شهرهای گردشگری تایلند

شهرهای گردشگری تایلند

شناخت بهترین شهرهای گردشگری تایلند اولین و مهم‌ترین کاری است که باید قبل از مسافرت انجام دهید. کشور تایلند از آن دسته کشورهایی است که در تمام مواقع سال توسط گردشگرها شلوغ شده و جاذبه‌های آن به بهترین شکل رضایت تمامی افراد را جلب خواهد کرد.

شهرهای گردشگری تایلند بسیار زیاد بوده و هریک به دلیل برخورداری از خصوصیات و ویژگی‌های مختلف، محبوبیت خاصی میان گردشگرها پیدا کرده‌اند. اگر قصد سفر به تایلند را دارید؛ باید بدانید که برخی از شهرها آن‌قدر زیبا هستند که لحظه‌به‌لحظه سفر را برایتان هیجان‌انگیز خواهند کرد. تعداد بالای شهرهای توریستی تایلند باعث شده که در زمان محدود خود فرصت بازدید از تمامی آنها را نداشته باشید. پس ابتدا باید تمامی دیدنی‌های تایلند و شهرهای توریستی آن را بشناسید تا بر اساس سلیقه خود بهترین‌ها را اولویت‌بندی کنید. 

گردشگری کشور تایلند به‌خاطر جاذبه‌ها و طبیعت شهرهای آن به‌سرعت در حال پیشرفت است؛ در ادامه با ما همراه باشید تا این شهرهای جذاب را معرفی کرده و شما را بیشتر از پیش با مناطق گردشگری تایلند آشنا

کنیم. 

شهر بانکوک (Bangkok)

شهر بانکوک اولین و مهم‌ترین شهری است که در لیست بهترین شهرهای گردشگری تایلند قرار می‌گیرد. این شهر که به‌عنوان پایتخت تایلند شناخته می‌شود؛ به‌خاطر جاذبه‌های متنوع، آسمان‌خراش‌های مختلف، مراکز مختلف ماساژ، غذاهای خوشمزه و زندگی شبانه هیجان‌انگیز شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است.

شهر بانکوک، حدود 10 میلیون نفر جمعیت داشته و به‌عنوان یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای جنوب شرقی آسیا، شرایط بسیار خوبی را برای شما فراهم کرده تا از تعطیلات خود لذت ببرید. نکته بسیار مهمی که باید درباره تایلند و شهر بانکوک بدانید، سیستم حمل‌ونقلی آن است که بسیار پیشرفته بوده و شما در هنگام بازدید از مکا‌ن‌های مختلف شهر با مشکل مواجه نخواهید شد.

جاذبه‌های شگفت‌انگیز بانکوک یکی از ویژگی‌های بسیار عالی این شهر است که گردشگری کشور تایلند را در سطح بالایی قرار می‌دهد. کاخ بزرگ، وات فو، وات آرون، رودخانه چائو فرایا و تفریحات شبانه هیجان‌انگیز جاده خائوسان تنها تعدادی از جاذبه‌های شناخته شده شهر هستند. 

لازم به ذکر است که بانکوک نه‌تنها به‌خاطر فرهنگ و تاریخ غنی، بلکه به‌خاطر غذاهای لذیذش نیز مشهور است. در واقع بانکوک بهترین شهر تایلند برای غذا بوده و طیف وسیعی از غذاهای محلی و بین‌المللی را در اختیار شما قرار خواهد داد. بهتر است بدانید که غذاهای Massaman Curry, Tom Yum Soup, and Pad Thai از جمله غذاهای خوشمزه شهر بانکوک به‌حساب می‌آیند. 

شهر بانکوک تایلند

 

شهر چیانگ مای (Chiang Mai)

شهر چیانگ مای به‌عنوان پایتخت فرهنگی کشور تایلند شناخته می‌شود؛ به همین دلیل یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین شهرهای کشور به‌حساب آمده و گردشگران زیادی را به سمت خود کشانده است. البته فرهنگ غنی چیانگ می تنها دلیل گردشگران برای بازدید از این شهر نیست؛ طبیعت فوق‌العاده زیبا، معابد خیره‌کننده، غذاهای خوشمزه و اقامتگاه‌های دیدنی از جمله دلایل دیگری هستند که شما را به سمت این شهر زیبا خواهد کشاند.

