پارک برفی کیش

پارک برفی کیش

یک مقصد تفریحی فوق‌العاده در جنوب ایران، پارک برفی کیش (Penguin Snow Park) است که هر ساله میزبان گردشگران زیادی از سراسر ایران و حتی کشورهای دیگر می‌شود. کیش به جزیره شگفتی‌ها معروف است؛ وقتی که به این جزیره سفر می‌کنیم، گزینه‌های زیادی برای سرگرمی و تفریح داریم؛ از تفریحات آبی گرفته تا بازدید از آثار تاریخی که هرکدام برای خودشان داستان‌هایی دارند! 
اگر به دنبال تفریحی هیجان انگیز هستید و بهتر است بگوییم یک تفریحی آبی در جزیره کیش هستید، پارک تفریحی سرپوشیده برفی کیش یا همان پارک پنگوئن بهترین گزینه برای شماست. این مجموعه دارای برف مصنوعی و امکاناتی مانند سر خوردن روی برف، کولاک و ... برای تفریح می‌باشد. 

کمی در مورد پارک پنگوئن کیش بدانیم

تفریحات آبی جزیره کیش متنوع است، اما معمولا این را می‌دانید که این جزیره در بسیاری از ایام سال شاهد بارش باران نیست و هوای نسبتا گرمی دارد؛ بنابراین امتحان یک روز خنک در پارک برفی کیش می‌تواند یک تجربه خوبی برای شما باشد. این پارک در سال 1400 با سرمایه گذاری 230 میلیارد تومان در مساحت 8 هزار متر مربع با سه طبقه در بلوار موج بالاتر از هتل ویدا واقع شده است.
اطلاعات لازم در مورد پارک برفی کیش:

  • ساعت پذیرش 11:00 صبح تا 23:59 صبح است.
  • افراد بالای 2 سال به عنوان نرخ بزرگسالان محاسبه می‌شوند.
  • استفاده از پارک برفی کمتر از 2 سال ممنوع است.
  • استفاده انحصاری از پارک برفی (سورتمه سواری – یخ نوردی – تیوپ سواری)
  • تلفن: 989347688955+
  • تلفن: 989358334858+

درباره پارک برفی کیش

 

امکانات پارک تفریحی کیش

پارک تفریحی کیش به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری برتر در جزیره کیش، با ارائه امکانات متنوع و جذاب، هر ساله میزبان گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور است. در این پارک، شما به امکانات متعددی دست خواهید یافت که برای شما فرصتی برای لذت بردن و سرگرمی در فصل زمستان فراهم می‌آورد.
امکانات پارک شامل انواع فعالیت‌های تفریحی و ورزشی است. در اینجا به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

امکانات پارک تفریحی کیش

پینگو فان

مهم‌ترین قسمت پارک برفی کیش تجربه انواع بازی‌های برفی است. در این بخش می‌توانید از انواع بازی‌های برفی مانند اسنوبورد، سورتمه سواری، ساخت آدم برفی، تیوپ سواری و حتی اسکی لذت ببرید. برای ساکنان مناطق جنوبی کشور که به دلیل شرایط آب و هوایی خاص، سال‌هاست از دیدن برف محروم بوده‌اند، این پارک برفی به عنوان یک مقصد تفریحی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز مطرح می‌شود.
در این بخش می‌توانید انواع بازی‌های سرگرم‌کننده مانند محدوده تیراندازی استاندارد 10 متر از جمله تفنگ بادی و تپانچه، امکانات بدنسازی، سالن بیلیارد با قسمت مخصوص سیگاری‌ها، بازی‌های رالی مجازی و سرگرمی‌های هیجان انگیزی از این قبیل را مشاهده کنید.

