زیباترین شهر ایران

زیباترین شهر ایران

زیباترین شهر ایران چه نام دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت، هر فرد زیبایی را به گونه‌ای منحصر به فرد توصیف می‌کند. برخی تاریخی بودن شهر را جزئی از زیبایی آن می‌دانند و برخی سرسبز بودن یک شهر را به عنوان زیباترین شهر ایران محسوب می‌کنند. اما، بر اساس معیارها و تعاریف گردشگری می‌توان گفت برخی از شهرها بسیاری از فاکتورها را توامان دارند و این باعث می‌شود این شهرها به عنوان زیباترین و سرسبزترین شهر ایران که به لحاظ تاریخی و فرهنگی نیز غنی است شمرده شود. درست مثل شیراز، اصفهان، یزد، کرمانشاه و بسیاری شهر دیگر! جاهای دیدنی ایران شامل تنوع گونه‌های گیاهی و جانوری زیادی است که هر کدام به زیباتر شدن این شهر کمک کرده‌اند. می‌توانید برای سفر به نقاط مختلف ایران با استفاده از تور مسافرتی به این شهرها سفر کنید. توجه کنید که قبل از سفر، حتما به رزرو هتل بپردازید تا بعد از سفر به دنبال جایی برای اقامت نگردید تا با شلوغی یا روزهای پیک مسافر روبرو شوید.

اصفهان شهر شاهکارهای معماری و مردم با صفا

اصفهان نصف جهان، شهر شاهکارهای مهندسین و علمای وقت همچون شیخ بهایی و بسیاری افراد دیگر است.. به همین جهت، جاهای دیدنی تاریخی بسیاری دارد که شمردن  آن از انگشت‌های دست خارج است.
از جمله جاهای دیدنی اصفهان می‌توان به مسجد جامع، زاینده رود شورانگیز، سی و سه پل دلپذیر، پل خواجو، باغ هشت بهشت، چهل ستون، مسجد شیخ لطف‌الله با شیشه‌های رنگی دلربا، منار جنبان، حمام معروف شیخ بهایی اصفهان و بسیاری مکان دیگر اشاره کرد که هر کدام زیبایی و شاهکار معماری زمان را به رخ می‌کشد.
شاهکاری که تا به امروز کلید معماری آن هنوز لاینحل باقی مانده است. شهر اصفهان شهری زیبا و توریستی است که تمیزی آن زبانزد عام و خاص است و مملو از سوغاتی‌های زیبا و دست ساز همچون ظروف میناکاری، قلمزنی، خاتم کاری بی‌نظیر است و به لحاظ خوراکی نیز از سوهان و گز، پولکی و خوئک گرفته تا جوز قندی و مانند آن همگی بر شیرینی این شهر افزوده است. اصفهان در هر فصلی پذیرای مهمانان است. اما، بهترین فصل برای دیدن زیبایی‌های این شهر بهار است. اصفهان را می‌توان در زمره زیباترین شهر ایران از نظر گردشگری قرار داد.

اصفهان

چطور به اصفهان برویم؟

برای سفر به اصفهان می‌توانید به صورت شخصی یا با تور اصفهان سفر کنید. مزیت سفر با تور این است که در ساعت مشخص و با برنامه‌ریزی درست می‌توانید از تمامی جاهای دیدنی شهر بازدید کنید. اگر هم به صورت شخصی قرار است به اصفهان سفر کنید، با کمک نقشه‌های آنلاین از هر شهری که در آن زندگی می‌کنید، به این شهر سفر کنید.

در اصفهان کجا اقامت کنیم؟

بعد از ورود به اصفهان می‌توانید به دنبال اقامتگاه‌های مختلف بگردید. اما، این کار ریسک بالایی دارد؛ چرا که ممکن است تمامی هتل‌ها پر باشند و سردرگم شوید. بنابراین، می‌توانید قبل از سفر با رزرو هتل اصفهان سفری با خیال راحت را تجربه کنید.