این شهر که در شمال کشور واقع شده است؛ برخلاف بیشتر شهرهای تایلند ظاهر سنتی خود را تا حد زیادی حفظ کرده است. در کنار این ویژگی بسیار زیبا و دیدنی، جاذبه‌های مختلفی مانند پارک‌های ملی، آبشارهای باشکوه، مسیر رویایی Mae Hong Son Loop، شهر قدیمی، معابد Wat Phra Singh و Wat Chedi از جمله ویژگی‌ها و خصوصیات شهر چیانگ مای هستند که شما را شیفته و دلباخته آن خواهد کرد. 

روزهای شهر چیانگ مای تایلند

 

شهر پوکت (Phuket)

بدون شک شهر پوکت یکی از بهترین و زیباترین شهرهای گردشگری تایلند است که به‌تنهایی سیل عظیمی از گردشگرها را به‌طرف خود کشانده است. این جزیره زیبا که در جنوب کشور تایلند قرار دارد؛ به‌خاطر سواحل زیبا، جنگل‌های سرسبز، میراث‌فرهنگی غنی، اقامتگاه‌های شگفت‌انگیز و زندگی شبانه پر رونق در امتداد ساحل شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است. اگر می‌خواهید چند روزی را در بهترین جزایر گردشگری تایلند بگذرانید، قطعاً پوکت یکی از بهترین و جذاب‌ترین گزینه‌های ممکن است.

در کشور تایلند سواحل زیادی وجود دارد، اما برخی از بهترین و مشهورترین سواحل کشور از جمله ساحل پاتونگ، ساحل کاتا، ساحل بنگ تائو، ساحل کارون در شهر پوکت قرار دارند. این سواحل به دلیل برخورداری از آب‌های زلال، تفریحات آبی و اقامتگاه‌های لوکس و لاکچری محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگرها کسب کرده‌اند. برخی از هتل‌های پوکت تایلند آن‌قدر جذاب و رویایی هستند که بیشتر گردشگرها آنها را برای ماه‌عسل خود در نظر می‌گیرند. 

جاذبه گردشگری تایلند پوکت تنها به سواحل زیبا و دیدنی آن خلاصه نمی‌شود. در این شهر، جاذبه‌های دیگری هم وجود دارد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به شهر قدیمی پوکت و موزه‌هایی مانند معبد بودای بزرگ و وات فرا تانگ اشاره کرد. بدون شک این جاذبه‌های دیدنی تاثیر بسیار زیادی در توسعه گردشگری تایلند و شهر پوکت داشته‌اند.

لازم به ذکر است که جشنواره گیاهخواری هر ساله در ماه اکتبر برگزار شده و دارای رژه‌های پر جنب‌وجوش و نمایش‌های خیابانی است. این جشنواره نمونه‌ای از مراسم‌های سنتی پوکت است که شما می‌توانید در آن شرکت کنید. 

شهر توریستی و گردشگری پوکت تایلند

 

شهر پاتایا (Pattaya)

شهر ساحلی و تفریحی پاتایا به دلیل زیبایی‌‌های منحصربه‌فرد، به‌عنوان هاوایی شرق شناخته می‌شود. این شهر زیبا که در قسمت شرقی تایلند واقع شده است، سواحل فوق‌العاده زیبایی را در اختیار شما قرار داده تا در کنار جاذبه‌های فرهنگی، شب‌های زنده، موسیقی، رقص، ماساژ تایلند و طبیعت بکر، اوج لذت و هیجان را به سفر خود اضافه کنید.

زندگی شبانه پاتایا با شور و اشتیاق بسیار زیادی ادامه دارد؛ به همین دلیل از این شهر به‌عنوان یک مقصد عالی برای برگزاری مهمانی‌ها یاد می‌شود. اگر به دنبال بهترین منطقه تفریحی پاتایا هستید؛ منطقه واکینگ استریت بهترین گزینه ممکن است. در این منطقه می‌توانید انواع تفریحات هیجان‌انگیز را پیدا کرده و هیجان خاصی را در طول روز تجربه کنید. 

پاتایا یک مکان فوق‌العاده برای خانواده‌ها و افرادی است که به دنبال تعطیلات آرام‌تر هستند. پناهگاه حقیقت، ساحل پاتایا، ساحل جومتین و باغ نونگ نوچ تعدادی از جاهای دیدنی تایلند پاتایا هستند که در طول سفر خود می‌توانید از آنها بازدید کنید.

