مراکز خرید سریلانکا

مراکز خرید سریلانکا

یکی از مهمترین برنامه‌های سفر به کشور سریلانکا، بازدید از مراکز خرید سریلانکا است. پاساژهای سریلانکا مرکزی برای ارائه محصولات برندهای معروف محلی و جهانی هستند و گردشگران برای خرید از این برندها به این مراکز مراجعه می‌کنند. این کشور به‌عنوان جواهر درخشان اقیانوس هند شناخته شده و با تاریخ و فرهنگ چند هزارساله خود، جزو مقاصد گردشگری محبوب در دنیا است.

مراکز خرید و بازارهای این کشور نقش بسزایی در ارائه تجربه‌های خرید به گردشگران و جمعیت محلی این کشور دارند. در این مطلب به بررسی بهترین مراکز خرید سریلانکا پرداخته و همه مکان‌هایی را که برای خرید شخصی و سوغاتی در سفر خود باید به آنجا سر بزنید، به شما معرفی می‌کنیم. 

مرکز خرید اودل (Odel)

مرکز خرید اودل (Odel) در کلمبو، به دلیل تنوع فراوانی که ارائه می‌دهد، به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید سریلانکا شناخته شده است. با وسعتی بیش از 33 هزار مترمربع، این مرکز خرید به‌عنوان یک فضای مدرن و پویا ظاهر شده است. یکی از جذابیت‌های این مرکز، متنوع بودن فروشگاه‌هاست. از برندهای محلی گرفته تا نام‌های معتبر جهانی، اینجا یک مرکز اصلی برای خرید لباس از هر سبک و سلیقه‌ای است. برندهای مشهوری چون نایک و آدیداس نیز در اینجا نمایندگی دارند که به خریداران امکان دسترسی به محصولات باکیفیت بین‌المللی را می‌دهد.

علاوه بر لباس، مرکز خرید Odel با داشتن فروشگاه‌های مختلف از جمله کتاب‌فروشی، جواهرفروشی، فروشگاه عطر و سایر مغازه‌های متنوع،کتاب و جواهرات نیز خدمات ارائه می‌دهد. همچنین، حضور یکی از بهترین رستوران‌های سوشی در این مرکز خرید، تجربه‌ای جذاب را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. به همین دلایل، اودل نه تنها به‌عنوان یکی از پاساژهای سریلانکا بلکه به‌عنوان یک مقصد تفریحی هم شناخته می‌شود.

آدرس: No 5, Alexandra Place, Colombo, Sri Lanka

مرکز خرید اودل سریلانکا

 

مرکز خرید لیبرتی پلازا (Liberty Plaza)

مرکز خرید لیبرتی پلازا (Liberty Plaza) باسابقه‌ای که دارد به‌عنوان یکی از اولین و بزرگ‌ترین مراکز خرید سریلانکا در کلمبو، از جذابیت‌ها و خدمات وسیع برخوردار است. این مرکز خرید که در دهه 1980 احداث شد، به‌عنوان اولین مرکز خرید در کل سریلانکا شناخته شده است و در زمان ساخت خود، به یکی از مقاصد گردشگری مهم کلمبو تبدیل شد. امروزه نیز این روند ادامه دارد و گردشگران بسیاری برای خرید به این پاساژ مراجعه می‌کنند.

مرکز خرید Liberty Plaza با ارائه تنوع وسیعی از کالاها و خدمات، از لباس و جواهرات گرفته تا عطر و سایر اجناس، به خریداران گزینه‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. مانند سایر پاساژهای سریلانکا، یکی از طبقات این مرکز خرید به رستوران‌ها و فودکورت‌های مختلف اختصاص دارد. از رستوران‌های معروف جهانی مانند KFC و McDonald's گرفته تا رستوران‌های محلی، گزینه‌های متنوعی به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

از اجناس ارزان‌قیمت تا لوکس گرفته در مرکز خرید Liberty Plaza با هر قیمتی عرضه می‌شود. به‌طورکلی، مرکز خرید لیبرتی پلازا یک مقصد خرید چندگانه است که از امکانات و خدمات متنوع برخوردار است.

