بوکیت بینتانگ کوالالامپور

بوکیت بینتانگ کوالالامپور

بوکیت بینتانگ به انگلیسی (انگلیسی: Bukit Bintang - مالایی: ˈbu.ket̚ ˈbin.taŋ) محله معروفی در کوالالامپور مالزی است که در مرکز شهر قرار دارد و همه افراد به‌راحتی می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند؛ همچنین این محله به عنوان یکی از جاهای دیدنی کوالالامپور هم محسوب می‌شود. از آن‌جایی که خیابان بوکیت بینتانگ، محل تجمع برندهای معروف و بزرگ صنعت مد و زیبایی در دنیا است، معمولاً گردشگران در حوالی مراکز خرید و تفریحی آن در رفت‌وآمد هستند. به همین دلیل می‌توان گفت خیابان بوکیت بینتانگ کوالالامپور به شهرت رسیده است. در این مجله گردشگری جهان همراه ما باشید تا بیشتر با این منطقه فوق‌العاده آشنا شوید.

معرفی محله بوکیت بینتانگ

بوکیت بینتانگ، محله‌ای محبوب و همیشه مملو از جمعیت، در مرکز شهر کوالالامپور است. این منطقه شامل دو بخش است: یک بخش با فروشگاه‌ها و هتل‌های پنج‌ستاره و بخش دیگر که خیابان سلطان اسماعیل را در بر می‌گیرد. در این محله توریستی می‌توانید مراکز تفریحی و سرگرمی، انواع رستوران‌ها و کافه‌ها، سالن‌های ماساژ و هر آنچه که نظر یک توریست را جذب کند، پیدا کنید. شما می‌توانید به‌راحتی در هتل‌های منطقه بوکیت بینتانگ اقامت داشته باشید؛ زیرا به لطف مرکزیت این منطقه دسترسی به هتل‌های منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور از تمام نقاط شهر آسان‌تر است.

معرفی محله بوکیت بینتانگ

 

بوکیت بینتانگ کجاست؟

این منطقه توریستی از خیابان بوکیت بینتانگ آغاز می‌شود و تا خیابان پودو ادامه پیدا می‌کند و حدود سه کیلومتر طول دارد. در این محدوده، دو خیابان مهم دیگر نیز قرار دارند: خیابان امبی در جنوب و خیابان سلطان اسماعیل که در محل تقاطع با خیابان بوکیت بینتانگ قرار گرفته است.

بوکیت بینتانگ کجاست

 

چطور خودمان را به محله بوکیت بینتانگ کوالالامپور برسانیم؟

موقعیت فوق‌العاده منطقه بوکیت بینتانگ و دسترسی به امکانات فراوان موجب می‌شود شما از لحاظ حمل‌ونقل، مشکل چندانی نداشته باشید و با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، از جمله تاکسی، اتوبوس و مونوریل به‌راحتی خودتان را به این نقطه از شهر برسانید. به‌عنوان‌مثال اگر از اسکای ترن استفاده می‌کنید، تنها لازم است در ایستگاه بوکیت بینتانگ پیاده شوید.

چطور خودمان را به محله بوکیت بینتانگ کوالالامپور

 

جاهای دیدنی بوکیت بینتانگ مالزی

بهتر است زمانی که در بوکیت بینتانگ مالزی هستید، خود را در هتل حبس نکنید و به بازدید از جاهای دیدنی کوالالامپور، مراکز تفریحی و فروشگاه‌های آن بپردازید. جاهای دیدنی این منطقه عبارتند از: 

مالزی هریتیج

مالزی هریتیج واک یا خیابان کاسترو واک، بازاری روباز است که مسیر خوبی برای علاقه‌مندان به پیاده‌روی محسوب می‌شود. این خیابان طراحی بسیار زیبایی دارد و در آن مغازه‌های فراوانی یافت می‌شود.

جنگل حفاظت شده بوکیت ناناس

یکی از قدیمی‌ترین جنگل‌های گرمسیری در کوالالامپور، منطقه حفاظت شده جنگلی بوکیت ناناس است. اگر جزو افرادی هستید که به طبیعت و زندگی شبانه علاقه دارند، می‌توانید خود را به‌راحتی به این جنگل حفاظت شده برسانید.