شهر پاتایا تایلند

 

شهر هات یای (Hat Yai) 

اگر قصد بازدید از شهرهای گران تایلند را ندارید؛ شهر هات یای یکی از شهرهای گردشگری تایلند است که سفر به آنجا هزینه کم‌تری به همراه خواهد داشت. این شهر زیبا علاوه بر هزینه کم، از فرهنگی غنی، غذاهای خوشمزه و بازارهای بسیار شلوغی برخوردار است. تمامی این‌ها در کنار زندگی شبانه پر شور، باعث شده که گردشگرهای زیادی هات یای را برای گذراندن تعطیلات انتخاب کنند.

در میان تمام ویژگی‌های ذکر شده؛ بازارهای شلوغ شهر هات یای بیشتر از همه مورد توجه واقع می‌شوند. اهمیت بالای این بازارها باعث شده که این شهر به‌عنوان مرکز تجارت و بازرگانی شناخته شود. همچنین بهتر است بدانید که بازارهای شهر هات یای به لطف سیستم‌های حمل‌ونقل و ارتباطات عالی، بازدیدکنندگان زیادی را از سمت مالزی و سنگاپور جذب می‌کند.

شهر هات یای در کنار تمام خصوصیات و ویژگی‌های تجاری، از جاذبه‌های بسیار مشهوری برخوردار است. از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر، می‌توان به پلازا باغ لی، معبد Wat Hai Nai، رشته‌کوه Khao Ban That، و ساحل Samilian اشاره کرد. در این شهر زیبا و پرجنب‌وجوش می‌توان جشن‌های سال نو چینی را از نزدیک تجربه کرد و در رستوران‌های محلی انواع غذاهای خوشمزه را تست کرد. 

ساحل شهر هات یای تابلند

 

شهر ناخون راتچاسیما (Nakhon Ratchasima)

شهر ناخون راتچاسیما سومین شهر بزرگ تایلند است که در قسمت شمال شرقی واقع شده است. این شهر که با اسم کورات هم شناخته می‌شود؛ به دلیل طبیعت بسیار زیبا، میراث‌فرهنگی غنی، سیستم حمل‌ونقل درجه یک، جاذبه‌های دیدنی و غذاهای محلی بسیار خوشمزه در لیست بهترین شهرهای گردشگری تایلند قرار گرفته است.

شهر ناخون راتچاسیما ترکیبی از زندگی شهری و سنتی است؛ به همین دلیل مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است. استقبال زیاد افراد از این شهر و جاذبه‌های دیدنی آن باعث شده که تاثیر زیادی در توسعه گردشگری کشور تایلند داشته باشد. پارک ملی Khao Yai، مجسمه Tharo Suranee، پارک تاریخی Phimai، Wat Sala Loi و پارک تاریخی Phanom Rung، از جاذبه‌های گردشگری مهم در این منطقه هستند که می‌توانید از آنها بازدید کنید.

شهر ناخون راتچاسیما

 

شهر نون تابوری (Nonthaburi)

یکی دیگر از شهرهای گردشگری تایلند که شهرت بالایی در نزد گردشگرها دارد؛ نون تابوری نام داد. این شهر به دلیل قرار گرفتن در کنار شهر بانکوک و برخورداری از جاذبه‌های لوکس و سنتی، از محبوبیت بالایی برخوردار است. همچنین بازارهای سنتی نون تابوری جذابیت بیشتری به سفر شما خواهند بخشید. در این بازار می‌توانید انواع میوه‌های تازه را خریداری کرده و صنایع‌دستی مخصوص آن را به‌عنوان سوغات برای دوستان و آشنایان خود کادو کنید.

در شهر نون تابوری تفریحات مختلفی وجود دارند که انجام آنها لحظات شما را شاد‌تر خواهند کرد. یکی از این تفریحات بسیار عالی، تور قایق در رودخانه چائو فرایا است. شما می‌توانید با کرایه یک قایق به دل رودخانه بزنید و مناظر دیدنی آن را مشاهده کنید. علاوه بر رودخانه چائو فرایا،  Wat Chaloem Phra Kiat، پارک بنگ کراسی و معبد Wat Khae دیگر جاذبه‌های شهر نون تابوری هستند که گردش در این شهر را جذاب‌تر خواهند کرد. 

شهر نون تابوری تایلند

 

شهر مائه سوته (Mae Sot)

شهر مائه سوته یا مای سوت (Mae Sot) در غرب تایلند و استان سوک قرار دارد. یکی از مهم‌ترین مسائلی که این شهر را در لیست بهترین شهرهای گردشگری تایلند قرار داده؛ لوکیشن و موقعیت مکانی آن است. در واقع شهر مائه سوت یک بزرگ‌راه سه‌جانبه در بین کشورهای تایلند، میانمار و هند است. 

