بهترین آژانس های مسافرتی تهران

بهترین آژانس های مسافرتی تهران

اگر شما هم اهل مسافرت رفتن باشید، می‌دانید سفر کردن به شهرها و کشورهای جدید می‌تواند به یکی از بهترین خاطره‌های شما تبدیل شود اما گاهی اوقات تنها و بدون راهنما سفر کردن، چندان راحت نیست چرا که سفر به بسیاری از کشورها در گرو داشتن ویزا و آشنا بودن با زبان کشور مقصد است. در چنین شرایطی، بهتر است از آژانس های مسافرتی کمک بگیرید. 
یک آژانس مسافرتی خوب می‌تواند با ارائه خدمات عالی و راضی‌کننده، لذت سفر شما را دوچندان کند؛ برعکس یک برنامه‌ریزی اشتباه ممکن است باعث هدر رفتن زمان و سرمایه شما شود. به همین دلیل در ادامه این مطلب به معرفی بهترین آژانس های مسافرتی تهران می‌پردازیم. اگر شما هم از عاشقان سفر هستید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

چرا باید از خدمات بهترین آژانس های مسافرتی استفاده کنیم؟

بعضی از افراد معتقدند سفر رفتن مانند یک ماجراجویی است و نیازی به کمک گرفتن از افراد حرفه‌ای ندارند اما همیشه اینطور نیست. همان طور که اشاره کردیم، در بعضی از سفرها به خصوص سفرهای خارجی بهتر است از کمک افراد حرفه‌ای کمک بگیریم. اقداماتی مانند دریافت ویزا، رزرو اقامتگاه در مناطقی که دسترسی و امنیت بالایی دارند، وجود راهنمای تور با توانایی صحبت کردن به زبان کشور مقصد و... از مهمترین خدماتی هستند که آژانس‌های مسافرتی به مشتریان خود ارائه می‌کنند. 
از طرف دیگر، اطمینان کردن به آژانس‌های مختلف و پرداخت هزینه سفر که گاهی اوقات مبلغ کمی هم نیست، ساده به نظر نمی‌رسد. به همین دلیل، بیشتر مردم از آژانس‌های مسافرتی معتبر و شناخته شده کمک می‌گیرند.

خدمات بهترین آژانس های مسافرتی

 

معتبرترین آژانس های مسافرتی تهران

در ادامه بعضی از معتبرترین و باسابقه‌ترین آژانس های مسافرتی فعال در شهر تهران را به شما معرفی می‌کنیم.

آژانس مسافرتی سفریار، همراه شما در سفرهای داخلی و خارجی

سفریار فعالیت خود را از سال 1400 آغاز کرده است و در همین مدت کوتاه، موفق شده است رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند. شما می‌توانید برای استفاده از انواع تورهای ارزان، لوکس و لحظه آخری با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و پس از دریافت اطلاعات کامل، برنامه سفر  خود را بچینید. از جمله خدمات این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آژانس مسافرتی سفریار

  • امکان انتخاب هتل و پرواز دلخواه
  • ترانسفر فرودگاهی
  • دریافت ویزا در اسرع وقت
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری
  • پشتیبانی ۲۴/۷
  • مشاوره رایگان

جالب است بدانید آژانس مسافرتی سفریار به عنوان نماینده چندین خط هواپیمایی شناخته شده مانند تیلویند ایرلاینز فعالیت می‌کند. شاید فکر کنید استقرار این آژانس مسافرتی در تهران به این معنا است که تنها ساکنان این شهر می‌توانند از خدمات سفریار بهره‎مند شوند اما اینطور نیست. مهم نیست در کدام شهر زندگی می‌کنید؛ کافی است با سفریار تماس بگیرید تا از خوش قیمت‎ترین تورهای زمینی و هوایی باخبر شوید.
آدرس: صادقیه، خیابان آیت الله کاشانی، بعد از بلوار‌‌ اباذر، برج توپاز، واحد ۱۰۸
تلفن: 91006828-021

