بهترین هتل های ارمنستان

بهترین هتل های ارمنستان

شناخت و انتخاب بهترین هتل های ارمنستان می‌تواند سفر شما را به یک تجربه لاکچری و لذت‌بخش تبدیل کند. رزرو بهترین هتل های ارمنستان این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا یک اقامت لوکس را تجربه و از امکانات و خدمات متنوعی بهره ببرید.

در این مقاله ما شما را با بهترین هتل های ارمنستان آشنا خواهیم کرد. از هتل‌های لاکچری‌ شهر ایروان گرفته تا هتل‌های زیبا در محاصره طبیعت، هرکدام از این مکان‌ها داستانی جدید از زیبایی و راحتی به مسافران خود ارائه می‌دهند.

بهترین هتل های ارمنستان

ارمنستان، تاریخ باستانی و پیچیده‌ای دارد که با مناظر و بناهای تاریخی خیره کننده‌اش به نمایش گذاشته شده است. وجود صومعه‌های قرون وسطایی در سراسر کشور، کوه‌های خیره‌کننده، رودخانه‌های پر جریان، سواحل زیبا و متنوع باعث شده‌اند که ارمنستان به یک مقصد توریستی محبوب در بین گردشگران تبدیل شود. 

از مهم‌ترین مواردی که باید در سفر به ارمنستان به آن توجه داشته باشید، محل اقامت است. در این کشور هتل‌های مختلفی وجود دارد که انتخاب بهترین هتل‌های ارمنستان را سخت می‌کند. در ادامه لیستی از بهترین هتل‌ها را برای شما آماده کرده‌ایم تا انتخاب درستی داشته باشید.

بهترین هتل های ارمنستان

هتل گرند ایروان (Grand Hotel Yerevan)

قبل از هر سفری، انتخاب یک هتل مناسب می‌تواند تجربه اقامت شما را به یک سفر لذت‌بخش تبدیل کند. هتل گرند ایروان، با رتبه 5 ستاره و موقعیت ممتاز در قلب ایروان، بهترین هتل ارمنستان و یکی از بهترین گزینه‌های اقامت به حساب می‌آید. اگر به دنبال تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌ساز در ایروان هستید، هتل گرند ایروان می‌تواند یک گزینه عالی باشد. این هتل با امکانات رفاهی، موقعیت مرکزی و تنوع در خدمات رستورانی، به یک مقصد لوکس برای مسافران تبدیل شده است.

یکی از ویژگی‌های جذاب هتل گرند، وجود دو رستوران با منوی گسترده است. رستوران ایتالیایی هتل با غذاهای اصیل، جایگاه ویژه‌ای در میان مهمانان دارد. همچنین، رستوران لوکس روسینی با ارائه غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای و ارمنی، تجربه‌ای لذت‌بخش از طعم‌های متنوع فراهم می‌کند.

هتل گرند ایروان با فاصله 200 متری تا گالری ملی هنر و 500 متری تئاتر اپرا، امکان دسترسی راحت به مراکز فرهنگی و هنری ایروان را فراهم ساخته است. 

هتل گرند ایروان با ارائه امکانات فراوان، سعی در ایجاد تجربه اقامتی لاکچری دارد. از امکانات این هتل می‌توان به وای‌فای رایگان، تلویزیون، چای و قهوه‌ساز، صندوق امانات، باشگاه ورزشی، استخر، سونا، اسپا و سالن کنفرانس اشاره کرد. این امکانات همگی به مهمانان هتل ارمنی امکان انتخاب و استفاده را می‌دهند. یکی از ویژگی‌های جالب هتل گرند، وجود یک کافه زیبا در یک گلخانه بزرگ است که شما می‌توانید از انواع نوشیدنی‌های گرم یا سرد در محیطی دلنشین و با موسیقی زنده لذت ببرید.

