جشنواره تابستانی کیش

جشنواره تابستانی کیش

از جمله جذابیت‌های جنوب کشور و جزایر زیبای کیش می‌توان به جشنواره تابستانی کیش اشاره کرد. در بین تمامی جذابیت‌های این جزیره، جشنواره‌های تابستانی کیش از جمله روزهایی است که جزیره را رنگارنگ‌تر و مجذوب کننده‌تر از همیشه جلوه می‌دهد. شما می‌توانید با برنامه‌های جشنواره تابستانی کیش از برنامه‌های متنوع، تخفیفات شگفت‌انگیز در خرید و انجام خدمات درمانی استفاده کنید. پس هنگام سفر به کیش، شرکت در جشنواره تابستانی در جزیره را در کنار بازدید از جاهای دیدنی کیش فراموش نکنید. در این مجله گردشگری همراه ما باشید تا شما را با تاریخ شروع جشنواره تابستانی کیش آشنا کنیم. 

تاریخچه جشنواره تابستانی کیش

جشنواره تابستانی کیش بخش جدایی ناپذیر این جزیره است. تاریخچه این جشنواره به تابستان‌های گرم جزیره باز می‌گردد. در تابستان به علت هوای بسیار گرم تفریحات روزانه چندان جالب به نظر نمی‌رسند، پس جُنگ‌ها و فستیوال‌های شبانه بهترین انتخاب خواهد بود. 
در واقع این جشنواره یک برنامه دو سر برد در فصل تابستان برای این جزیره محسوب می‌شوند. مسافران و گردشگران علاقه‌مند به جزیره کیش می‌توانند در فصل تابستان لحظات شادی را تجربه کنند. همچنین این جشنواره فرصت جذب گردشگر و راه‌اندازی کسب و کارهای جدیدی را به ساکنان آن می‌دهد. از گذشته تا به حال جشنواره‌های تابستانی کیش همچنان برگزار می‌شوند و علاوه بر ایجاد تفریحات شاد و مفرح به اقتصاد جزیره کمک کرده است. 

جشنواره تابستانی کیش

 

تاریخ شروع جشنواره تابستانی کیش ۱۴۰۳

جشنواره تابستانی کیش ۱۴۰۳ از جمله برنامه‌های تابستانی جزیره رویایی کیش به شمار می‌رود. سالانه تعداد زیادی از گردشگران و مسافران را مجذوب خود کرده است؛ چرا که با شرکت در این فستیوال‌ها لذت سفرتان دوبرابر خواهد شد. 
تاریخ جشنواره تابستانی کیش ۱۴۰۳ از حدود 20 خرداد تا 15 تیر ماه یعنی قبل از شروع محرم خواهد بود. این تاریخ بهترین زمان برای سفر خانوادگی با فرزندان است که می‌توانند از تعطیلات خود به بهترین شکل ممکن لذت ببرند. 

 

چطور در جشنواره تابستانه کیش ثبت نام کنیم؟ 

اگر علاقه‌مند به شرکت در برنامه جشنواره تابستانی کیش هستید، می‌توانید از طریق سامانه پیامکی و یا اپلیکیشن آی کیش به راحتی در جشنواره‌ها شرکت کنید. عدد یک را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۹۳۴ ارسال کنید، سپس مشخصات فردی و شماره کارت بانکی خود را وارد کنید. همچنین با ورود به جزیره کیش پیامک خوش آمد گویی و لینک اطلاع‌رسانی جشنواره جزیره برایتان ارسال می‌شود. ضمنا دقت داشته باشید که شرکت در جشنواره تابستانی کیش برای عموم مردم اعم از کیشوند و غیر کیشوند آزاد است و هیچ هزینه‌ای نباید بابت آن به هیچ نهادی پرداخت کنید.

 

برنامه‌های جشنواره تابستانی کیش

تابستان از زیباترین فصل‌های این جزیره محسوب می‌شود. یکی از علل آن نیز فستیوال‌ها و جشنواره‌های مفرحی است که در سطح شهر برگزار می‌شود. در این بخش با برنامه‌های جشنواره تابستانی کیش که مورد علاقه مهمانان این جزیره است، آشنا می‌شوید. 