 

شیراز شهر عشق و شعر و تاریخ

شیراز شهر عشاق، شهر حافظ و سعدی و عطر خوش اشعار است. 7شهری با مردم خونگرم و اهل دل است که مملو از مکان‌های زیبایی است که در طی چهار فصل سال می‌تواند شما را سرگرم کند. تخت جمشید، نقش رستم و پاسارگاد از جاهای دیدنی اطراف شیراز هستند که یادآور عظمت ایران باستان بوده و بازدید از آن خاطره خوشی را برای شما به جای خواهد گذاشت. شاید برای برخی شهر شیراز، شهر بهارنارنج و فالوده باشد که در هوای گرم تابستان خنکای آن عطش عابران را می‌نشاند. 
از جاهای دیدنی شیراز می‌توان به بازار و مسجد وکیل، حمام و آب انبار وکیل، سعدیه، حافظیه، دروازه قرآن، سرای مشیر، ارگ کریم خان زند، باغ نارنجستان قوام، باغ جهان نما، باغ دلگشا، باغ عفیف آباد، باغ ارم شیراز، عمارت شاپوری، عمارت دیوانخانه، عمارت کلاه فرنگی، رصدخانه ابوریحان بیرونی، موزه مادام توسوی، شاه چراغ، مسجد نصیرالملک، مسجد شاهچراغ و بسیاری جاهای دیدنی دیگر اشاره کرد. شیراز شهری سرسبز و پر از باغ است. به همین جهت، برای بهار و شهریور می‌توانید به این شهر سفر کنید. برای لذت بردن از زمستان و پاییز نیز می‌توانید مناظر زیبای برگ ریزان پاییزی باغ‌ها را تماشا کنید و از فضای سربسته و پیست اسکی سپیدان و پولادکف شیراز بهره ببرید.

شیراز شهر عشق و شعر و تاریخ

چطور به شیراز برویم؟

برای سفر به شیراز، شهر عشق و شعر و بهار نارنج، بهتر است تور شیراز را انتخاب کنید تا بتوانید از تمامی نقاط دیدنی این شهر دیدن کنید و جایی بدون بازدید باقی نماند.  

در شیراز کجا اقامت کنیم؟

اگر تصمیم نهایی را برای سفر به شیراز گرفتید، بهتر است قبل از حضور در این شهر به رزرو هتل شیراز بپردازید تا در صورت شلوغی و ازدحام مسافر بدون جا و مکان نباشید.

 

تبریز شهر مردم دلیر و پایتخت فرهنگی و هنری ایران

تبریز شهر صفا، شهر مقاومت سرداران شجاع چون ستارخان و باقرخان و مردمی دلیر است. این شهر با صفا پایتخت فرهنگی و هنر ایران بوده و مملو از جاهای طبیعی و مکان‌های تاریخی است که برای دیدن آن باید چندین روز را در نظر بگیرید. شهر تبریز که در شمال غرب ایران واقع شده است، سردسیر است و توصیه می‌شود برای بازدید از آن فصل تابستان را انتخاب کنید تا بتوانید جاهای دیدنی تبریز مانند روستای تاریخی کندوان که خارج از شهر واقع شده است را نیز بازدید کنید. 
از دیگر جاهای دیدنی تبریز می‌توان به بازار تبریز مرکز نمایش هنر ایرانی یعنی فرش تبریز اشاره داشت. مسجد کبود، ارگ علیشاه، کلیسای استفانوس مقدس، پارک ائل گلی همگی از مکان‌هایی است که با رفتن به تبریز باید به آن سر بزنید. بد نیست بدانید که زیباترین شهر ایران از نظر یونسکو شهر تبریز انتخاب شده است.

تبریز شهر مردم دلیر و پایتخت فرهنگی و هنری ایران

چطور به تبریز برویم؟

برای سفر به این شهر، بهترین کار رزرو تور تبریز است. سفر به تبریز بدون تور می‌تواند کمی شما را از یک روتین منظم دور کند و به موقع به جاهای دیدنی این شهر نرسید و بدون اینکه همه جا را بازدید کنید، زمان سفر تمام شود و مجبور شوید به موقع بازگردید. 

