مسجد سلیمانیه

موزه پرا

یکی دیگر از موزه‌های مشهور استانبول که در نزدیک میدان تکسیم قرار گرفته است و آثار هنری ارزشمندی دارد، موزه پرا است. این موزه که در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد، گنجینه‌ای از آثار هنری و فرهنگی ارزشمند محسوب می‌شود که توجه و علاقه گردشگران زیادی را برای بازدید جلب کرده است و به عنوان یک گالری هنری بین المللی شناخته می‌شود. 
فاصله تا میدان تکسیم: ۲.۸ کیلومتر، ۷ دقیقه
آدرس: منطقه بی‌اوغلو، خیابان مشروطیت

موزه پرا

 

سفری لاکچری و به‌یادماندنی با رزرو تور استانبول

استانبول مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری متنوع و زیادی دارد. فرهنگی‌ترین اماکن تفریحی استانبول نزدیک تکسیم در مرکز شهر و نزدیک به محله بی‌اوغلو قرار گرفته اند؛ از این رو در سفر به استانبول، دسترسی به این جاذبه‌ها بسیار ساده است. در این صورت با کمترین هزینه می توانید از این جاذبه ها  دیدن کنید و خاطرات لذت‌بخش و زیبایی از سفر خود داشته باشید. اما اگر شما سفرتان را با رزرو تور استانبول انجام دهید، امکان رزرو تور استانبول هتل‌های نزدیک میدان تکسیم مناسب با بودجه خود را خواهید داشت و بابت اقامت دغدغه‌ای نخواهید داشت. 

 

جمع‌بندی مطالب

در سفر به استانبول با بازدید از جاهای دیدنی استانبول نزدیک تکسیم از تک تک لحظات حضور خود در این شهر زیبا لذت ببرید. اما با رزرو تور استانبول، تماشای جاهای دیدنی استانبول نزدیک میدان تکسیم بسیار راحت و بی دردسر خواهد بود. پس اگر شوق دیدن مکان های دیدنی استانبول نزدیک میدان تکسیم را دارید، بهتر است سفرتان را به یک آژانس مسافرتی معتبر بسپارید تا صفر تا صد سفر شما را برنامه ریزی کند. در این مقاله با جاهای دیدنی استانبول نزدیک میدان تکسیم آشنا شدیم تا با اطلاعات کافی به این شهر سفر کنید. 

سوالات متداول
  • یادبود جمهوریت، پارک تکسیم گزی، مرکز فرهنگی آتاتورک، موزه معصومیت و مسجد جهانگیر نزدیکترین مکان‌ها به میدان تکسیم هستند.

  • خیابان استقلال، یادبود جمهوریت و پارک تکسیم گزی

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز از 5 از بین 0 نفر

دیدگاه ها