برنامه‌های جشنواره تابستانی کیش

خریدهای ارزان قیمت 

یکی از برنامه‌هایی که به بهانه جشنواره تابستانه کیش هر سال برگزار می‌شود و در سال 1403 نیز برگزار خواهد شد، تخفیف‌های ویژه و بسیار بالا روی اجناس با کیفیت حتی تا سقف 90% (در سال 1400، شعار تخفیف 99% داشتیم) است. امسال نیز مشابه سال‌های گذشته می‌توانید اجناس و کالاهای مدنظرتان را با تخفیف زیاد خریداری کنید. تقریبا اکثریت مراکز خرید کیش در این طرح فعالانه شرکت خواهند کرد که چند نمونه از آن را در ادامه لیست کرده‌ایم که لیست اصلی بسیار طولانی‌تر از این خواهد بود:

  • بازار زیتون
  • بازار مریم
  • بازار شهر چین
  • بازار ونوس
  • بازار عرب‌ها
  • مرکز خرید مروارید
  • مرکز خرید پردیس ۱
  • مرکز خرید دامون

شرکت در کنسرت‌ها

کنسرت و موسیقی زنده از جمله تفریحاتی است که اغلب افراد به آن علاقه‌مند هستند. جزیره کیش یکی از بهترین محل‌های برگزاری کنسرت است که در حال حاضر خواننده‌های متعددی در جشنواره تابستانی کیش مشغول برگزاری کنسرت هستند. 
کنسرت‌ها معمولاً در تالار مجلل پرشین کیش، سالن هال مریم کیش، سالن رویال هال هتل پانوراما، تالار شهر و سالن کنسرت مجموعه آوای خلیج فارس برگزار می‌شوند. شما می‌توانید در سراسر جزیره کیش بنرهای تبلیغاتی کنسرت و اجرای موسیقی زنده را مشاهده کنید. در طول جشنواره تابستانی جزیره کیش، بلیط‌ها با قیمت کمتری به فروش می‌رسند. 

تماشای فیلم و تئاتر

جشنواره تابستانی در جزیره کیش برنامه‌های شادی مانند نمایش فیلم و تئاتر نیز دارد. فیلم و تئاتر خیابانی می‌تواند برای شما و فرزندانتان شبی به یاد ماندنی و لذت بخش بسازد. اغلب این گونه نمایش‌ها در فضای باز و در شب‌های خنک جزیره کیش اجرا می‌شوند. تئاتر عروسکی، تئاتر خیابانی، موسیقی‌های خیابانی و نمایش فیلم‌های به روز جزو برنامه‌های مهیج جشنواره‌های تابستانی کیش هستند که در سطح شهر برگزار می‌شوند. 

تفریحات آبی کیش

امکان ندارد که در سفر به کیش تفریحات آبی آن شما را جذب نکرده باشد. تفریحات آبی جزیره کیش در سراسر کشور بی‌نظیر هستند. از جمله دلایلی که اغلب افراد به این جزیره سفر می‌کنند، سواحل و اسکله‌های حاوی تفریحات آبی است. در جزیره کیش پاک آبی نیز وجود دارد که لذت آب تنی در هوای گرم جزیره را برای شما ماندگار خواهد کرد. این تفریحات آبی را می‌توانید در اغلب اسکله‌ها و پارک‌های آبی بیابید. از جمله تفریحات آبی جزیره عبارتند از: 

اسکله‌های تفریحی کیش

در کنار برنامه‌های جشنواره تابستانی کیش می‌توانید در اسکله‌های تفریحی از هر تفریح آبی که فکرش را کنید، بهره‌مند شوید. انواع تفریحات دریایی در سواحل نیلگون خلیج فارس می‌توانند روز شما را در این جزیره بسازند. قدم زدن، قایق سواری، ماهیگیری، بالن سواری و دوچرخه سواری از دیگر تفریحات موجود در این اسکله‌های تفریحی است. 