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار عالی شهر مائه سوته که محبوبیت آن را در میان گردشگرها بالا می‌برد؛ برخورداری از بازارهای شلوغی مانند بازار مرزی (Border Market) و بازار ریم موئی (Rim Moei Market) است. این بازارها در بیشتر اوقات سال شلوغ بوده و بهترین گزینه برای خرید سوغاتی‌های ارزان به شمار می‌آیند. اگر در بازارهای مرزی شهر به گشت‌وگذار بپردازید، انواع سوغاتی‌های محلی و صنایع چوبی، کالاهای وارداتی، جواهرات و... را مشاهده خواهید کرد.

بهتر است بدانید که دیدنی‌های مای سوت تنها به این موارد ختم نمی‌شود. در داخل شهر و اطراف آن جاذبه‌های مختلفی مانند معابد وات چان، آبشارها، رودخانه موئی و جنگل‌های سرسبز وجود دارند که می‌توانید بازدید از آنها را در برنامه خود قرار دهید. تمامی این جاذبه‌ها در کنار فرهنگ و تمدن شهر مای سوت، گردشگری کشور تایلند را بیشتر از پیش ارتقا داده‌اند.

آبشار شهر توریستی مائه سوته تایلند

 

شهر آیوتایا (Ayutthaya)

شهر آیوتایا یکی دیگر از زیباترین جاهای دیدنی تایلند است که در سفر خود می‌توانید از آن بازدید کنید. این شهر تاریخی و بسیار زیبا در دوره‌ای از تاریخ لقب بزرگ‌ترین شهر جهان را به خود اختصاص داده بود، اما امروزه برخی از آثار این شهر از بین رفته و ویران شده‌اند.

با اینکه برخی از آثار تاریخی شهر آیوتایا از بین رفته است، اما هنوز هم می‌توان در هنگام گشت‌وگذار تعدادی از این آثار قدیمی را مشاهده کرد. در کنار آثار تاریخی این شهر، تجربه بازدید از بازار شناور هم بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود. شما می‌توانید یک قایق کرایه کرده و از بازار شهر آیوتایا دیدن کنید.

مردمان در شهر گردشگری و زیبای آیوتایا کشور تایلند

 

شهر سورات تانی (Surat Thani)

یکی دیگر از شهرهای گردشگری تایلند سورات تانی نام دارد. این شهر که در جنوب تایلند قرار دارد، به‌خاطر محیط طبیعی خیره‌کننده، رستوران‌های مدرن، فرهنگ غنی، سینما و مراکز خرید مختلف شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است. در هنگام بازدید از این شهر می‌توانید به‌وضوح بافت مدرن و سنتی را کنار هم مشاهده کرده و از دیدن ویژگی‌های مختلف آن لذت ببرید. 

شهر سورات تانی یکی از شهرهای شلوغ و پرجنب‌وجوش تایلند بوده که جاذبه‌های طبیعی آن شهرت خاصی به گردشگری کشور تایلند داده‌اند. از جمله جاذبه‌های بسیار مشهور این شهر، می‌توان به مزرعه صدف Sinmara و دهکده ابریشم Ban Phumaria اشاره کرد. همچنین بهتر است بدانید که این شهر کوه‌های آهکی و رودخانه‌های بسیار زیبایی را در طبیعت خود به نمایش می‌گذارد. 

بهتر است بدانید که سورات تانی یکی از شهرهای محبوب تایلند برای سفر به جزایر مجاور کوه سامویی، کوفنگان و کوه تائو است. معمولاً گردشگرهایی که قصد سفر به این مکان‌ها را دارند، ابتدا خود را به سورات تانی می‌رسانند. 

طبیعت و آب شهر توریستی سورات تانی تایلند

 

شهر کوه سامویی (Koh Samui)

کوه سامویی یکی دیگر از جزایر گردشگری تایلند است که در سفر به این کشور می‌توانید در اولویت خود قرار دهید. این جزیره که دومین جزیره بزرگ تایلند بوده و به‌عنوان یک شهر مستقل از آن یاد می‌کنند، سطح گردشگری تایلند را تا حد زیادی افزایش داده و گردشگرهای بسیار زیادی را در مواقع مختلف سال به سمت خود می‌کشاند.

