بازار قشم

بازار قشم

اگر قصد دارید برای خرید به بازار قشم مراجعه کنید، باید بدانید که بهترین بازار را برای خریدهای خود انتخاب کرده‌اید. در این بازار مراکز فروش دیگری مانند بازار قدیم قشم وجود دارند که اجناس بسیار متنوع را باکیفیت بی‌نظیر و قیمتی باورنکردنی به فروش می‌رسانند. شما می‌توانید با گشت‌وگذار در بازارهای قشم هر آنچه که نیاز دارید را خریداری کنید. 
شما با مراجعه به جزیره زیبا قشم با یک تیر دو نشان می‌زنید؛ زیرا قشم یکی از زیباترین و جذاب‌ترین جزیره‌های ایران است که علاوه بر داشتن مکان‌های تاریخی و طبیعت بکر دارای بازارهای زیادی است. پس هم می‌توانید از طبیعت زیبا و قدم زدن در ساحل لذت ببرید و هم خریدهایتان را انجام دهید. اما برای خرید از این بازار بهتر است با آن‌ها آشنا شوید تا با شناخت هر بازار بتوانید مناسب‌ترین آن را برای خریدهای خود انتخاب کنید. در این مطلب شما را با انواع بازار قشم برای خرید لباس، اکسسوری، لوازم‌خانگی و غیره آشنا می‌کنیم.ژ

بازارهای مختلف قشم را بشناسید

 قشم یکی از بزرگ‌ترین جزیره‌های ایران محسوب می‌شود و با منظره‌های فوق‌العاده زیبا و مکان‌های دیدنی که دارد، سالانه گردشگران زیادی به این جزیره سفر می‌کنند. بازارهای خرید در این جزیره بسیار زیاد است؛ زیرا جزو مناطق آزاد محسوب می‌شود که اجناس و محصولات وارداتی را با کمترین سود و منصفانه‌ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.
 در بازارهای مختلف قشم هر آنچه که بخواهید اعم از لباس، لوازم آرایشی، اکسسوری، کیف و کفش، لوازم آشپزخانه، لوازم‌خانگی و... با مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت می‌توانید خریداری کنید. اگر تمایل دارید زیباترین و شیک‌ترین محصولات را با ارزان‌ترین قیمت‌ها در بازار قشم خریداری کنید، پس باید بهترین بازارهای قشم را بشناسید.

بازارهای مختلف قشم

بازار قدیم قشم

بازار قدیم قشم همان‌گونه که از نامش مشخص است، جزو قدیمی‌ترین بازارهای قشم محسوب می‌شود که وسعت زیادی دارد و از زمان گذشته تا به امروز جزو محبوب‌ترین بازارها برای خرید تکی و عمده به شمار می‌رود. این بازار دارای معماری سنتی و قدیمی به‌صورت رو باز با کوچه‌های به هم پیچیده است. انواع اجناس به‌ویژه سوغات قشم را می‌توانید با قیمت بسیار ارزان‌تر از بازارهای دیگر از این بازار قدیمی خریداری کنید.
این بازار در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی قرار دارد که به اسکله و چند هتل نزدیک است، پس شما با چند دقیقه پیاده‌روی به مقصد می‌رسید. برای خرید می‌توانید از ساعت 9 صبح تا 10 شب به بازار قدیم قشم بروید. حتی اگر قصد خرید ندارید، می‌توانید در کوچه‌های تو در تو این بازار قدم بزنید و حس نوستالژیک خاصی را تجربه کنید.
آدرس بازار قدیمی قشم: خیابان امام خمینی میدان جهاد

بازار ستاره قشم

بازار ستاره قشم یکی از بهترین بازارها برای خرید است که در 3 طبقه قرار دارد و دارای 600 مغازه تجاری است. در این پاساژ اجناس مختلفی مانند پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم صوتی و تصویری با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رسند. همچنین در این بازار رستوران و کافی‌شاپ قرار دارد که در زمان خستگی می‌توانید به این دو مکان برای استراحت و رفع تشنگی و گرسنگی مراجعه کنید.
آدرس بازار ستاره قشم: خیابان ولیعصر قشم بالاتر از میدان گل‌ها

بازار ستاره قشم

مرکز خرید سیمرغ

بازار سیمرغ یکی از معروف‌ترین پاساژهای خرید قشم است که دارای 4 طبقه با بیش از 70 واحد تجاری لوکس است. واحدهای تجاری این مرکز خرید در طبقات اول واقع شده‌اند و در دیگر طبقات رستوران، کافی‌شاپ و سالن بیلیارد قرار دارد. پیشنهاد می‌کنیم زمان رفتن به این پاساژ حتماً به سالن بیلیارد برای سرگرمی و بازی سر بزنید و طعم نوشیدنی‌ها و غذاهای این بازار را بچشید.
از جمله اجناسی که در این مرکز خرید معروف به فروش می‌رسند می‌توان انواع زیورآلات و اکسسوری، عطر و ادکلن برند، پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش و عینک را نام برد که با قیمت‌های نسبتاً مناسب به فروش می‌رسند. البته قیمت اجناس در این بازار نسبت به بازار ستاره و بازار قدیم قشم کمی گران‌تر است.
آدرس بازار سیمرغ قشم: میدان ولی‌عصر میدان امام قلی خان