جُنگ‌های شبانه کیش 

از جمله تفریحات شبانه کیش می‌توان به جُنگ‌های شبانه نیز اشاره کرد. این گونه از تفریحات شبانه کیش بهترین برنامه تفریحی با خانواده خواهند بود. جُنگ‌ها شامل برنامه‌های شاد و مفرح بسیاری می‌شود. در سفر تابستانی خود به کیش هر شب کمدین‌های مطرح کشور با اجراهایی سراسر هیجان و خنده در کنار شما حضور خواهند داشت. در گذشته کمدین معروف حامد آهنگی در این جزیره به اجرای جُنگ‌های شبانه می‌پرداخت که در حال حاضر یکی از بهترین برگزار کننده این مراسمات، میلاد صالح‌پور و اکبر اقبالی هستند. 

مسابقات جشنواره تابستانی کیش

جشنواره تابستانه کیش مسابقات مهیجی را در طول جشنواره‌های متنوع برگزار می‌کند. در این مسابقات علاقه‌مندان می‌توانند با هم به رقابت بپردازند و در پایان جوایزی دریافت کنند. جشنواره تابستانی در جزیره کیش به صورت روزانه و هفتگی برگزار می‌شود. شما می‌توانید با شرکت در مسابقات جشنواره‌های متنوع، امتیاز خود را افزایش دهید و در پایان جوایزی نفیس دریافت کنید.

مسابقه جشنواره تابستانه کیش در سال 1403 شامل یک رویداد بزرگ عکاسی کیش است که تاریخ برگزاری آن از 27 خرداد لغایت 20 شهریور است. شرکت در این مسابقه برای کلیه افراد اعم از کیشوند و غیر کیشوند آزاد است. تمرکز موضوع این مسابقه بر روی گردشگری و محیط زیست جزیره کیش خواهد بود. 

این مسابقه در تاریخ 20 شهریور به اتمام می‌رسد، سپس از تاریخ 20 شهریور تا 31 شهریور داوری تصاویر گرفته شده انجام خواهد گرفت. پس از آن از تاریخ 1 تا 5 مهر اعلام برندگان و اهدای جوایز و مراسم اختتامیه خواهد بود.

مسابقات جشنواره تابستانی کیش

جشنواره آب نبات چوبی ویژه کودکان

از دیگر تفریحات کیش می‌توان به آبنبات چوبی ویژه کودکان ۳ تا ۷ اشاره کرد. این جشنواره شامل مسابقات و برنامه‌هایی شاد و مفرح برای کودکان مهمان در این جزیره است. کودکان با شرکت در این جشنواره می‌توانند ساعاتی لذت‌بخش را سپری کنند و به تفریح و شادی بپردازند.

جشنواره سلامت کیش

از دیگر جاهای دیدنی تابستانی کیش می‌توان به جشنواره سلامت اشاره کرد. هدف این جشنواره ارائه خدمات درمانی برای مسافران است که با اعمال تخفیفات انجام می‌شود. اقدامات درمانی که توسط حاذق‌ترین پزشکان کشور در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جزیره کیش صورت می‌گیرد، شامل موارد زیر است:

  • درمان بیماری‌های کبدی
  • تشخیص سرطان و پیشگیری از آن
  • کاشت مو و زیبایی
  • عمل لاپاراسکوپی
  • تغذیه

جشنواره سلامت کیش

همچنین می‌توانید از اقدامات طب سنتی، ماسه درمانی و آب درمانی در این جزیره بهره‌مند شوید. آزمایشات اولیه و معاینات نیز از خدمات رایگان مراکز درمانی در این ایام است. 

طرح رایگان بنزین جزیره کیش

طرح رایگان بنزین از دیگر جشنواره‌های این جزیره محسوب می‌شود که از سال ۱۴۰۲ استارت خورده است. در سال 1403 هنوز خبری مبنی بر برگزاری این طرح وجود ندارد.