در تبریز کجا اقامت کنیم؟

برای اقامت در تبریز زیبا و تاریخی می توانید از امکانات هتل تبریز استفاده کنید. نکته مهم این است که قبل از رفتن به تبریز، هتل را رزرو کنید تا هنگام حضور در شهر دچار مشکل نشوید

 

جزیره قشم، جزیره‌ای با چشم انداز زیبا

قشم، به عنوان یکی از مجموعه جزایر فوق‌العاده شگفت‌آور ایران است که طبیعت آن منحصربه‌فرد بوده و به دلیل بافت و ساختار زمین شناسی که دارد، مملو از طبیعتی زیبا و بی‌نظیر است. دره ستارگان یکی از جاهای دیدنی قشم است که ساختار و بافت آن بسیار خاص است و قبل از خروج از قشم حتما باید به آن سر بزنید. جزیره قشم علاوه بر دره ستارگان شامل قلعه پرتقالی‌ها، جنگل‌های حرا، ساحل نقره‌ای و ساحل ناز است؛ همچنین آب‌های صاف و شفاف خلیج فارس در این منطقه مثال زدنی است. مطمئن باشید که سفر به قشم در فصل بهار و پاییز یکی از بهترین تجربه‌های شما خواهد شد. این جزیره به لحاظ آب و هوا بسیار گرم و شرجی است. اگرچه هوا گرم است. اما، فصل تابستان برای خرید از قشم بهترین گزینه است؛ چرا که قیمت‌ها به شدت پایین است و تعداد مسافر کم!

چطور به قشم برویم؟

قشم

برای سفر به تور قشم می‌توانید از طریق تور اقدام کنید. سفر با تور شما را با افراد مختلفی که با شما در آن تور همسفر هستند آشنا می کند. همسفرهایی که شاید روحیه‌ای شبیه به شما داشته باشند و ممکن است بهترین دوست زندگی خود را در این تورها پیدا کنید و از مصاحبت با آن‌ها لذت ببرید! 

در قشم کجا اقامت کنیم؟

برای اقامت در قشم می‌توانید از طریق تور اقدام کنید یا می‌توانید به صورت مستقیم به رزرو هتل قشم بپردازید و از سفر و اقامت خود در محلی شیک و تمیز لذت ببرید.

 

رشت، شهر سرسبزی در پهنه تاریخ ایران

شهر سرسبز و پربارش رشت که عنوان سومین شهر توریستی ایران را دارد، در کنار طبیعت زیبا، به لحاظ بناهای تاریخی ساخته شده در دوران جنگ جهانی زیباترین شهر ایران نیز به حساب می‌آمده است. شهر رشت به لحاظ تاریخی وقایع متعددی را به خود دیده است؛ وقایعی که آثار آن را می‌توانید در بناها و آرامگاه‌های به جا مانده از بزرگان و رویدادهای این شهر مشاهده کنید. از جاهای دیدنی رشت می‌توان به میدان شهرداری، برج ساعت رشت، موزه پست، خانه و آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی، نیما یوشیج، میرزا حسن خان کسمایی، موزه رشت، موزه میراث روستایی گیلان، سبزه میدان رشت، باغ محتشم، پارک مشاهیر، دریاچه سقالکسار، دریاچه سراوان، خانه ابریشمی رشت، خانه تاریخی قدیری، بازار رشت و بسیاری مکان دیگر اشاره کرد. برای سفر به رشت سعی کنید، در بهار یا اوایل پاییز را انتخاب کنید. چرا که رشت شهری شرجی و بسیار گرم است که رطوبت بالای آن در تابستان آزار دهنده است.

رشت، شهر سرسبزی در پهنه تاریخ ایران

چطور به رشت برویم؟

برای رفتن به رشت می‌توانید راحت‌ترین مسیر را انتخاب کنید که رزرو تور رشت است که بدون هیچ دردسری شما را به مقصد می‌رساند و می‌توانید زیبایی‌های این شهر را مشاهده کنید.

