تور خارجی زیر 10 میلیون

تور خارجی زیر 10 میلیون

تصور ما از یک سفر خارجی، هزینه های چند صد میلیونی است که فقط افراد پولدار و مرفه می توانند از پس آن بربیایند به همین دلیل تورهای خارجی برای خیلی از افراد تبدیل به آرزویی شده که بعید می دانند به واقعیت بپیوندد. ما در سفریار اینجا در کنار شما هستیم تا بگوییم حتی با بودجه زیر 10 میلیون تومان هم می توانید تور خارجی رزرو کنید و از آن لذت ببرید. حتما می پرسید چطور؟ به چه کشورهایی با زیر 10 میلیون تومان می توانیم سفر کنیم و تور ارزان ثبت نام کرد؟ اگر شما هم مثل ما هیجان زده هستید با ما همراه باشید تا تورهای خارجی ده میلیون تومان را معرفی کنیم.

مشاهده تورهای ارزان

 

تور خرداد ارمنستان

سفر به ارمنستان با تور خرداد ارمنستان در سفریار برای شما کمتر از ده میلیون تومان هزینه خواهد داشت اما شاید بپرسید چرا ارمنستان؟ فصل بهار در ارمنستان به پادشاه فصل ها معروف است و آب و هوای بسیار خوبی دارد. از طرفی برای تور ارمنستان نیاز به ویزا ندارید. از طرفی ارمنستان کشوری است که در کنار صدها جاذبه تاریخی با پیشینه چند صد ساله بهشت طبیعت گردان هم محسوب می شود. از پارک یل اکستریم گرفته تا زیپ لاین روی دره های عمیق و مزارع سرسبز ایروان، همه و همه ارمنستان را به یک مقصد گردشگری ارزان، زیبا و خاطره انگیز تبدیل کرده است.
ما در سفریار برای تور خرداد ارمنستان امکاناتی مثل رفت و برگشت زمینی، اقامت در هتل، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و لیدر فارسی زبان در نظر گرفته ایم. شما می توانید در بهترین هتل های 3 ستاره و یا هتل 4 ستاره رویال پلازا ایروان اقامت داشته باشید که از نظر کیفیت و خدمات رسانی تأییدیه کامل مسافران قبلی را داشته اند. ویژگی و مزیت بعدی تور خرداد ارمنستان به عنوان یک تور خارجی زیر 10 میلیون تومان از سفریار این است که می توانید این تور را به شکل قسطی هم خریداری کنید. پس منتظر چه هستید؟! همین حالا برای رزرو اقدام کنید.

ارمنستان خرداد

 

آفر تور گرجستان

تور گرجستان با آفرهای ویژه پیشنهاد بعدی ما به شماست تا بتوانید با کمتر از 10 میلیون تومان یک تور خارجی درجه یک را تجربه کنید. گرجستان از اردیبهشت تا اواسط تیر ماه آب و هوای خوبی دارد و بهترین زمان برای مسافرت است. 
طبیعت شگفت انگیز گرجستان، تنوع غذایی بالا و باب میل ایرانیان، جاذبه های تاریخی زیاد به همراه سواحلی برای آفتاب گرفتن، جشنواره ها و فستیوال های مختلف در بهار و تابستان و شاید از همه مهمتر عدم نیاز به اخذ ویزا از جمله دلایلی است که گرجستان را برای یک تور خارجی ارزان قیمت ولی با کیفیت و درجه یک مناسب ساخته است.
ما در سفریار با ارائه بهترین آفر تور گرجستان امکان اقامت در بهترین هتل های سه ستاره را فراهم کرده ایم. خدمات این تورها شامل اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و لیدر فارسی زبان هستند. 3 شب و 4 روز در گرجستان اقامت خواهید داشت که برای یک تور خارجی زیر 10 میلیون تومان زمان بسیار مناسبی است تا از جای جای این کشور پهناور و سرسبز لذت ببرید.

آفر تور گرجستان

 

تور وان

شهر وان که نزدیک مرز غربی ایران قرار گرفته یکی از بهترین و ارزان ترین گزینه های سفر با تور خارجی زیر 10 میلیون تومان است. اگر قصد دارید با بودجه کمتر از ده میلیون از اردیبهشت تا مهر به یک مقصد خارجی لوکس و پرطرفدار سفر کنید، شهر وان ترکیه را به هیچ وجه از دست ندهید. در این زمان شهر وان در بهترین حالت آب و هوایی قرار دارد. این موارد همه مزایای سفر به وان نیست! شما می توانید پوشاک ارزان با برندهای لوکس و اورجینال بخرید ضمن اینکه مشکلات گرفتن ویزا هم ندارید.
خدمات سفریار برای تور وان با بودجه کمتر از ده میلیون در نوع خود بی نظیر است. شما می توانید تور هوایی وان را با کمتر از 10 تومان رزرو کنید. حتی می توانید تور هوایی وان را در هتل 4 ستاره رزرو کنید و 3 شب هم اقامت داشته باشید. ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و اقامت با صبحانه هم از دیگر خدمات ما برای شماست.

تور وان

 

جمع بندی مطالب

سفریار برای شما پیشنهادهای ویژه برای تورهای خارجی زیر 10 میلیون تومان دارد؛ مقاصدی که جمعیت زیادی از ایرانیان هر ساله آنها را انتخاب می کنند تا علاوه بر خرید، گشت و گذار و تفریح، آب و هوایی هم تازه کنند. اگر فکر می کنید با این میزان بودجه سفر به این مقاصد خارجی امکان پذیر نیست کافیست سری به صفحات تورهای ما بزنید تا باور کنید. ضمنا قبل از رزرو می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما هم استفاده کنید. 

سوالات متداول
  • معمولا 3 شب و 4 روز

  • آفر گرجستان، تور وان و تور خرداد ارمنستان

  • معمولا هتل های 3 و 4 ستاره

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز از 5 از بین 0 نفر

دیدگاه ها