اگر می‌خواهید زیباترین طبیعت تایلند را از نزدیک مشاهده کتید، قطعاً جزیره کوه سامویی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این جزیره طبیعت شگفت‌انگیزی داشته و در کنار آن آرامش خاصی را به شما منتقل خواهد کرد. سواحل زیبا و درخشان در کنار جنگل‌های سرسبز، شهرت این جزیره را بیشتر کرده و شما را بیشتر از پیش عاشق کشور تایلند خواهد کرد.

دهکده‌ها، بازارهای دوست‌داشتنی، ساحل چاونگ، معبد Wat Plai Laem و معبد بزرگ بودا از جمله جاذبه‌های دیگر کوه سامویی هستند. نکته بسیار مهمی که باید درباره کوه سامویی بدانید این است که با استفاده از یک فرودگاه بین‌المللی ارتباط خود را با سرزمین اصلی برقرار خواهد کرد. همچنین لازم به ذکر است که کوه سامویی به جزایر مجاور کوه فانگان، کو تائو و سایر جزایر مجمع‌الجزایر چمپیون راه دارد.

آسمان و طبیعت شهر کوه سامویی تایلند

 

شهر یالا (Yala)

شهر یالا در جنوبی‌ترین استان تایلند واقع شده است؛ مسئله مهمی که این شهر را از دیگر شهرهای کشور متمایز می‌کند این است که تنها استان محصور در خشکی جنوب است. با اینکه در این شهر سواحل تایلند را مشاهده نخواهید کرد، اما جاذبه‌های آن زیبایی منحصربه‌فردی را به شما ارائه خواهد کرد.

شاید برایتان سؤال باشد که چه چیزی شهر یالا را در دسته بهترین شهرهای گردشگری تایلند قرار داده است؟ این شهر علاوه بر فرهنگ غنی، طبیعت فوق‌العاده زیبایی دارد. در کنار فرهنگ غنی و طبیعت زیبا، جاذبه‌های مختلفی مانند مسجد مرکزی یالا، سد سافان، معبد ستونی شهرستان یالا، معبد  Wat Mahathat و وات خوهاپیموک جذابیت این شهر را بالاتر خواهند برد. 

یکی دیگر از ویژگی‌های فرهنگی شهر یالا این است که انواع جوامع مختلف از جمله تایلندی، هندی و مسلمان در کنار هم زندگی خواهند کرد. بدون شک همین انعطاف‌پذیری بالای مردم و فرهنگ غنی آنها تاثیر بسیار زیادی روی گردشگری کشور تایلند داشته است. 

فیل های شهر یالا تایلند

 

شهر چیانگ رای (Chiang Rai)

شهرهای زیادی وجود دارند که طبیعت تایلند را به رخ شما می‌کشند، اما بدون شک شهر چیانگ رای را می‌توان یکی از بهترین شهرهای گردشگری و زیبای تایلند دانست. این شهر که در شمال تایلند است، به‌خاطر محیط زیبا و زیبایی طبیعی خود مشهور است. سفر به این شهر زیبا و دیدنی علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، شما را با پرندگان و جانوران مختلف روبرو خواهد کرد. 

پارک سینگها، آبشارهای Bua Tong و Mae Fa Luang از جمله جاذبه‌های طبیعی این شهر هستند که شکوه و زیبایی چیانگ رای را بیشتر نشان خواهند داد. در کنار این جاذبه‌های زیبا، بازدید از معبد سفید و معبد آبی بیشتر از پیش شما را با فرهنگ این شهر آشنا خواهد کرد.

نکته دیگری که باید درباره شهر چیانگ رای بدانید این است که لقب ایالت مثلث طلایی را به آن نسبت داده‌اند. این شهر با کشورهای میانمار و لائوس هم مرز بوده و به دلیل تجارت تریاک در گذشته، این لقب را به آن داده‌اند. تمامی این ویژگی‌ها باعث شده که چیانگ رای یکی از پربازدیدترین شهرهای کشور تایلند به‌حساب بیاید.

معابد شهر چیانگ رای تایلند

 

شهر ترانگ (Trang)

در ادامه معرفی شهرهای توریستی تایلند به شهر بسیار زیبای ترانگ می‌رسیم. این جزیره که در قسمت جنوبی تایلند واقع شده است، به دلیل سواحل زیبا و فرهنگ متمایز و تاریخ غنی، به یک مقصد جذاب برای گردشگرها تبدیل شده است. سواحل خیره‌کننده ترانگ از برترین جاذبه‌های این شهر هستند. ساحل هات یائو، هات خانم، ساحل چارلی و هات پاک منگ از جمله سواحل بسیار جذاب ترانگ هستند که با آب‌های شفاف و شن‌های ریز پذیرای بازدیدکنندگان هستند. تمامی این سواحل مکان بسیار خوبی برای برنزه کردن و انجام تفریحات آبی است.