در رشت کجا اقامت کنیم؟

قبل از سفر به رشت بهتر است هتل‌های آن را چک کنید و قبل از سفر به رزرو هتل در رشت بپردازید. هتل رشت با امکانات ویژه و متناسب با نیاز شما پذیرای مهمانان این شهر زیبا خواهد بود.

 

جزیره کیش، اروپای ایران

کیش به عنوان زیباترین و دیدنی ترین شهر ایران، جزیره‌ای به وسعت 91.5 کیلومتر مربع است که به عنوان یکی از مکان‌های تفریحی گردشگری در ایران شناخته می‌شود. شاید قبل از سفر به کیش این نکته را باور نکنید ولی به جرات می‌توان گفت شهرسازی، امکانات تفریحی و رفاهی تعبیه شده در این شهر در حد استانداردهای اروپا است. همین موضوع بر زیبایی جزیره کیش افزوده است. در این شهر خودروهای لوکس، دوچرخه سواری در خط ساحلی آسفالت شده، تفریحات هیجان انگیز همگی مواردی است که می‌توانید برای بازدید از آن برنامه ریزی کنید. از جاهای دیدنی کیش می‌توان به امکانات مدرن آبی، مجموعه تفریحی لوکس و سواحل مرجانی آن اشاره کرد.

جزیره کیش

چطور به کیش برویم؟

برای سفر به کیش می‌توانید به صورت شخصی یا خرید تور اقدام کنید. اگر دوست دارید با تور کیش به این جزیره سفر کنید، بهتر است چندین روز قبل از سفر و مرخصی گرفتن اقدام کنید که ظرفیت تور تکمیل نشده باشد.

در کیش کجا اقامت کنیم؟

برای اقامت در کیش، بهترین گزینه هتل کیش است که امکانات خوبی را در این شهر ساحلی برای شما فراهم می‌کند.

 

رامسر عروس ایران

رامسر به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد، یکی از زیباترین شهرهای شمالی به حساب می‌آید که رطوبت و نزدیکی کافی به دریا و احاطه شده توسط کوه‌ها باعث شده این شهر کاملا سرسبز و جنگلی شود. شهر رامسر در کنار زیبایی طبیعی، به لحاظ شهرسازی و ویلاهای لوکس نیز یکی از زیباترین شهر ایران است. لقب عروس ایران در واقع رشت را در بین زیباترین شهر ایران از نظر طبیعت دسته‌بندی کرده است. از جاهای دیدنی رامسر می‌توان به روستاهای زیبای اطراف شهر، تله کابین رامسر، فرودگاه این شهر و استفاده از تفریحات آبی و دریایی مهیج آن اشاره کرد.

رامسر عروس ایران

چطور به رامسر برویم؟

برای سفر به رامسر می‌توانید هم به صورت هوایی و هم زمینی با تور رامسر هم مسیر شوید و از زیبایی‌های عروس ایران بهره ببرید.

در رامسر کجا اقامت کنیم؟

قبل از ورود به رامسر سعی کنید محل اسکان خود را تثبیت کنید. برای اقامت در رامسر می‌توانید هتل رامسر را انتخاب کنید تا اقامتی با کیفیت را تجربه کنید و سفر به این شهر بیش از پیش برای شما خاطره انگیز شود.

 

تهران پایتخت و قلب ایران

تهران در کنار پایتخت بودن و جمعیت زیاد، مکان‌های تفریحی بسیاری دارد که یکی از آن‌ها موزه گردی در سطح شهر تهران است. از جاهای دیدنی تهران می‌توان به امامزاده صالح، بازار تجریش، موزه کاخ گلستان، موزه کاخ نیاوران، برج میلاد، موزه ساعت، باغ گیاه شناسی ملی ایران بوستان بازیافت تهران، دریاچه چیتگر، پارک جنگلی چیتگر، بام ولنجک، پارک آب و آتش، پارک لاله، پارک ملت، پارک ساعی، پارک جمشیدیه، پارک قیطریه، پیست اسکی توچال، شمشک و دیزین، زمین سوارکاری، پل طبیعت، پارک ژوراسیک و بسیاری مکان دیدنی و جذاب آن اشاره کرد. در واقع شهر تهران به لحاظ لوکس بودن و جاذبه‌های شیکی که دارد عنوان زیباترین شهر ایران از نظر لاکچری بودن را از آن خود می‌کند. برای سفر به تهران می‌توانید هر فصل از سال را که می‌خواهید انتخاب کنید. چرا که پاییز تهران عطر و بوی خاص خودش را دارد. همانطور که زمستان‌های برفی آن زیبا و بهار و تابستان نیز دلپذیر است.