  • آدرس: خیابان آبویان 14،  ایروان 0001، ارمنستان
  • شماره: 37410591600+

هتل گرند ایروان

هاستل Tatev Hotel and Tours

هاستل Tatev Hotel and Tours، از بهترین هتل‌های ارمنستان واقع در منطقه تاتِو با امکانات تفریحی فراوان برای گردشگرانی که ارتباطی نزدیک با طبیعت و تاریخ ارمنستان دارد. این هاستل فاصله کوتاهی از مرکز شهر دارد و امکاناتی همچون باغ زیبا، پارکینگ رایگان، اتاق مشترک و تراس آرامش‌بخش را به مهمانان ارائه می‌دهد.

از جمله امکانات دیگر این هتل می‌توان به پذیرش 24 ساعته، انتقال فرودگاهی، آشپزخانه مشترک و اینترنت بی‌سیم رایگان در سراسر هتل اشاره کرد. اتاق‌ها با تجهیزات مدرن و امکانات کاملی همچون تهویه هوا، یخچال، حمام اختصاصی و میز مجهز شده‌اند.این هاستل از موقعیت جغرافیایی خوبی نیز برخوردار است و جاذبه‌های محلی همچون موزه تاریخ ارمنستان و دانشگاه ایروان در دسترس قرار دارد.

  • آدرس: 2، 5GC8+9VQ، خیابان یرواند کوچار 5، ایروان 0070، ارمنستان
  • شماره: 37496246655+

هاستل Tatev Hotel and Tours

هتل نورث اونیو یاوی هتل‌های استلار (North Avenue by Stellar Hotels)

هتل نورث اونیو یاوی هتل‌های استلار یکی دیگر از بهترین هتل های ارمنستان که می‌توانید از امکانات تفریحی هتل که شامل یک استخر سرپوشیده و سونا می‌شود، لذت ببرید. این هتل همچنین از اتصال اینترنت بی‌سیم رایگان، خدمات اطلاعات گردشگری و مراقبت از کودکان (هزینه اضافی دارد) برخوردار است.

امکانات ویژه شامل خدمات خشکشویی/لاندری، پذیرش 24 ساعته و پرسنل چندزبانه می‌شود. از خدمات ترابری رفت و برگشت فرودگاه (هزینه اضافی دارد) استفاده کنید و پارکینگ خودرو (تحت شرایط) نیز در محل موجود است. از یک وعده غذای خوشمزه در رستوران میس لذت ببرید. صبحانه بوفه هر روز از ساعت 7:30 صبح تا 11:00 صبح با هزینه‌ای ارائه می‌شود.

اقامت در هتل نورث اونیو با هتل‌های استلار شما را در قلب ایروان قرار می‌دهد، فقط چند قدمی از اتحادیه هنرمندان و 5 دقیقه پیاده‌روی از موزه خاورمیانه فاصله دارید. این هتل 4 ستاره فاصله 0.4 مایلی (0.6 کیلومتر) از میدان جمهوری و 0.4 مایلی (0.6 کیلومتر) از گالری ملی ارمنستان دارد.

  • آدرس: خیابان شمالی 1، 10، ایروان 0010، ارمنستان
  • شماره: 37410505055+

هتل نورث اونیو یاوی هتل‌های استلار

هتل دیاموند هاوس (Diamond Hotel Yerevan)

هتل دیاموند هاوس از بهترین هتل های ارمنستان به شمار می‌رود. با رزرو این هتل می‌توانید از امکانات تفریحی مانند اجاره دوچرخه لذت ببرید. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به اتصال اینترنت بی‌سیم رایگان و خدمات اطلاعات گردشگری اشاره کرد.

امکانات ویژه شامل یک مرکز تجاری 24 ساعته، روزنامه در لابی و خدمات خشکشویی/لاندری می‌شود. ترابری رفت و برگشت به فرودگاه با هزینه (24 ساعته) و پارکینگ رایگان خودرو در محل موجود است.

برای ناهار یا شام، به رستوران امپایر استریت بروید که در غذاهای بین‌المللی تخصص دارد. همچنین امکان سرو غذا در کافه و اتاق در دسترس است. روز خود را با نوشیدن در بار/لانج پایان دهید. صبحانه کنتینانتال هر روز از ساعت 9:00 تا 11:00 صبح سرو می‌شود.