آژانس هواپیمایی علی بابا، از فروش بلیط تا خدمات تور

آژانس هواپیمایی علی بابا، یکی از نام‌های آشنا برای عاشقان سفر است. این مجموعه یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های مسافرتی تهران محسوب می‌شود که فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده است. با این حال بیشتر مردم تصور می‌کنند فعالیت این سایت به فروش بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما محدود می‌شود. درست است که این مجموعه کار خود را با فروش بلیط شروع کرد اما در حال حاضر در حوزه فروش تورهای مسافرتی داخلی و خارجی هم فعالیت می‌کند.
برای مشاهده و بررسی تورهای مسافرتی این مجموعه، کافی است وارد بخش فروش تور در سایت علی بابا شوید. در این حالت می‌توانید اطلاعات لازم را درباره تورهای مسافرتی داخلی و خارجی کسب کنید. 
از جمله خدمات ارائه شده توسط علی بابا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آژانس هواپیمایی علی بابا

  • سفر کارت (سازمانی)
  • بیمه مسافرتی
  • ویزای سفر
  • تور گروهی
  • آدرس: اکباتان، نبش اتوبان لشگری، کوی بیمه، خیابان بیمه چهارم، بن‌بست گل‌ها، پلاک 1
  • تلفن: 021-۴۳۹۰۰۰۰۰


لست سکند، انتخاب هوشمند سفر و تفریح

آژانس مسافرتی لست سکند، در سال 1389 و با هدف معرفی مناطق دیدنی کمتر شناخته‌شده در ایران آغاز به کار کرد. این مجموعه در ابتدا تلاش می‌کرد مکان‌های دیدنی کشورمان که کمتر مورد توجه قرار گرفته بودند را به علاقه‌مندان معرفی کند. در حال حاضر هم با همکاری سایر آژانس های مسافرتی به ارائه خدمات مسافرتی می‌پردازد. به عبارت بهتر، لست سکند مجری برگزاری تورهای مسافرتی نیست بلکه به آژانس های مسافرتی اجازه می‌دهد تا در صورت تایید صلاحیت شدن، تورهای خود را از طریق وب‌سایت لست سکند به فروش برسانند.
تلفن: 021 - 91018000

لست سکند

آژانس مسافرتی نامی گشت، نامی آشنا برای مسافران

آژانس مسافرتی نامی گشت با بیش از 10 سال سابقه فعالیت، یکی از مجموعه‌های معتبر و شناخته‌شده در حوزه خدمات مسافرتی محسوب می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه، اطلاعات مربوط به تورهای داخلی و خارجی آن را مشاهده کنید. 
لازم به ذکر است، برای خرید تور از نامی گشت باید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید چرا که در حال حاضر امکان خرید اینترنتی تور از نامی گشت وجود ندارد. پشتیبانی قوی 24/7 و قیمت منصفانه از جمله مهمترین خدماتی هستند که توسط این آژانس مسافرتی ارائه می‌شوند.
آدرس: بلوار فردوس شرق - بین خیابان رامین و وفا آذر - پلاک ۲۸۱ - واحد ۲
تلفن: 021-91007779

آژانس مسافرتی نامی گشت

آژانس گردشگری رامین گشت، فروشنده تورهای داخلی و خارجی

آژانس مسافرتی رامین گشت، از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در طول سال‌های فعالیت خود، همواره رضایت مشتریان را اولویت قرار داده است. شما می‌توانید اطلاعات انواع تورهای داخلی و خارجی را در وب سایت رامین گشت مشاهده کنید و پس از تصمیم‌گیری، برای خرید تور مورد نظر با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.
از ویژگی‌های این آژانس مسافرتی می‌توان به موراد زیر اشاره کرد:

آژانس گردشگری رامین گشت

  • کسب رضایت حداکثری مشتریان
  • ارائه بهترین نرخ‌های تورهای مسافرتی
  • ارائه متنوع‌ترین تورها و مقاصد گردشگری
  • پشتیبانی تلفنی و آنلاین به صورت 24/7