اگر می‌خواهید در سفر خود به ترانگ بیشتر با تاریخ و فرهنگ آن آشنا شوید؛ از مرکز فرهنگی ترانگ و معبد Wat Si Koet دیدن کنید. ترانگ بهترین شهر تایلند برای تجربه حال و هوای معمولی تایلندی با بهترین قیمت‌ها و بدون شلوغی زیاد است.

شهر ترانگ تایلند

 

شهر رایونگ (Rayong)

شهر رایونگ در ساحل شرقی و در خلیج تایلند واقع شده است. به‌جرئت می‌توان گفت که برای تکمیل‌کردن سفر خود و تجربه نهایت لذت از سفر به تایلند، باید این شهر را از نزدیک مشاهده کنید. سواحل نفس‌گیر در رایونگ از برترین جاذبه‌های این شهر هستند؛ سواحل طولانی و شنی متعدد در شهر به شما فرصتی برای استراحت، تماشای آفتاب، دریا و ماسه را می‌دهد.

پارک ملی Khao Chamao-Khamao Wong، Sopha Arboretum، معبد ستون شهر و معبد Wat Maha Chedi Kaew در رایونگ از جمله جاذبه‌های بسیار زیبای شهر راینگ هستند که آن را در لیست بهترین شهرهای گردشگری تایلند قرار داده است. همچنین غذاهای محبوب رایونگ به دلیل تولید سس میوه و ماهی معروف است. اگر از غذا لذت می‌برید، جشنواره میوه Rayong که در ماه می برگزار می‌شود را از دست ندهید.

شهر گردشگری رایونگ تایلند

 

بازدید از شهرهای گردشگری تایلند با سفریار

تعداد شهرهای گردشگری تایلند زیاد هستند؛ به همین دلیل انتخاب بهترین‌ها و بازدید از آنها در زمان محدود بسیار سخت است. همچنین نحوه سفر به این شهرها، بازدید از جاذبه‌های مختلف و رزرو بهترین اقامتگاه‌ها از جمله چالش‌هایی است که در مقابل خود خواهید دید.

برای اینکه بتوانید به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی زیباترین جاهای دیدنی تایلند را از نزدیک ببینید، بهتر است به آژانس مسافرتی سفریار مراجعه کرده و تور تایلند را خریداری کنید. این آژانس معتبر انواع تورهای تایلند را با قیمت مناسب ارائه کرده و در طول سفر بهترین و جامع‌ترین خدمات را ارائه خواهد کرد.

در این مطلب به طور کامل شهرهای گردشگری تایلند را معرفی کردیم تا بیشتر از پیش با خصوصیات و ویژگی‌های آنها آشنا شوید. اگر همچنان درباره بهترین شهرهای تایلند و یا خرید تور این کشور سوالی دارید؛ با شماره 91006828-021 تماس بگیرد تا مشاوران سفریار شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول
  • جاذبه‌های متعدد، فرهنگ غنی، سواحل دیدنی، مناظر زیبا، غذاهای خوشمزه و اقامتگاه‌های شگفت‌انگیز از جمله ویژگی‌هایی است که شهرهای گردشگری تایلند را متمایز می‌کند

  • تایلند جزیره‌های متعددی دارد، اما جزیره پوکت پرطرفدارترین جزیره این کشور است.

  • بدون شک بانکوک به‌عنوان پایتخت تایلند، مشهورترین و شلوغ‌ترین شهر این کشور به‌حساب می‌آید.

  • ساحل پاتونگ، ساحل کاتا، ساحل بنگ تائو و ساحل کارون از جمله سواحل مشهور تایلند هستند که تمامی آنها در جزیره پوکت قرار دارند.

  • بهترین و آسان‌ترین راه برای بازدید از شهرهای گردشگری تایلند و تجربه یک سفر لذت‌بخش، مراجعه به آژانس مسافرتی سفریار و خرید تورهای تایلند است. 

  • تایلند شهرهای زیبایی دارد، اما از زیباترین شهرهای آن می‌توان به پوکت و آیوتایا اشاره کرد.

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز از 5 از بین 0 نفر

دیدگاه ها