در یکی از 52 اتاق مهمان که دارای یخچال و تلویزیون صفحه‌ای مسطح هستند، خود را راحت کنید. حمام‌ها دارای لوازم بهداشتی رایگان هستند. اینترنت رایگان، تلفن، صندوق امانات و میز از دیگر امکانات هتل به شمار می‌روند.

اقامت در هتل دیاموند هاوس شما را در قلب ایروان قرار می‌دهد، با 10 دقیقه پیاده‌روی از موزه مارتیروس ساریان و موزه هنر مدرن می‌رسید. این هتل 4 ستاره 0.8 مایل (1.3 کیلومتر) فاصله دارد از میدان جمهوری و 0.7 مایل (1.1 کیلومتر) از تئاتر اپرای ایروان فاصله دارد.

  • آدرس: خیابان آرام 86، ایروان 0002، ارمنستان
  • شماره: 37410508080+

هتل دیاموند هاوس از بهترین هتل های ارمنستان

هتل نشنال ایروان (Hotel National)

هتل National، از دیگر هتل‌های ارمنستان است که تنها 5 دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه متروی میدان ریپابلیک، موزه ملی و پارک فواره فاصله دارد. از امکانات هتل می‌توان به استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، مرکز اسپا و حمام ترکی اشاره کرد.

اتاق‌ها هتل دارای پنجره‌های بزرگی هستند و همگی با اینترنت رایگان Wi-Fi، تلویزیون و حمام اختصاصی تجهیز شده‌اند. رستوران هتل غذاهای بین‌المللی را ارائه می‌کند و شما می‌توانید غذاهای سبک‌تر را در کافه رز تجربه کنید. ایستگاه اتوبوس نزدیک‌ترین ایستگاه حمل و نقل عمومی به فاصله 20 متری از هتل و فاصله از فرودگاه بین‌المللی ایروان تا هتل National  با وسیله نقلیه تاکسی حدود 20 دقیقه است.

  • آدرس: خیابان امیریان 3 4، ایروان 0010، ارمنستان
  • شماره: 37410574000+

هتل نشنال ایروان

هتل آرمنیا ماریوت (Armenia Marriott Hotel) 

در جستجوی یک اقامت لاکچری و خاص در ایروان، هتل آرمنیا ماریوت با امتیازات بالا در سایت‌های معتبر گردشگری مانند TripAdvisor، Booking و Google، یکی از بهترین گزینه‌ها به‌حساب می‌آید. از امتیازات هتل آرمنیا، بهترین هتل در ارمنستان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

هتل آرمنیا ماریوت در میدان جمهوری ایروان قرار دارد. این به معنای دسترسی آسان به اماکن تاریخی، فرهنگی و تجاری ایروان است. موقعیت مرکزی این هتل، یک امتیاز بزرگ برای گردشگرانی محسوب می‌شود که به دنبال آسانی در حرکت و دیدن جاذبه‌های شهر هستند.

از امکانات هتل می‌توان به مواردی مانند باشگاه بدنسازی، استخر روباز، سالن اسپا و پارکینگ رایگان اشاره کرد. همچنین اتاق‌های هتل آرمنیا ماریوت با عایق صوتی مطلوب، فراهم‌کننده فضایی آرام و خلوت هستند. این ویژگی به مسافران اجازه می‌دهد تا از لحظاتی آرامش‌بخش و بی‌نقص در دل شهر لذت ببرند.

اگر به دنبال هتلی با خدمات 24 ساعته هستید، هتل آرمنیا ماریوت این خواسته را برآورده می‌کند و در هر لحظه از شبانه‌روز به نیازهای شما پاسخ می‌دهد. در کل، هتل آرمنیا ماریوت با ترکیبی از موقعیت ممتاز، امکانات لوکس، و امتیازات بالا، یک انتخاب عالی برای گردشگران و مسافران تجاری محسوب می‌شود که به دنبال تجربه‌ای لاکچری در قلب ایروان هستند.