آدرس: تهران، خیابان مطهری، نبش میرعماد، پلاک ۱۹۱

تلفن: 021-41509


سه کلیک، یکی از قدیمی ترین ارائه دهندگان خدمات گردشگری

مجموعه سه کلیک با نزدیک به 25 سال سابقه در زمینه خدمات گردشگری، یکی از قدیمی‌ترین آژانس های مسافرتی کشور است. در این مجموعه تقریبا تمام فرایند خرید تورهای مسافرتی به صورت اینترنتی انجام می‌شود. این مجموعه تلاش کرده است با استفاده از هوش مصنوعی، شرایطی را فراهم کند تا هر فرد بتواند تور مناسب خود را تنها با سه کلیک پیدا کند.
به عبارت بهتر، برای خرید تورهای داخلی و خارجی در این مجموعه، نیازی به تماس گرفتن با کارشناسان سه کلیک نخواهید داشت و می‌توانید فرایند رزرو تور را از طریق سایت مجموعه به انجام برسانید. همچنین می‌توانید در صورت لزوم، ایرلاین مربوط به تور مورد نظرتان را تغییر دهید. از جمله خدمات این مجموعه می‌توان موارد زیر را نام برد:

سه کلیک

  • ارائه پیشنهادهای اختصاصی سازگار با نیاز و سلیقه مشتری
  • ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت
  • تضمین مناسب‌ترین قیمت
  • سهولت در خرید تور
  • پشتیبانی 24/7
  • امکان استرداد آنلاین
  • پوشش کامل ایرلاین‌ها

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، پلاک 1166
تلفن: 22222426-021

سفرمارکت، موتور جستجوی سفر

عملکرد سفر مارکت تقریبا مشابه لست سکند است با این تفاوت که فعالیت خود را در مقیاس بزرگتری انجام می‌دهد. این مجموعه، خود را به عنوان موتور جستجوی سفر معرفی می‌کند و به بازدیدکنندگان وب‌سایت خود اجازه می‌دهد از بین انواع تورهای داخلی و خارجی که توسط آژانس های مسافرتی مختلف برگزار می‌شوند، بهترین مورد را شناسایی و انتخاب کنند. در حال حاضر، نزدیک به 1900 آژانس مسافرتی با سفرمارکت همکاری دارند. این عدد به خوبی نشان‌دهنده وسعت فعالیت و تنوع تورهای موجود در سایت این مجموعه است. شما می‌توانید از به وب‌سایت سفرمارکت برای مقایسه و بررسی تورهای مختلف استفاده کنید و سپس با دید بازتر و اطلاعات بیشتر، بهترین تور مسافرتی را برای خود برگزینید.
آدرس: خیابان ولیعصر، مابین پارک وی و تجریش، نبش کوچه مه لقا ملاح (کامران سابق)، ساختمان روشن، شماره ۷۰۱
تلفن:  ۹۶۶۲۱۶۶۲-021

سفرمارکت

الی گشت، باسابقه ترین آژانس مسافرتی کشور

آژانس هواپیمایی الی گشت، فعالیت خود را از سال 1379 شروع کرد و به همین دلیل به عنوان یکی از پرسابقه‌ترین آژانس های مسافرتی کشور شناخته شده است. در وب‌سایت این مجموعه خدماتی مانند:

الی گشت

  • خرید بلیط هوایپما
  • خرید بلیط قطار
  • رزرو هتل
  • خرید تور مسافرتی
  • خرید پکیج مسافرتی

به مشتریان ارائه می‌شود. ارائه انواع تورهای داخلی، خارجی و لحظه آخری هم از دیگر خدمات این مجموعه است. لازم به ذکر است امکان خرید اینترنتی تور از طریق سایت الی گشت وجود دارد و نیازی به تماس تلفنی برای رزرو تور نیست.
آدرس: خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه ۲۳، پلاک ۷
تلفن: 021-8540

 

کلام آخر

در حال حاضر آژانس های مسافرتی متعددی در سطح کشور فعالیت دارند اما اعتماد به تمام این شرکت‌ها ساده نیست. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم از خدمات شرکت های مسافرتی شناخته‌شده استفاده کنید. شما می‌توانید از همکاران و نزدیکان خود برای انتخاب بهترین آژانس مسافرتی تهران و شهرستان‌ها کمک بگیرید و از آن‌ها بخواهید تجربه‌های قبلی خود را برای شما بازگو کنند. در انتها و پس از کسب اطلاعات کافی، با اطمینان کامل تور مدنظر خود را از بهترین شرکت مسافرتی تهیه کنید.

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز از 5 از بین 0 نفر

دیدگاه ها