جنگل حفاظت شده بوکیت ناناس

برج کوالالامپور

در این منطقه برج کوالالامپور در امتداد برج دوقلوی پتروناس قرار دارد. ارتفاع این برج ۴۲۱ متر است، شما می‌توانید از ایوان ۳۶۰ درجه آن تمام شهر را از بالا مشاهده کنید.

برج کوالالامپور

سنترال مارکت

اگر به دنبال خرید پوشاک و کالاهای ارزان و عمده هستید، پیشنهاد می‌کنیم به سنترال مارکت در منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور سری بزنید.

سنترال مارکت

خیابان جالان آلور

یکی دیگر از خیابان‌های معروف این منطقه، خیابان جالان آلور است که آن را قلب فرهنگ غذای شهر کوالالامپور می‌دانند. شما می‌توانید از رستوران‌های واقع در این خیابان، غذاهای دریایی چینی را سفارش دهید و از طعم لذیذ آن‌ها لذت ببرید.

خیابان جالان آلور

میدان برجایا تایمز

اگر دنبال مرکز خرید هستید که بتواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند، بهتر است سری به ساختمان میدان برجایا تایمز بزنید. این ساختمان ۴۸ طبقه، که در نزدیکی منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور قرار دارد، یکی از پنج ساختمان بزرگ جهان به شمار می‌رود. در این ساختمان بیش از هزار مغازه و فروشگاه و ۶۵ رستوران واقع شده است.

میدان برجایا تایمز

 

خدمات ماساژ و تندرستی

در امتداد منطقه گردشگری بوکیت بینتانگ، مغازه‌های فراوانی با الهام از ماساژ چینی، خدمات مرتبط با ماساژهای تندرستی را ارائه می‌کنند. آن‌ها با طب فشاری باعث واکنش بعضی از قسمت‌های پا می‌شوند. این ماساژورها مدعی هستند می‌توانند با ماساژ موجب بهبود دردهای لاعلاج، دفع سموم بدن و بهبود گردش جریان خون شوند. هزینه این کار بستگی به نوع و مدت‌زمان ماساژ دارد.

خدمات ماساژ و تندرستی

 

مراکز خرید بوکیت بینتانگ

یکی از علایق گردشگران در گذراندن تعطیلات، خرید است. چندین قطب خرید در این منطقه وجود دارد که به طور حتم هنگام مراجعه به آن‌ها دست خالی و ناامید بر نخواهید گشت. شما در این منطقه، مراکزی نظیر استار هیل گالری، لات ۱۰، پاویلیون کی ال، لویت پلازا و سونگای وانگ پلازا را مشاهده خواهید کرد که در آن‌ها معروف‌ترین برندهای دنیا وجود دارند. از جمله مراکز خرید معروف این محله:
مرکز خرید پاویلیون برندها و مارک‌های زیادی نظیرکووچ، گوچی، هاروی آرمانی، اسپریت، مرکاتو، پارکسون، تنگز، دی‌کی‌اندوای و هرمس را در خود جای داده است. علاوه بر آن در این مرکز خرید، نمایشگاه‌های اتومبیل بنتلی و جگوار نیز نظر بیننده‌ها را به خود جلب می‌کنند.
یکی دیگر از نواحی تجاری در نزدیکی بوکیت بینتانگ، ایمبی است. این منطقه گردشگری و محبوب، در روزهای تعطیل و اوج ترافیک، مملو از جمعیت می‌شود. خیابان ایمبی، خیابان اصلی این منطقه است که مجتمع تجاری بر جایاتایمز اسکونر نیز در همین منطقه قرار دارد.

مراکز خرید بوکیت بینتانگ

 

رستوران‌های معروف بوکیت بینتانگ

علاوه بر غذاهای محلی و بومی شهر که در خیابان‌های آن می‌فروشند، شما می‌توانید به‌راحتی با گشت‌وگذار در این منطقه، رستوران‌های لوکس و خوبی را پیدا کنید. این رستوران‌ها عبارتند از:

رستوران بیژن

رستوران بیژن در بوکیت بینتانگ کوالالامپور، یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای تجربه غذاهای اصیل مالزیایی است. با محیطی گرم و دلپذیر، این رستوران انواع غذاهای سنتی را با کیفیت بالا و طعمی بی‌نظیر ارائه می‌دهد و برای تجربه‌ای خاص توصیه می‌شود.