  • آدرس: خیابان امیریان 1، ایروان 0010، ارمنستان
  • شماره: 37410599000+

هتل آرمنیا ماریوت

هتل فلنجر کالکشن (Felinger Collection)

هتل فلنجر کالکشن یکی دیگر از بهترین هتل های ارمنستان به شمار می‌رود. این هتل واقع در ایروان و با فاصله 1.4 کیلومتری از تئاتر اپرا و باله ارمنی است.

هتل Felinger Collection امکاناتی همچون مرکز تناسب اندام، پارکینگ رایگان، سالن مشترک و رستوران را ارائه می‌دهد. با دارا بودن بار، این هتل نزدیک به چندین جاذبه معروف است. در فاصله حدود 2 کیلومتری از میدان جمهوری، 1.2 کیلومتری از دانشگاه ایروان و 1.8 کیلومتری از موزه تاریخ ارمنستان قرار دارد.

امکانات این اقامتگاه شامل پذیرش 24 ساعته، انتقال فرودگاهی، خدمات اتاق و اینترنت بی‌سیم رایگان است. هتل اتاق‌های با امکاناتی همچون میز کار، قهوه‌ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون ال سی دی و حمام اختصاصی با دوش ارائه می‌دهد. در هر اتاق از تشک و حوله نیز استفاده شده است. مهمانان می‌توانند از صبحانه بوفه در هتل Felinger Collection لذت ببرند. این هتل اقامت 5 ستاره با استخر سرپوشیده، سونا و حمام ترکی خدمات متمایزی را ارائه می‌دهد. کلیسای اچمیادزین فاصله 23کیلومتری از هتل است، در حالی که کاسکاد ایروان 1.2 کیلومتری از آن فاصله دارد. فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس نیز حدود 11 کیلومتری از هتل فلنجر کالکشن فاصله دارد.

  • آدرس: آبوویان ۴۳ خیابان ابوویان ۴۳، ایروان 0001، ارمنستان
  • شماره: -

هتل فلنجر کالکشن

هتل گلدن پالاس (Golden Palace Hotel) 

هتل گلدن پالاس، با امتیازات بالا در سایت‌های معتبر گردشگری، یکی از جواهرهای لوکس ایروان و از هتل های خوب ارمنستان به شمار می‌رود که با موقعیت منحصربه‌فرد و امکانات برجسته، توجه مسافران را جلب کرده است.

هتل گلدن پالاس در خیابان 11 شمالی ایروان واقع شده و تنها در شعاع 500 متری آن، بیش از 240 رستوران و 47 جاذبه گردشگری قرار دارد. این موقعیت بی‌نظیر، امکان دسترسی آسان به جاذبه‌های شهر را برای مسافران فراهم می‌کند.

رستوران هتل گلدن پالاس در طبقه یازدهم قرار دارد. این رستوران به دلیل کیفیت بالای غذاها و محیط لوکس، جزء محبوب‌ترین رستوران‌های ایروان محسوب می‌شود.

از امکانات هتل گلدن پالاس شامل استخر، سونا، باشگاه بدنسازی و سالن اسپا استفاده کنید. اتاق‌ها و امکانات هتل باتوجه‌به استانداردهای 5 ستاره، برای مسافرانی که به دنبال تجربه‌ای لاکچری هستند، ایده‌آل می‌باشد.

اگر به دنبال هتلی با موقعیت عالی، امکانات لوکس و رستورانی با شهرت طعم‌های متفاوت هستید، هتل گلدن پالاس یک گزینه مناسب برای اقامت در بهترین هتل ارمنستان ایروان است. این هتل با امتیازات بالا و خدمات باکیفیت، تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌انگیز را برای شما فراهم می‌کند.

  • آدرس: خیابان شمالی 11، ایروان 0010، ارمنستان
  • شماره: 37412220000+

هتل گلدن پالاس

هتل سون ویژنز (Seven Visions Hotel)

معماری این مجتمع میراث فرهنگی و سنت‌های محلی را با طراحی مدرن اتاق‌ها ترکیب می‌کند تا به تمامی خواسته‌ها و نیازهای مهمانان پاسخ دهد. اتاق‌های دلنشین هتل سون ویژنز از بهترین هتل های ارمنستان، در سبک هنر دکوراتیو مدرن تزئین شده‌اند.