تهران پایتخت و قلب ایران

چطور به تهران برویم؟

برای رفتن به تهران می‌توانید با خودرو شخصی خود سفر کنید یا از تور تهران استفاده کرده و تمامی نقاط شهر را بدون گشتن و جستجوی مداوم و گم شدن در ترافیک تجربه کنید.

در تهران کجا اقامت کنیم؟

تهران با وسعتی که دارد، مملو از هتل‌های مختلف در رنج قیمتی مختلف است. برای اسکان در تهران می‌توانید با رزرو هتل تهران اقامت خوبی را برای خود رقم بزنید.

 

فومن شهر زیبایی‌های طبیعی و چشم نواز

فومن به عنوان شهری که در قلب طبیعت قرار گرفته است، یکی از زیباترین طبیعت‌های ایران را دارد. شهر ماسوله به عنوان یکی از مقاصد گردشگری ویژه از توابع فومن است که خود یکی از جاهای دیدنی فومن به حساب می‌آید. از دیگر جاهای دیدنی شهر فومن می‌توان به ییلاقات اطراف فومن مانند ییلاق کوبار، ییلاق آندره، ییلاق زودل، آبشار دودوزن، آبشار لارچشمه، آبشار آب معدنی، موزه مردم شناسی، موزه حیات وحش و روستای فوشه است. این شهر هم درست مثل سایر شهرهای شمالی، آب و هوایی مرطوبی دارد و فصل بهار بهترین زمان برای سفر به فومن به حساب می‌آید. از سوغاتی‌های این شهر می‌توان به کلوچه‌های مخصوص فومن اشاره کرد.

فومن شهر زیبایی‌های طبیعی و چشم نواز

چطور به فومن برویم؟

برای رفتن به شهر فومن می‌توانید تور فومن را برای سفر انتخاب کنید تا بدون دغدغه و دردسر سفر خوبی را در کنار افراد دیگر تجربه کنید.

در فومن کجا اقامت کنیم؟

برای اقامت در فومن می‌توانید هتل فومن را انتخاب کنید تا در کنار لذت بردن از طبیعت بتوانید اقامت خوب و دلپذیری را تجربه کنید.

 

یزد کهن شهر ایران

وقتی صحبت از سفر به یزد به میان می‌آید، باید تنها یک سفری پر آرامش و بسیار دلنشین را در ذهن بسپارید. دورهمی‌های شبانه مردم در میدان امیرچخماق یزد و لذت بردن از نسیمی که از آبنماها و استخر این میدان بر صورت می‌وزد، تجربه‌ای دلنشین است که باید آن را تجربه کنید. 
یزد شهر تمدن، فرهنگ، ادیان مختلف و جاهای دیدنی بسیار زیادی است که حداقل یک هفته زمان می‎برد تا بتوانید بخشی از دیدنی‌های این شهر را بازدید کنید. شهر یزد معمولا با بادگیرهای زیبا و منحصربه‌فرد آن در جهان شناخته می‌شود. 
از جاهای دیدنی یزد می‌توان به آتشکده زرتشتیان یا آتشکده بهرام یزد، آب انبار موجود در آتشکده، گوردخمه که محل دفن زرتشتیان در گذشته بوده است، بازار محلی یزد، باغ دولت آباد، میدان امیر چخماق، مسجد جامع یزد، خانه لاری‌ها، موزه مارکار، بافت تاریخی شهر، موزه آب، حمام خان یزد، آب انبار شش بادگیر، زندان اسکندر یا مدرسه ضیائیان، مجموعه زیرزمینی تاریخی دروازه مهریز، حمام ابوالمعالی یزد و بسیاری جای دیگر اشاره کرد. 
همانطور که می‌دانید شهر یزد منطقه‌ای گرمسیر است. به همین جهت، بهتر است اوایل بهار یا در پاییز به ویژه مهرماه به این شهر سفر کنید. از سوغاتی‌های دلپذیر یزد می‌توان به انواع لوز بادام و نارگیلی، سوهان، کیک یزدی، باقلوا، پشمک، نبات مشهور یزدی، گلیم فرش، ظروف سفالی اشاره کرد.