مجتمع فردوسی قشم

مرکز خرید فردوسی قشم یکی دیگر از بهترین بازارها با ارائه اجناس با کیفیت و لوکس است. این بازار 3 طبقه دارد که دو طبقه اول مختص واحدهای تجاری است. در این دو طبقه اجناس متنوع از جمله عینک، کیف و کفش، لباس زنانه و مردانه، عطر و ادکلن و بدلیجات به فروش می‌رسند و شما با ارزان‌ترین قیمت می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. طبقه سوم این بازار مختص کافی‌شاپ و رستوران است که انواع نوشیدنی خوش‌عطر و طعم و انواع غذای لذیذ و خوشمزه را برای مسافران مهیا کرده‌اند. شما زمان رفتن به بازار فردوسی نباید لذت خوردن آن‌ها را از دست بدهید.
آدرس مجتمع فردوسی قشم: بلوار ولیعصر، ما بین خیابان فلسطین و میدان گل‌ها

مرکز خرید پردیس قشم

یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ قشم مرکز خرید پردیس است که در نزدیکی بازار ستاره قرار دارد. شما می‌توانید با مراجعه به این مرکز خرید از هر دو آن‌ها خرید کنید. این بازار دارای 148 باب مغازه تجاری در زمینه فروش اجناس متنوع و زیبا است. بیشترین مغازه‌های این بازار در زمینه فروش پوشاک فعالیت می‌کنند. پس اگر قصد خرید لباس زنانه، مردانه یا بچگانه را دارید، حتماً به این بازار سر بزنید.
این بازار دارای چندین غرفه لوازم دکوری و تزیینی لوکس و منحصربه‌فرد است که زیباترین لوازم را برای خود و عزیزانتان می‌توانید از آن خریداری کنید. در این بازار نیز کافی‌شاپ و رستوران وجود دارد و شما می‌توانید پس از گشت‌وگذار و خرید، برای استراحت، صرف غذا و نوشیدنی به آن‌ها مراجعه کنید.
آدرس مرکز خرید پردیس قشم: خیابان بوستان

مرکز خرید پردیس قشم

مرکز خرید زمرد

اگر قصد خرید لباس‌های متنوع با رنج قیمت مناسب و همچنین لوازم آرایشی جذاب و با کیفیت را دارید، حتماً به مرکز خرید زمرد سر بزنید. در این مرکز خرید انواع پوشاک و لوازم آرایشی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رسند.
آدرس مرکز خرید زمرد: میدان انقلاب درگهان

مرکز خرید زمرد

بازار قدیم درگهان

بازار قدیم درگهان بیشترین تنوع اجناس را با بهترین قیمت دارد، البته که این بازار اجناس خود را تنها به‌صورت عمده به فروش می‌رساند. پس اگر قصد خرید اجناس عمده را دارید، حتماً به این بازار مراجعه کنید.

بازار قدیم درگهان

بازار خلیج‌فارس

بازار خلیج‌فارس یکی دیگر از بازارهای قدیمی قشم محسوب می‌شود که بهترین اجناس را با ارزان‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. این بازار بزرگ در مرکز شهر قرار دارد و به بازار ستاره و بازار پردیس قشم نزدیک است. در بازار خلیج‌فارس قشم بیش از 80 مغازه با اجناس متنوع وجود دارد. اما بیشترین کالایی که در این بازار به فروش می‌رسد، لوازم‌خانگی و لوازم آشپزخانه است.
اگر قصد دارید لوازم آشپزخانه و لوازم‌خانگی با کیفیت را با قیمت ارزان‌تر نسبت به دیگر بازارها خریداری کنید، حتماً به این بازار سر بزنید. رستورانی در طبقه سوم این بازار واقع شده است که از شما با خوشمزه‌ترین غذاها پذیرایی می‌کند.

بازار خلیج‌فارس

مجتمع تجاری سیتی‌سنتر 1 و 2

بازار خرید سیتی‌سنتر 1 و 2 جزو لاکچری‌ترین و البته بهترین بازار خریدهای جزیره زیبای قشم محسوب می‌شوند که روبه‌روی یکدیگر قرار گرفته‌اند. در این بازار تنوع بسیار گسترده‌ای از پوشاک شیک و به‌روز، محصولات آرایشی و بهداشتی اصل، عطر و ادکلن‌های اورجینال، زیورآلات ظریف و شیک و.... مشاهده خواهید کرد. البته که قیمت اجناس به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارند نسبت به دیگر بازارهای قشم کمی گران‌تر است، اما شک نکنید که ارزش خرید را دارد.
آدرس مجتمع تجاری سیتی‌سنتر: بلوار جمهوری، میدان امام قلی خان