جزئیات دقیق هتل به مهمانان امکان می‌دهد تا تعادل کاملی بین راحتی خانه و اتمسفر پویا هتل را تجربه کنند. اتاق‌های راحت هتل محیطی است که مهمانان می‌توانند در آن استراحت کنند و شب را با لذت از تماشای شو کلاب با سقف باز به نام "استیج" سپری کنند.

هتل دارای یک تالار برای کنفرانس‌ها و رویدادهای بین‌المللی با مقیاس بزرگ است، همچنین اتاق‌های جلسات خصوصی نیازهای کسب‌وکارها را پاسخگویی می‌کنند.

  • آدرس: خیابان پارونیان 40، ایروان، ارمنستان
  • شماره: 37410717777+

هتل سون ویژنز

هتل نوا ایروان (Nova Hotel Yerevan)

هتل نوا، واقع در ایروان و فاصله 100 متری از تئاتر اپرا و باله ارمنی، با امکاناتی همچون رستوران، بار و اینترنت رایگان در سرتاسر هتل، به مهمانان ارائه می‌شود. ایستگاه مترو اریتاس اردکان نیز در فاصله 600 متری از هتل قرار دارد.

از امکانات اتاق‌ها هتل می‌توان به مواردی مانند تلویزیون، قهوه‌ساز، حمام خصوصی اشاره کرد. در هتل نوا از هتل های خوب ارمنستان، می‌توانید از یک میز پذیرایی 24 ساعته استفاده کنید. میدان جمهوری نیز با فاصله 0.6 مایلی از هتل قرار دارد. فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس نیز با فاصله 8.7 مایلی از هتل قرار دارد. این هتل در میان زوج‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار است و بسیاری از آنها هتل نوا را برای ماه عسل انتخاب می‌کنند.

  • آدرس: خیابان سایات نوا 10/5، ایروان 0001، ارمنستان
  • شماره: 37410600050+

هتل نوا ایروان

هتل قفقاز ایروان (Caucasus Hotel)

هتل ۵ ستاره قفقاز در شهر ایروان یک پناهگاه لوکس با زیبایی‌های خیره‌کننده و امکانات برجسته است. این هتل، با اتاق‌ها و سوئیت‌های تازه و زیبا با دکوراسیون آرامش‌بخش، یک چشم‌انداز فوق‌العاده از شهر و محیطی منحصربه‌فرد را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد. از امکانات این هتل می‌توان به مواردی مانند رستوران‌های بین‌المللی، رستوران‌های هتل، مرکز تناسب‌اندام، استخر و سونا، حمام ترکی و مرکز آرامش  اشاره کرد. اگر به دنبال اقامتی لوکس و همچنین دور از هیاهو و شلوغی مرکز شهر هستید، هتل ۵ ستاره قفقاز ایروان گزینه‌ای عالی برای تجربه‌ای لذت‌بخش در شهر خواهد بود.

  • آدرس: 6CMQ+F2G بزرگراه اشتراک جنب وهاکنی، بزرگراه Ashtarak، ایروان 2413، ارمنستان
  • شماره: 37460501177+

هتل قفقاز ایروان

هتل پاریس ایروان (Paris Hotel Yerevan)

هتل ۴ ستاره پاریس ایروان با طراحی فرانسوی شیک و امکانات مجهز یکی دیگر از بهترین هتل های ارمنستان به شمار می‌رود. این هتل با رستوران منحصربه‌فرد، اتاق‌های زیبا و امکانات رفاهی، تجربه‌ای دلپذیر و جذاب ارائه می‌دهد. رستوران با منوی متنوع، اتاق‌های زیبا با امکانات مجهز، پذیرش ۲۴ ساعته و تراس شیک از جمله امکانات این هتل زیبا به شمار می‌روند.

  • آدرس: خیابان امیریان 4، 6 ایروان 0010، ارمنستان
  • شماره: 37495550386+

هتل پاریس ایروان

بلاژیو هتل کمپلکس (Bellagio Hotel Complex) 

هتل بلاژیو یا بلاجیو، یک جواهر لوکس در شهر ایروان، با امتیازات بالا و محیطی شیک و دلنشین، مسافران را به تجربه‌ای لاکچری دعوت می‌کند.