آدرس: 300 Srimath Anagarika Dharmapala Mawatha, Colombo 00300, Sri Lanka

درب ورودی مرکز خرید لیبرتی پلازا

 

مرکز خرید شوپاهولیکس (SHOPAHOLICS)

مرکز خرید شوپاهولیکس (SHOPAHOLICS) یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین مراکز خرید سریلانکا به شمار می‌آید. این مرکز خرید با ساختمان زیبا و مدرن خود، یک شاهکار معماری در دل سریلانکا است که باعث لذت‌بردن از تجربه خرید می‌شود. با دیدن این مرکز خرید، شما به تماشای ترکیب هنر و فناوری در زیر یک سقف بزرگ دعوت می‌شوید.

در مرکز خرید SHOPAHOLICS می‌توانید کالاهای متنوعی را مشاهده کنید. از لوازم خانگی گرفته تا صنایع‌دستی سریلانکا، انواع کیف و کفش، لباس و حتی سوغاتی‌های زیبا و متنوع و سایر موارد دیگر، در این مرکز خرید به فروش می‌رسند. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مرکز، ارائه امکانات تفریحی و رفاهی است. استخری زیبا برای لحظات استراحت، سینما با ظرفیت بالا و رستوران‌ها و سوپرمارکت‌های متنوع در طبقه همکف، همگی به تجربه خرید شما افزوده و این مرکز را به یکی از بازارهای سریلانکا برای خرید و تفریح تبدیل کرده‌اند.

 

مرکز خرید مارینو (Marino Mall)

مرکز خرید مارینو (Marino Mall) یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید سریلانکا است که در 12 طبقه ساخته شده و برندهای محلی و بین‌المللی در این مرکز خرید شهر کلمبو واقع شده‌اند. این مرکز خرید تنها مکانی برای خرید نیست، بلکه در واقع یک هتل است و به‌عنوان مکانی برای یک تجربه تفریحی و گردشگری نیز شناخته می‌شود.

در طبقه همکف، تنوع قابل توجهی از بوتیک‌های لباس زنانه، اسباب‌بازی و لوازم الکترونیکی مشاهده می‌شود. طبقه‌های بالاتر این مرکز به فروش لوازم دکوری، ظروف آشپزخانه و مبلمان اختصاص دارند. وجود یک مرکز بازی ۹D VR نیز این مرکز را به یک مقصد خاص برای کودکان و نوجوانان تبدیل کرده و ساعات کاری مارینو، مانند سایر مراکز خرید سریلانکا از 9 صبح تا 10 شب است.

Shree Devi Batik، یکی از مغازه‌های معروف این مرکز خرید، با ارائه کارهای ابریشمی سنتی، یک مقصد عالی برای خرید هدایای خاص و سنتی درخشان است. فودکورت بزرگ این مرکز خرید نیز گزینه‌های لذیذی از غذاهای ملل مختلف را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. از رستوران‌های محبوب آن می‌توان به Western Bay، Cafe On Ocean، Far Eastern Vietnamese و Bharat Bojun اشاره کرد که در بهترین پاساژهای سریلانکا شعبه دارند.

آدرس: 590 Galle Rd, Colombo 00300, Sri Lanka

مرکز خرید مارینو سریلانکا در شب

 

مرکز خرید مجستیک سیتی (MAJESTIC CITY)

از مهم‌ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید سریلانکا، می‌توان به مرکز خرید مجستیک سیتی (Majestic City) اشاره کرد که در خیابان Galle Road واقع شده است. این مرکز خرید به دلیل موقعیت مکانی و نزدیک بودن به مغازه‌ها و جاهای تفریحی، جذابیت خاصی دارد. با برخورداری از چندین طبقه، Majestic City یک فضای گسترده برای خریداران ارائه می‌دهد.