یزد کهن شهر ایران

چطور به یزد برویم؟

برای رفتن به یزد در هر شهری که زندگی می‌کنید، می‌توانید با ثبت نام تور یزد به این شهر تاریخی و کهن سفر کنید و از دیدن جاهای طبیعی و گردشگری آن لذت ببرید.

در یزد کجا اقامت کنیم؟

برای اقامت در یزد می‌توانید هتل‌ها و بوتیک هتل‌های مختلفی را انتخاب کنید. هتل یزد این امکان را به شما می‌هد تا بتوانید بعد از هر بازدید به مکانی راحت و امن بازگردید و خستگی خود را رفع کنید.

 

کرمان شهر پسته و آثار تاریخی

کرمان شهری در دل کویر ایران است که در تابستان‌ها بسیار گرم است و در پاییز و بهار بهترین زمان سفر به کرمان است. از جاهای دیدنی کرمان می‌توان به باغ ماهان کرمان، صخره نوردی در آبشارهای سیمک، ارگ بم، گنبد جبلیه، مجموعه گنجعلی خان، مجموعه ابراهیم خان، قلعه اردشیر و قلعه راین اشاره کرد. 
ضرابخانه‌ای در شهر کرمان واقع شده است که بیش از 500 سکه از دوران مختلف اشکانیان، ساسانیان تا قاجار و پهلوی را به نمایش گذاشته است. برای سفر به کرمان سعی کنید در بهار یا پاییز به این شهر سفر کنید تا گرمای هوای تابستان شما را اذیت نکند.

کرمان شهر پسته و آثار تاریخی

چطور به کرمان برویم؟

بعد از اینکه تصمیم گرفتید تا به کرمان سفر کنید، می‌تونید سفر خود را با تور کرمان شروع کنید و از باقی سفر لذت ببرید.

در کرمان کجا اقامت کنیم؟

برای اقامت در کرمان می‌توانید یکی از هتل کرمان را انتخاب کنید تا با خیال راحت به بازدید از شهر بپردازید و بعد از خستگی روزانه وارد اتاق استراحت خود در هتل شوید.

 

مشهد الرضا، شهر ضامن آهو

شهر حرم امن امام رضا، مشهدالرضا، شهری امن و زیبا با جاهای دیدنی بسیار زیاد است. شهر مشهد آب و هوای سردی دارد. اما، دعوت امام رضا در هر فصل سال لذت بخش خواهد بود. 
از جاهای دیدنی مشهد می‌توان به باغ موزه نادری یا آرامگاه نادرشاه افشار، خانه داروغه، خانه توکلی مشهد، باغ ملی مشهد، جنگل جیغ، طرقبه، پارک ملت مشهد، آرامگاه فردوسی که آرامگاه استاد شجریان و اخوان ثالث نیز در آن واقع شده است،  کوهسنگی، سرزمین موج‌های آبی، پارک وکیل آباد، بازار رضا، مسجد گوهرشاد، پارک علمی پروفسور بازیما، موزه آستان قدس رضوی، پیست اسکی شیرباد و بسیاری نقاط دیگر اشاره کرد. 
برای سفر به مشهد، سوغاتی این شهر که شامل نخود و کشمش، نبات، شیرینی حاج بادام را فراموش نکنید. شهر مشهد شهری بزرگ و وسیع است که اگر هدف اصلی شما زیارت امام رضا است، پیشنهاد می‌شود در اطراف هرم اقامت کنید.