هتل بلاژیو در خیابان میاسنیکیان، در نزدیکی میدان جمهوری ایروان قرار دارد. این موقعیت استراتژیک به مسافران امکان دسترسی آسان به رستوران‌ها و جاذبه‌های گردشگری را می‌دهد. رستوران هتل با منوی متنوع و کیفیت بالا، استخر سرپوشیده و تالار تشریفات از جمله امکاناتی هستند که اقامت شما را به یک تجربه خاص تبدیل می‌کنند.

  • آدرس: خیابان میاسنیکیان 2، خیابان میاسنیکیان 2، ایروان 0025، ارمنستان
  • شماره: 37499546868+

هتل بلاژیو یا بلاجیو، یک جواهر لوکس در شهر ایروان

هتل لاتار (Latar Hotel) 

هتل لاتار، یک جاذبه لوکس در منطقه سیلیکیان ایروان، با امتیازات بالا و امکانات برجسته، تجربه‌ای لذت‌بخش از اقامت را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. هتل لاتار، فاصله نسبتاً زیادی از مرکز شهر دارد؛ به همین دلیل برای دسترسی به مرکز شهر به تاکسی نیاز دارید. این موقعیت مناسب برای گردشگرانی است که به دنبال تجربه‌ لوکس و آرامش هستند و از امکانات هتل بهره‌مند می‌شوند. از امکانات هتل می‌توان به معماری زیبا و متفاوت، استخر روباز بزرگ، باشگاه بدنسازی و اینترنت رایگان اشاره کرد.

  • آدرس: خیابان پنجم 58، ایروان 0029، ارمنستان
  • شماره: 37410330711+

هتل لاتار

 

رزرو هتل در ارمنستان با آژانس سفریار

شناخت بهترین هتل های ارمنستان به شما کمک می‌کنید یک اقامت راحت و پر از آرامشی را تجربه کنید. رزرو بهترین هتل های ارمنستان فرصتی فراهم می‌کند تا از اقامتی راحت و لذت‌بخش در این کشور زیبا بهره‌مند شوید. به این نکته توجه کنید که قیمت بهترین هتل های ارمنستان بسته به نوع امکاناتی که ارائه می‌دهند متفاوت است و شما با توجه به بودجه خود می‌توانید هریک از این هتل‌ها را انتخاب کنید. 

از بهترین و راحت‌ترین روش‌های سفر به ارمنستان خرید تور است. با خرید تور ارمنستان شما دیگر نیازی نیست نگران رزرو هتل و کارهای برنامه‌ریزی سفر را انجام دهید؛ زیرا تمامی این کارها برعهده آژانس مسافرتی است. از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی حال حاضر سفریار است که هر سال انواع تور ارمنستان را برگزار می‌کند و می‌توانید یک سفر آرام و مطمئن را تجربه کنید. برای خرید و اطلاع از بهترین تورهای سفریار همین حالا با کارشناسان  (02191006828) تماس حاصل فرمایید. 

سوالات متداول
  • بله؛ هتل‌ها با امکاناتی همچون استخر، سونا و رستوران‌های لوکس به ارائه خدمات رفاهی برای مسافران می پردازند.

  • با ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه، آژانس سفریار به مسافران امکان رزرو با قیمت‌های جذاب را می‌دهد.

  • بله؛ اکثر هتل‌ها در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری ارمنستان واقع شده و دسترسی راحتی به این مناطق را فراهم می‌کنند.

  • بله؛ هتل‌های معرفی شده مکانی ایدئال برای اقامت در شهرهای تاریخی ارمنستان همچون ایروان و دیگر نقاط فراهم می کنند.

  • بله؛ مسافران می‌توانند از خدمات رزرو هتل آژانس سفریار بهره‌مند شده و اقامت لاکچری خود را رزرو کنند.

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز از 5 از بین 0 نفر

دیدگاه ها