مرکز خرید مرجان قشم

مرکز خرید مرجان نیز از بازارهای محبوب در میان گردشگران است. اگر علاقه‌مند به لوازم آشپزخانه و انواع ظروف هستید، بهترین بازار برای شما مرکز خرید مرجان است که به لولو سنتر نیز شهرت دارد. این مرکز خرید در دو ساختمان جدا در 2 طبقه واقع شده است و تنوع بی‌نظیری از لوازم آشپزخانه لوکس و مدرن با طراحی‌های منحصربه‌فرد دارد. شما از رفتن به مرکز خرید مرجان پشیمان نمی‌شوید و قطعاً با دست پر بر می‌گردید.
آدرس مرکز خرید مرجان قشم: بلوار ولیعصر، بین خیابان فلسطین و میدان گل‌ها

بازار اطلس درگهان

بازار اطلس درگهان بزرگ‌ترین بازار فروش انواع کیف و کفش و چمدان در بازار قشم است. اگر قصد خرید عمده یا تکی کیف و کفش یا چمدان را دارید، حتماً به این بازار سر بزنید و تنوع بی‌نظیر اجناس را به همراه قیمت‌های ارزان مشاهده کنید. این بازار دارای پارکینگ اختصاصی به همراه کافه است که در زمان خستگی می‌توانید برای صرف نوشیدنی خنک و دلپذیر به کافه بروید. این بازار از ساعت 9 صبح تا ساعت 10 شب آماده پذیرایی از شما عزیزان است.
آدرس بازار اطلس درگهان: پشت مجتمع تجاری دو دلفین

مرکز خرید دو دلفین درگهان

مرکز خرید دو دلفین درگهان یکی دیگر از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین بازارهای تجاری قشم با 6 طبقه است. این بازار با ارائه با کیفیت ترین اجناس از جمله پوشاک، عطر و ادکلن، بدلیجات و... به همراه قیمت پایین توانسته است موردتوجه و محبوبیت گردشگران برای خرید قرار گیرد. فرقی نمی‌کند شما قصد خرید عمده یا جزئی را دارید؛ زیرا تمامی اجناس با قیمت مقرون‌به‌صرفه در این بازار به فروش می‌رسند.

مرکز خرید دریا درگهان

مرکز خرید دریا درگهان جزو پررفت‌وآمدترین مراکز خرید است؛ زیرا اولین مرکز خریدی محسوب می‌شود که زمان وارد شدن به شهر درگهان قشم خواهید دید. اجناس متنوعی در این بازار با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رسند.
آدرس مرکز خرید دریا درگهان: میدان انقلاب درگهان

 

سخن پایانی

فرقی ندارد که شما یک فروشنده هستید و یا خرید از بازارهای قشم را برای مصرف شخصی خود انجام می‌دهید، در هر صورت جای خوبی را برای خریدهای خود انتخاب کرده‌اید. شما می‌توانید در بازارهای مختلف قشم مانند بازار قدیم قشم طیف بسیار گسترده‌ای از اجناس را خریداری کنید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که در بازارهای قشم هر آنچه که به آن نیاز دارید را پیدا خواهید کرد. بهتر است این موضوع را بدانید که خرید از قشم برای شما بسیار اقتصادی خواهد بود، به‌گونه‌ای که نام جزیره قشم برای بسیاری از ایرانیان بیانگر تجربه خریدهای ارزان است. خرید از انواع فروشگاه‌های قشم برای شما تجربه‌ای شیرین و لذت‌بخش خواهد بود؛ زیرا تنوع فوق‌العاده‌ای از اجناس با کیفیت خوب و قیمت مناسب را مشاهده خواهید کرد. با خرید تور قشم دیگری نیازی نیست که نگران شناخت دقیق این بازارها و یا آدرس آن‌ها باشید؛ زیرا تولیدرها شما را برای رسیدن به هر یک از این بازارها همراهی خواهند کرد.

سوالات متداول
  • بازار مرجان یکی از قدیمی‌ترین بازارهای قشم است که اجناس خود را با قیمت پایین‌تر نسبت به دیگر بازارها به فروش می‌رساند.

  • بازار اطلس درگهان به‌عنوان بورس کیف و کفش متنوع‌ترین کیف و کفش‌ها را به فروش می‌رساند و به‌صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند.

  • مجتمع خرید سیتی‌سنتر 1 و 2 جزو معروف‌ترین بازارهای قشم هستند که اجناس خود را با قیمت گران‌تر نسبت به دیگر بازارها به فروش می‌رسانند.

  • بازار مرجان که در زمینه فروش انواع لوازم آشپزخانه با تنوع گسترده و کیفیت مناسب فعالیت می‌کند.

  • بازار پردیس قشم که بیشترین فروش خود را به پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه با تنوع زیاد اختصاص داده است.

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز از 5 از بین 0 نفر

دیدگاه ها