مشهد الرضا، شهر ضامن آهو

چطور به مشهد برویم؟

برای سفر به مشهد می‌توانید با تور مشهد به این شهر سفر کنید و جاهای دیدنی آن را ببینید.

در مشهد کجا اقامت کنیم؟

بهتر است قبل از سفر هتل مناسبی را رزرو کنید. رزرو هتل مشهد می‌تواند دغدغه شما برای پیدا کردن جای مناسب را کم کند و با خیال راحت به بازدید از شهر بپردازید.

 

اهواز شهری به زیبایی و عظمت کارون

اهواز یکی از پرآب‌ترین شهرهای ایران بوده است. به همین دلیل، از دوران بسیار گذشته تاکنون پل‌های متعددی در این شهر بنا شده است. دزفول، شوش و شوشتر سه شهری هستند که در نزدیکی شهر اهواز واقع شده و حتما بازدید از آن را نباید فراموش کنید تا با میراث جهانی شوشتر و بخش‌های تاریخی شوش آشنا شوید. 
از جاهای دیدنی اهواز می‌توان به ساحل رود کارون، آبشار مصنوعی اهواز، سرای عجم، کاروانسرای معین التجار، بازار فلافل اهواز، دانشگاه سه گوش اهواز و سایر نقاط دیگر اشاره کرد. اهواز در طول تابستان بسیار گرم است و به اصلاح در مرداد ماه خرما پزان است. به همین جهت، بهتر است در اوایل بهار یا پاییز به این شهر خاطره انگیز سفر کنید.

اهواز شهری به زیبایی و عظمت کارون

چطور به اهواز برویم؟

برای سفر به اهواز از هر شهری که اقامت دارید می‌توانید از طریق تور اهواز اقدام کنید. تنها کافی است با آژانس مسافرتی تماس بگیرید و برنامه سفر خود را بچینید.

در اهواز کجا اقامت کنیم؟

برای اقامت در شهر اهواز می‌توانید یکی از هتل اهواز را برای اقامت انتخاب کنید تا به این طریق اقامتی خوب و راحت را همراه با افراد دیگر تجربه کنید.

 

کاشان شهر گل و گلاب و شهراب

شهر کاشان یکی از زادگاه‌های تمدن کهن ایران است که محل تولد اشخاص مهمی همچون کمال‌الملک، سهراب سپهری، احسان یارشاطر، عبدالرحیم ضرابی، محمود خان ملک‌الشعرا و افراد دیگر بوده است. این شهر از دوران باستان تا کنون پابرجا بوده است و یکی از شهرهای تاریخی ایران به حساب می‌آید. 
از بهترین و معروف‌ترین جاهای دیدنی کاشان می‌توان به بازار کاشان، آرامگاه سهراب سپهری، حمام فین کاشان، گلاب گیری در بهار، مسجد آقابزرگ، حمام سلطان امیر احمد و خانه طباطبائیان اشاره کرد. این شهر به دلیل فصل گلابگیری در بهار به ویژه حوالی اردیبهشت تا خرداد بیشترین توریست را دارد.

کاشان شهر گل و گلاب و شهراب

چطور به کاشان برویم؟

در هر جایی از ایران یا جهان قرار دارید، می‌توانید به جای مسافرت به تنهایی با تور کاشان به سفر بروید و با کاشان گردی لذت کافی از سفر را ببرید.

در کاشان کجا اقامت کنیم؟

برای داشتن اقامت خوب و دلپذیر می‌توانید در هتل کاشان اقامت کنید. می‌توانید هتل را از قبل رزرو کنید که هنگام ورود شرایط اتاق برای شما فراهم باشد.