پینگو کافه

بعد از انجام انواع فعالیت‌های سرگرم‌کننده در مجتمع پنگوئن کیش، احتمالاً احساس گرسنگی خواهید کرد. در چنین شرایطی، هیچ چیز بهتر از یک نوشیدنی گرم و دلچسب نمی‌تواند خستگی را از تن شما بیرون کند. اینجاست که امکانات رستوران‌ها و کافه های مجتمع پنگوئن کیش به کمک شما می‌آید. کافی شاپ اصلی این مجموعه کافه پنگو است که در قسمت برف قرار دارد. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه، کاپوچینو، چای را سفارش دهید و انواع نوشیدنی‌های سرد مانند آب میوه‌های مخلوط خوشمزه با انواع دسرها، کیک‌ها و شیرینی‌ها از طعم خاص و کیفیت بالای خود لذت ببرید.

پینگو بیکری

یکی دیگر از بخش‌های خوشمزه مجموعه پنگوئن‌ها، پنگو بیکری است که یک نانوایی تخصصی است. در این بخش انواع کیک، شیرینی، نان و محصولات مشابه ارائه می‌شود. محصولات بخش نانوایی پنگو دارای کیفیت عالی، طعم لذیذ و عطر مطبوع می‌باشد که پس از بازی و سرگرمی‌های مختلف گردشگران را به خود جذب می‌کند.

پینگو شاپ

بیرون رفتن با دست خالی از مجتمع تفریحی و گردشگری پنگوئن کمی سخت است زیرا مغازه‌هایی وجود دارد که همه می‌توانند مایحتاج خود را خریداری کنند. این مجتمع مجلل، به عنوان یکی از قطب‌های اصلی خرید و تفریح در جزیره کیش شناخته می‌شود و واحدهای تجاری آن در طبقه هم کف قرار دارند. اجناسی مانند کیف و کفش، پوشاک مردانه و زنانه، لوازم ورزشی و ... را با بهترین مارک و مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.
جزیره کیش علاوه بر جاذبه‌های گردشگری، یک منطقه تجارت آزاد نیز هست و به همین دلیل می‌توانید محصولاتی از برندهای مختلف دنیا را با قیمتی مناسب در جزیره کیش خریداری کنید. در طبقه همکف پارک برفی پنگوئن، مغازه پنگوئن فروشی وجود دارد که به صورت انحصاری برای فروشگاه‌های مختلف از جمله پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم ورزشی و ... موجود است که تجربه خریدی مقرون به صرفه و هوشمند را برای شما فراهم می‌کند.

پینگو هوم پلاس

این قسمت از پارک برفی کیش برای آن دسته از افرادی که به لوازم خانگی و دکوری علاقه‌مند هستند، گزینه خوبی است. همچنین تمامی اجناس این مرکز خرید علاوه بر کیفیت مطلوب، قیمت مناسب هم دارند.

پینگو فود

جذاب‌ترین بخش پارک برفی کیش هم جایی است به نام پینگو فود  که دارای یک تراس بزرگ و زیبا مشرف به زمین برفی و محیط بیرونی است. در این قسمت چند رستوران ایرانی و فرنگی وجود دارد که بنابر ذائقه خودتان می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و خارجی را آنجا سرو کنید. غذاهای دریایی، فست فود، غذاهایی ترکی و حتی انواع سالادها...

 

شرایط و ضوابط پارک برفی پنگوئن کیش

بازدید از پارک برفی پنگوئن، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود، اما برای بهترین تجربه ممکن، مهم است که شرایط زیر را در نظر بگیرید:

  • پذیرش نیم ساعت قبل از شروع سانس انجام می‌شود.
  • سن مجاز بازدید از این پارک برفی برای افراد، بالای 3 سال است.
  • برای سنین بالای 2 سال، نرخ بلیط بازدید از این مجموعه به صورت کامل است.
  • پذیرش افراد زیر 13 سال همراه با والدین انجام می‌شود.
  • استفاده از دوربین و عکاسی ممنوع در پارک برفی ممنوع است.
  • بهتر است برای استفاده از خدمات بیشتر کارت بانکی همراه داشته باشید.
  • برای کودکان زیر 2 سال لباس گرم در این مجموعه وجود ندارد و باید با خودتان لباس ببرید.
  • خانم‌های باردار نمی‌توانند از پارک برفی کیش استفاده کنند. 