این مرکز خرید نه‌تنها برای خرید لوازم متنوع و پوشاک معتبر محلی و جهانی شناخته شده است، بلکه امکانات تفریحی متعددی را نیز در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. وجود سینماهای مجستیک باتجربه سینمایی خاص، فودکورت با گزینه‌های متنوع از غذاها و قسمت‌هایی برای استراحت و تفریح، این مرکز را به یک مقصد خرید و تفریحی برای گردشگران و مردم محلی تبدیل کرده‌اند. همچنین، حضور کافه‌ها باعث شده تا Majestic City یک فضای جذاب برای تجربه خرید و اوقات فراغت باشد.

آدرس: Galle Rd,  Bambalapitiya, Colombo, Sri Lanka

درب و معماری مرکز خرید مجستیک سیتی سریلانکا

 

مرکز خرید برفوت گالری (The Barefoot Gallery)

مرکز خرید برفوت گالری (The Barefoot Gallery) یکی دیگر از بهترین مراکز خرید سریلانکا به شمار می‌آید. این مرکز خرید با تنوع جنس و ارائه محصولات باکیفیت، جایگاه خود را در بازار به‌خوبی پیدا کرده است. اگرچه از نظر اندازه با مرکز خرید Odel قابل‌مقایسه نیست، اما از لحاظ تنوع و ارائه محصولات متنوع و جذاب جایگاه ویژه‌ای دارد.

در برفوت گالری، می‌توانید محصولاتی همچون صنایع‌دستی با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، اسباب‌بازی، جعبه‌های چوبی نقاشی شده، کیف، پوشاک، زیورآلات سنتی و روتختی با قیمت‌های مناسب پیدا کنید. این مرکز خرید به‌عنوان یک مقصد ایده‌آل برای خرید سوغاتی‌های خاص در میان پاساژهای سریلانکا شناخته می‌شود. تنوع گسترده محصولات و قیمت‌های خوب، Barefoot Gallery را به مقصدی اصلی برای گردشگران تبدیل کرده است.

مرکز خرید برفوت گالری

 

مرکز خرید کندی (Kandy City Centre)

مرکز خرید کندی (Kandy City Centre) به‌عنوان یک مجتمع تجاری ده طبقه، یکی از پروژه‌های موفق در بین مراکز خرید سریلانکا است. افتتاح این مرکز خرید در سال 2005 در نزدیکی معبد یادگار Kandy Tooth سروصدای زیادی به پا کرد.

از امکانات کندی سیتی سنتر می‌توان به مواردی مانند رستوران‌ها، امکانات تفریحی، سوپرمارکت، فروشگاه‌های عطر، کتاب‌فروشی، کافه‌ها و بستنی‌فروشی اشاره کرد. برندهای مشهوری مانند آدیداس، نایک، Levis، Kelly Felder و ... نیز در اینجا حضور دارند.

طبقه چهارم این مرکز خرید به مکانی برای بازی کودکان و نوجوانان اختصاص‌یافته است. از آنجایی که خانواده‌ها معمولاً حین خرید نگران بچه‌های خود هستند، می‌توانند کودکان را در این قسمت سرگرم کنند. این یکی از مهمترین امکانات برای پاساژهای سریلانکا است. همچنین، وجود یک فروشگاه اسباب‌بازی در طبقه اول این مرکز خرید، جذابیت خاصی ایجاد کرده است. ساعات کاری این مجموعه از ساعت 8 صبح تا 9 شب است.

آدرس: Sri Wickrama Rajasinghe Mawatha, Kandy 20000, Sri Lanka

خرید مردمان از مرکز خرید کندی سریلانکا

 

بازار پتا (PETTAH)

بازار پتا (Pettah) یکی از مهمترین مراکز خرید سریلانکا است و به‌عنوان یک بازار باارزش تاریخی و فرهنگی شناخته می‌شود. این بازار بر روی اسکله واقع شده و دست‌فروشان این بازار بافت سنتی و زنده شهر کلمبو را به‌خوبی به تصویر می‌کشند.