 

کرمانشاه، زیباترین شهر ایران برای مسافرت

کرمانشاه مهد تمدن ایران است. شهری که بیش از هر شهر دیگر تاریخ ایران را با طاق بستان، بیستون و کاروانسرای عباسی به نمایش می‌گذارد. بنابراین، در بین جاهای دیدنی کرمانشاه علاوه بر طاق بستان، بیستون و کاروانسرای عباسی، می‌توان به باغ گل، غار قوری قلعه، سراب نیلوفر، تالاب هسیلان، گوردخمه‌های کرمانشاه، مجسمه هرکول در بیستون، روستای سفید برگ، طاق گرا و مانند آن اشاره کرد. 
این شهر کوهستان هست و به همین دلیل زمستان‌های سردسیری دارد. برای سفر به کرمانشاه سعی کنید فصل تابستان یا اواخر بهار را انتخاب کنید. شیرینی معروف کرمانشاهی به همراه شیرینی کاک از اصلی‌ترین سوغاتی‌های این شهر محسوب می‌شوند. به‌طوری‌که می‌توانید کارگاه‌های متنوع شیرینی پزی را در کنار خیابان‌ها مشاهده کنید.

کرمانشاه، زیباترین شهر ایران برای مسافرت

چطور به کرمانشاه برویم؟

برای سفر به کرمانشاه، این شهر دیدنی، زیبا و تاریخی می‌توانید با خرید تور کرمانشاه به این شهر سفر کنید و از سفر خود به همراه افراد دیگر لذت ببرید و خاطرات خوشی را ثبت کنید.

در کرمانشاه کجا اقامت کنیم؟

برای اینکه بتوانید در کرمانشاه محلی برای اسکان داشته باشید، بهتر است از قبل تحقیق خوبی در رابطه با هتل کرمانشاه انجام دهید تا بتوانید بهترین گزینه را برای اسکان رزرو کنید.

 

چابهار عروس کویر و دریا

چابهار شهری است که کویر و دریا به واسطه ساحلی نرم به هم می‌رسند. سفر به چابهار به یکی از محبوب‌ترین سفرها در جنوب تبدی شده است و به جرات می‌توان گفت زیباترین شهر ایران برای مسافرت شهر چابهار است. 
البته، به دلیل گرما و شرجی بودن این شهر، بهتر است در فصل بهار، زمستان و پاییز به این شهر سفر کنید. از جاهای دیدنی چابهار می‌توان به کوه‌های مریخی معروف این شهر، تالاب صورتی لیپار، گل فشان تنگ و بسیاری مکان زیبای دیگر اشاره کرد.

چابهار عروس کویر و دریا

چطور به چابهار برویم؟

برای سفر به چابهار بهتر است تور چابهار را برای سفر انتخاب کنید تا بتوانید با برنامه ریزی بیشتری سفر خود را مدیریت کنید.

در چابهار کجا اقامت کنیم؟

برای اقامت در چابهار می‌توانید هتل چابهار را برای اسکان انتخاب کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید و تنها تمرکز خود را روی جاهای دیدنی این شهر بگذارید.

 

جمع بندی مطالب

ایران کشور فرهنگ، تمدن، جاهای دیدنی طبیعی و غیر طبیعی بسیاری است که هرکدام زیبایی و جلوه خاص خود را دارد. همانطور که شهرهای کویری ایران همچون یزد نگین این کشور هستند. چابهار، رامسر، کرمانشاه، کاشان نیز از جلوه‌های ایران کشور ما است که مملو از جاهای تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و آرامگاه افراد نامدار است که دیدن و نشان دادن آن به فرزندانمان قبل از هر سفر دیگری یکی از بزرگترین مسئولیت‌های ما به حساب می‌آید. زیباترین شهر ایران کجاست و چه نام دارد؟ زیبایی مفهومی یکسان ندارد. اما، المان‌هایی وجود دارد که زیباترین شهر در ایران را می‌سازد. از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق هر شهر زیبایی و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که تنها با لمس این زیبایی‌ها می‌توانید تصمیم درستی در انتخاب زیباترین شهر در ایران را بگیرید. 

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز از 5 از بین 0 نفر

دیدگاه ها