 

خرید بلیط پارک پنگوئن کیش

برای ورود به پارک برفی کیش، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید. با این حال، برای دسترسی به بخش‌های خاصی مانند Pengu fun و یا انجام فعالیت‌هایی مثل بیلیارد و واقعیت مجازی، باید هزینه‌های مربوطه را پرداخت نمایید. اما می‌توانید از تمامی تفریحات رایگان پارک برفی لذت ببرید. برای خرید بلیط، می‌توانید به‌صورت آنلاین از وب‌سایت kishtickets استفاده کنید.
سایت kishtickets تنها سایتی است که بلیط تفریحی و رستوران‌های کیش را به سرعت از طریق واتس‌اپ برای شما عزیزان ارسال می‌کند. با خرید این بلیط می‌توانید از خدمات زیر استفاده کنید:

  • تیوپ سواری 
  • سورتمه سواری در راید مخصوص سورتمه
  • برف بازی داخل پارک
  • ساخت آدم برفی
  • ارائه لباس گرم مانند: کاپشن و کلاه، شلوار، دستکش و کفش مخصوص به صورت رایگان به گردشگران
  • کاور، گان و دستکش یکبار مصرف برای پوششی گرمتر

خرید بلیط پارک پنگوئن کیش

 

ساعت کاری و آدرس پارک برفی

شما می‌توانید هر روز از ساعت 11 صبح تا نیمه شب از این پارک دیدن کنید. به خاطر داشته باشید که گشت و گذار در پارک حداقل 5 ساعت طول می‌کشد. پس زمانی را انتخاب کنید که بتوانید بدون نگرانی از تعطیلی مجموعه، خود را به خریدهای سرگرم‌کننده و جذاب دعوت کنید. آدرس این مجموعه در میدان سنایی، بلوار موج، مجتمع برفی پنگوئن‌ها است.

 

بهترین زمان برای بازدید از پارک برفی کیش

شما در تمامی طول سال می‌توانید از این مجموعه بازدید داشته باشید؛ چون که پارک برفی کیش سر پوشیده است؛ اما به دلیل اینکه کیش آب‌وهوای گرم و مرطوبی دارد، بهتر است در فصل تابستان از رفتن به این مکان خودداری کنید. همچنین بهترین زمان بازدید از این مجموعه فصل پاییز و زمستان است. 

بهترین زمان پارک برفی کیش

 

مکان‌های نزدیک به پارک برفی کیش

وقتی که از پارک پنگوئن کیش بازدید می‌کنید، می‌توانید در اطراف آنجا هم از مکان‌های مختلفی دیدن داشته باشید مانند:

  • تله کابین میکامال
  • درخت سبز کیش
  • هتل ویدا کیش
  • صخره خرچنگ‌ها
  • و...

 

تجربه بازدید از پارک برفی کیش با سفریار...

چیزی از زمان تاسیس پارک برفی کیش نمی‌گذرد و در این یکی دوسال اخیر این مجموعه طرفداران زیادی داشته است. این پارک اولین و تنها پارک برفی ایران است که در جزیره کیش ساخته شده و امکانات متنوعی دارد. پیشنهادمان این است که در سفرتان به کیش حتما از این مجموعه بازدید داشته باشید. در نهایت می‌توانید  برای خرید تور کیش با کارشناسان آژانس مسافرتی سفریار تماس بگیرید.

سوالات متداول
  • خیر؛ این مجموعه لباس گرم مانند: کلاه، کاپشن، دستکش و حتی کفش را به صورت رایگان در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

  • برای کودکان زیر 6 سال می‌توانید بلیط را با تخفیف خریداری کنید.

  • بله؛ این پارک بدون سانس‌بندی آقایان و خانم‌هاست.

  • میدان سنایی، انتهای بلوار موج، مجموعه پارک برفی پنگوئن کیش.

  • این پارک دارای کافه، هوم پلاس، رستوران و حتی مرکز خرید است.

  • با مراجعه به سایت این مجموع می‌توانید به صورت آنلاین بلیط خریداری کنید.

  • سانس‌ها به صورت 2 ساعته هستند و این مجموعه از ساعت 12 الی 18 فعالیت دارد.

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این مطلب با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز از 5 از بین 0 نفر

دیدگاه ها