به‌عنوان یک مقصد خرید سنتی و خاص، بازار پتا از مراکز اصلی در بین بازارهای سریلانکا شناخته شده و مکانی مناسب برای خرید سوغاتی و لباس‌های سنتی است. علاوه‌بر مرکز خرید، بازار پتا به‌عنوان یک نمایشگاه از زندگی روزمره مردم سریلانکا هم شناخته شده و تجربه خریدی جذاب و متنوع را ارائه می‌دهد. مسئله‌ای که باعث جذب توریست‌ها به این بازار می‌شود، ارتباط تنگاتنگ آن بافرهنگ و زندگی محلی است.

معاری زیبای بازار پتا در سریلانکا

 

فروشگاه‌های زنجیره‌ای CARGILLS FOOD CITY

فروشگاه‌های زنجیره‌ای Cargills Food City در بین مراکز خرید سریلانکا، به‌عنوان سومین برند شناخته می‌شود. در این فروشگاه در یک ثانیه، یک تراکنش انجام می‌شود. این مسئله به‌خوبی اعتماد مشتریان به این برند را نشان می‌دهد.

ارائه بهترین کالاها و محصولات باکیفیت در کنار قیمت مناسب، از دلایل جایگاه ویژه Cargills Food City در بازار خرده‌فروشی سریلانکا است. این فروشگاه‌ها در بیش از 120 شعبه و در 17 منطقه مختلف سریلانکا حضور دارند و محصولات متنوعی از جمله خوراکی‌ها، لبنیات، مواد غذایی، محصولات بهداشتی و سایر اقلام خانگی را به مشتریان ارائه می‌دهند.

درب فروشگاه‌های زنجیره‌ای CARGILLS FOOD CITY

 

بازار مرکزی کلمبو

بازار مرکزی کلمبو، از بهترین مراکز خرید سریلانکا به شمار می‌رود. در این بازار مرکزی انواع فروشگاه‌های برند و محلی وجود دارد. یکی از ویژگی‌های برجسته بازار مرکزی، تمیز و مدرن بودن آن است. همچنین تمامی بخش‌های عمومی این بازار با دوربین‌های مداربسته مجهز شده‌اند تا امنیت مغازه‌داران و مشتریان را تضمین کند.

این مرکز خرید دارای یک پارکینگ بزرگ و مجهز است تا برای مسافرانی که خودرو دارند، امکان راحتی در دسترسی به بازار را فراهم می‌کند. علاوه بر مغازه‌ها، این مرکز خرید دارای فودکورت، سینما و هتل نیز است. موقعیت مکانی این مرکز خرید باعث شده که به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین بازارهای سریلانکا شناخته شود. ساعات کاری مجموعه از 10 صبح تا 10 شب است.

آدرس: 137 Sir James Pieris Mawatha, Colombo 00200, Sri Lanka

 

بازدید از مراکز خرید سریلانکا با تور سفریار

با تور سفریار بازدید شگفت‌انگیزی از مراکز خرید سریلانکا داشته باشید. پاساژهای سریلانکا و بازارهای سنتی یا مراکز خرید مدرن و بزرگ این کشور، همگی از جاهای دیدنی برای گردشگران هستند که برای خریدهای شخصی یا خرید سوغاتی به آنجا می‌روند. با همه این تنوع و فراهم آمدن امکانات مدرن در کنار زیبایی‌های سنتی، سفر شما با تور سفریار به سریلانکا یک تجربه یکتا در دنیای خرید و گردشگری خواهد بود.

برای اطلاع از خرید تور سریلانکا و نحوه رزرو آن همین حالا با آژانس مسافرتی سفریار تماس (02191006828) حاصل کنید.

سوالات متداول
  • Odel نماینده برندهای نایک و آدیداس است.

  • Liberty Plaza ارائه‌دهنده انواع لباس، جواهرات و فودکورت با قیمت‌های متنوع است.

  • Shopaholics با معماری زیبا و امکانات تفریحی همچون استخر و سینما، یک مرکز خرید مدرن و جذاب است.

  • Marino Mall میزبان برندهای محلی و بین‌المللی در زمینه‌های لباس، دکوری و الکترونیک است.

  • Majestic City به‌عنوان مرکز خرید اصلی در Galle Road با امکانات تجاری و تفریحی گسترده شناخته می‌شود.

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز از 5 از بین 0 نفر

دیدگاه ها