رستوران بیژن

رستوران پرگو

این رستوران در هتل وستین کوالالامپور قرار دارد و نمای آن کلاسیک است. این رستوران جزو پربازدیدترین رستوران‌های این شهر شناخته می‌شود که در آن انواع غذاهای مالزیایی و بین‌المللی سرو شده و باکیفیت مطلوب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

رستوران پرگو

رستوران ال سردو

رستوران ال سردو یک مقصد معتبر در بوکیت بینتانگ، با آشپزی بین‌المللی و منوی متنوع از غذاهای دریایی و سنتی مالزیایی معروف است. محیط دل‌پذیر و خدمات برجسته‌اش آن را به یکی از مورد علاقه‌ها برای گردشگران و مهمانان می‌کند. 

 

هتل‌های منطقه بوکیت بینتانگ

هنگامی که به این منطقه رسیدید، هتل‌های بوکیت بینتانگ کوالالامپور آماده خدمت‌رسانی و پذیرایی از شما هستند. شما با اقامت هتل کوالالامپور اوقات خوشی را خواهید گذراند. از جمله هتل‌های این منطقه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

هتل پارک رویال کوالالامپور

یکی از بهترین انتخاب‌ها، هتل پارک رویال کوالالامپور در خیابان جالان سلطان اسماعیل است که در نزدیکی مراکز خرید و اماکن شب‌زنده‌داری واقع شده است. این هتل کوالالامپور تمام امکانات و خدمات را برای اقامتی راحت در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. وستین کوالالامپور هتل ۳۵ طبقه‌ای با امکانات لوکس در میان بهترین هتل‌های شهر است. شما می‌توانید در این هتل از کلاس‌های یوگا، استخر، بدن‌سازی، خدمات درمانی اسپا و ماساژ بهره‌مند شوید.

هتل پارک رویال کوالالامپور

هتل فوراما بوکیت

هتل فوراما بوکیت فقط در ۳ دقیقه فاصله از میدان برجایاتایمز واقع شده و تا فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور ۴۵ دقیقه فاصله دارد. خدمات اتاق‌های آن به‌صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود تا میهمانان از تمامی امکانات هتل بهره‌مند شوند.

هتل فوراما بوکیت

 

چطور به کوالالامپور برویم؟

معمولاً سفر به کوالالامپور از طریق خطوط هوایی صورت می‌گیرد و مقصد این پروازها فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور است. این فرودگاه به دلیل اهمیت و تعداد زیاد پروازها، به‌عنوان مهم‌ترین فرودگاه این کشور شناخته می‌شود و سالانه حدوداً ۲۰ تا ۲۵ میلیون مراجعه کننده دارد.
اگر قصد سفر به کوالالامپور را دارید، باید بدانید که هیچ پرواز مستقیمی وجود ندارد و برای رسیدن به آن نیاز به یک توقف دارید. برای بازدید و ماجراجویی در کوالالامپور، پیشنهاد می‌کنیم با یک تور کوالالامپور همراه شوید تا یک سفر پر از هیجان را تجربه کرده باشید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که با همکاری آژانس مسافرتی بتوانید سفر خوشی را به کوالالامپور داشته باشید و هر چه را که نیاز دارید، از محله بوکیت بینتانگ خریداری کنید. 

 

سخن پایانی

محله بوکیت بینتانگ، محل تجمع برندهای معروف دنیا است که هرساله گردشگران زیادی برای بازدید از این منطقه، راهی مالزی می‌شوند. پس درصورتی‌که علاقه‌مند به سفر هستید، هیچ جای نگرانی نیست؛ می‌توانید با آژانس‌های مسافرتی همراه شوید و با کمک از متخصصان حرفه‌ای. نگرانی‌هایتان در زمینه گردشگری را برطرف کنید. 

سوالات متداول
  • این مکان محل تجمع برندهای معروف و بزرگ صنعت مد و زیبایی در دنیا است، به همین دلیل گردشگران از سراسر دنیا به این محله سفر می‌کنند، به‌این‌ترتیب به شهرت رسیده است.

  • محله کوالالامپور منطقه‌ای مملو از جمعیت است که در مرکز شهر قرار دارد. این محله از خیابان بوکیت بینتانگ شروع می‌شود و تا خیابان پودو ادامه دارد که طول آن تقریباً ۳ کیلومتر است.

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز از 5 از بین 0 نفر

دیدگاه ها