برنامه جشنواره تابستانه کیش کجا برگزار می‌شود؟

جشنواره تابستانی کیش ۱۴۰۳ محدود به مکان خاصی نیست و معمولاً در تمام نقاط جزیره برپا می‌شوند. برای دسترسی به برنامه‌های متنوع جشنواره تابستانی کیش می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مینی بوس و تاکسی استفاده کنید. بدون شک تردد با خودرو شخصی یا خودروهای لوکس جزیره می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش در هوای دلچسب جزیره باشد. قرعه کشی‌ها و افتتاحیه‌ها معمولاً در سالن اصلی تئاتر این جزیره برگزار می‌شوند و شما می‌توانید جهت شرکت در قرعه کشی و دریافت جوایز نفیس به این محل مراجعه کنید. 

 

شرکت در جشنواره تابستانی کیش با تور

شرکت در جشنواره‌های تابستانی کیش از جمله تفریحات هیجان‌انگیزی است که ر هنگام سفر به جزیره نباید از دست بدهید.فستیوال‌های شاد در خیابان، جُنگ شادی، کنسرت، خرید و آب‌تنی در هوای دلچسب جزیره تنها بخشی از تفریحات این جشنواره‌ها محسوب می‌شوند. اگر جزو افرادی هستید که به دنبال سفری اقتصادی هستید، تور کیش می‌تواند بهترین انتخاب باشد. شرکت در جشنواره تابستانی کیش با تور مسافرتی سراسر خاطره خواهد بود. هنگام سفر با تور کیش زمان و پول شما مدیریت می‌شود. شما می‌توانید در تمام برنامه‌های جشنواره تابستانی شرکت کنید، خریدهای خود را انجام دهید و از تک تک لحظات حضور خود در این جزیره لذت ببرید. 

 

اقامت در بهترین هتل‌های کیش

در سفر به کیش یکی از مسائل پیش رو اقامت خواهد بود. اقامت و رزرو هتل در بهترین مکان کیش می‌تواند سفر شما را در این جزیره رویایی تکمیل کند. جزیره کیش به دلیل استقبال زیاد گردشگران دارای هتل‌های بسیاری است که اکثر آن‌ها از جمله هتل‌های لوکس ایران به شمار می‌روند. 
اقامت در بهترین هتل کیش می‌تواند آرامش و راحتی شما را پس از گذراندن یک روز پر هیجان تضمین کند. کافی است هتل‌های با کیفیت کیش را بشناسید و پیش از سفر به رزرو آن‌ها بپردازید. اقامت در هتلی خوب و با کیفیت می‌تواند لذت برنامه‌های جشنواره تابستانه کیش را چندین برابر کند. 

 

سخن پایانی

بهترین فرصت برای سفر به کیش، شرکت در جشنواره تابستانی کیش است. کیش در فصل تابستان با برنامه جشنواره تابستانی کیش، میزبان شما است تا بهترین تجربه سفر به کیش را داشته باشید. اگر شما هم قصد سفر به این جزیره زیبا و خاطره ساز را دارید، جشنواره تابستانی در جزیره کیش می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. می‌توان گفت جشنواره‌های کیش، تابستان این جزیره را رنگارنگ‌تر و جذاب‌تر از همیشه جلوه می‌دهد. جهت سفر به کیش و شرکت در جشنواره تابستانی کیش ۱۴۰۳ خرید تور کیش را به شما پیشنهاد می‌دهیم. با خرید این تور از آژانس مسافرتی سفری خاطره‌انگیز پیش رو دارید. 

سوالات متداول
  • جشنواره تابستانه کیش از ابتدای تیر تا انتهای شهریور ادامه دارد.

  • بله. در این جشنواره برنامه‌هایی مناسب تمام سنین وجود دارد. 

  • کنسرت و موسیقی زنده، جنگ شبانه، تفریحات آبی متنوع، تخفیفات و خرید، جشنواره آبنبات چوبی و سلامت.

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز از 5 از بین 0 نفر

دیدگاه ها